Každé turbo má dnes mezichladič, takže i motor 110kW.ger007 píše:teraz nefim nerobili sa do golfou tie 1,8T aj s medzichladicom myslim ze to malo neak 190 -200 (?) koni nefim pytam sa ?
Jinak motory 1,8T se dělají ve výkonu 110kW a 132kW a v Golfu IV jsou oba dva tyto motory.
Motor 1,6/16V je to nejhorší, co v Golfu může být!!! Předepsané palivo 98 - 100 oktanů, maximum točivého momentu až na 4500 rpm a pod 4000 rpm nejede!!! Budeš nešťastnej jak šafářův dvoreček. Najezdil jsem s tímhle motorem služebně dost kilometrů na to, abych tohle mohl bezpečně a fundovaně tvrdit.červ píše:Parametry a vice informací o autě : 1,6 16v benzin rok vyroby 11.2002. najeto 144444 cena 135 000kč první majitel servizka nehavarované velice zachovalé kotouče i vzadu dvd přehravač super radio senzory loketní opěrky klima centrál nové tlumiče baterka rozvody brzdy lité kola 205/55/16 střesní nosič zimáky pořizovací cena byla skoro 700 000kč
Tenhle motor se musí držet trvale nad 4000 otáčkami, jinak Ti nakope řiť i Felicie. A žere to i trávu u cesty (nedostal jsem to na dálky pod devět litrů a couračky těžce přes deset, a to měl najeto méně než ten Tvůj), navíc nutnost používání paliva 98 oktanů je ekonomická sebevražba.