Myslíš, že při brždění na kole používáš menší sílu, než při otvírání kapoty??dandy píše:Osobne nedoporučujem ako trvalé riešenie. Lanká na bikoch majú oveľa menší prierez, čiže aj menšiu pevnosť a po krátkom čase vzhľadom na tuhosť tej pružiny a ohyb lanka okolo toho čapíku popraskajú jednotlivé vlákna lanka práve pri tom čapíku.Koko Loko píše:Dej tam normální lanko s bowdenem co se vyskytuje na kole, lanko se nejdříve prostrčí táhlem v kabině.
Lanko kryt motoru
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Pozeral som práve katalog ND a lanko je ukončené valčekom. Páčka, jej držiak aj lanko sú nakreslené oddelene.janci píše:no ja by som chcel pouzit to dobre z druheho auta co mam na ND,da sa to rozobrat? ci to budem musiet odcvaknut?,lebo co som na to cumel ,uz ma aj hlava bolela z toho kukania dole hlavou.
Nikita II, 1974
Nasťa 2016
chatka 12 forever
člen LKCS
Nasťa 2016
chatka 12 forever
člen LKCS
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Osobně jsem použil lanko a bovden z P-V3S , to co vedlo od olejového "filtru" (takové to hřebínkové pročesávátko) a drží perfektně.
A nebo mě tak napadlo nahradit jen tu plastovou trubičku bovdenem a prostrčit do něho ten původní drát ?
A nebo mě tak napadlo nahradit jen tu plastovou trubičku bovdenem a prostrčit do něho ten původní drát ?
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Nemas tucha ako by som ten valcek dostal cez tu packu?dandy píše:Pozeral som práve katalog ND a lanko je ukončené valčekom. Páčka, jej držiak aj lanko sú nakreslené oddelene.janci píše:no ja by som chcel pouzit to dobre z druheho auta co mam na ND,da sa to rozobrat? ci to budem musiet odcvaknut?,lebo co som na to cumel ,uz ma aj hlava bolela z toho kukania dole hlavou.
Mne sa tak zdalo,ze ono by sa ten valcek dal zobrat z toho lanka,ale neslo mi to..
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Původní struna je jednolitá, tudíž, když nastane její čas tak rupne a konec, neznám lepší pocit, než čučet jak puk na zavřenou kapotu a pokusy o její otevření, u žlutého jsem to zažil, tam jsem ovšem neměl zábrany a kapotu ohnul. Jedna z prvních věcí na bílém co jsem udělal byla právě výměna struny za lanko, to mi připadá daleko spolehlivější, mmj. není problém si natáhnout ještě jedno "pojistné" důmyslně ukryté pro stav nouze. Je pravdou, že ty origo držely 20 let a více, nicméně já kapotu otvírám ve své ladaúchylce poměrně často a proto lanko, mmj. pokud se očko mázne vazelínou je věčné.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Myslíš ten váleček co zajišťuje očko u mechanismu zámku? Ten mi tuším dolů šel, ale moc pěkně pak nevypadal, už si moc nevzpomínám, demontoval jsem to na věčné časy, takže bez ohledu na další užití.janci píše:Mne sa tak zdalo,ze ono by sa ten valcek dal zobrat z toho lanka,ale neslo mi to..
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Co je paka pod pristrojovkou,tak z jednej strany je taky uchyt do ktoreho sa opiera krytka lanka,a lanko samostatne ide do paky, kde je ako keby valcek,ktory drzi to lanko,ked do neho zapres pakou.
Netusim ako to mam dat dole.V knizkach nic nie je, ako keby to lanko bolo tam davane na veky vekou.
Nemam to zle problem ucvyknut,ale v tom druhom aute na ND je dobre,to by som rad odtial vybral a pouzil.
Netusim ako to mam dat dole.V knizkach nic nie je, ako keby to lanko bolo tam davane na veky vekou.
Nemam to zle problem ucvyknut,ale v tom druhom aute na ND je dobre,to by som rad odtial vybral a pouzil.
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Ja som mal na starom vsetko uple derave a v zime mi zamrzol bovden. Nutna vymena bola tak na 15min. Pri tom zamku som to rozplietol a vyrovnal a potom od tej packy vytiahol a bolo. Ked som kupil nove tak som dal najprv bovden a potom som tam pretiahol drot a na konci som spravil ocko a stiahol mosadznym plieskom a zaletoval. Fungoval az do zrusenia auta.
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
Otevřu toto starší téma - mě se struna nevrací,takže musím vozit v motoru kus plechu,kterým vždycky zatlačím čep zpátky:-) chci vyměnit celý mechanismus z vraku,kde chodí bezvadně a teď tady čtu že neexistuje způsob jak tu strunu vyháknout z ovládací páky bez štípání-nebo to teda nějak jde???
3xVaz 2103(1975,1977,1981), Mazda MX-5 (1997), Peugeot 309 (1993)
Ne opravdu to nejde . Montáž se provádí protažením struny skrz páku , pak bovdenem a obtočením kolem čepu a zalisováním .wlken píše:a teď tady čtu že neexistuje způsob jak tu strunu vyháknout z ovládací páky bez štípání-nebo to teda nějak jde???
Nabízí se jedině odstranit zálisek , narovnat strunu ... a zde nastane asi problém . Možná vyhoví (jako struna) svářecí drát . dnes se prodávají i povrchově upravené aby nerezly .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
ještě mě napadlo použít vrtačku a lupenkovou pilku a upravit páku stejně jak to mají škodovky..od původního otvoru zářez k dalšímu otvoru který už bude mít průměr aby jím váleček prošel..ale v tom stísněném prostoru pod přístrojovkou to bude asi porod...
3xVaz 2103(1975,1977,1981), Mazda MX-5 (1997), Peugeot 309 (1993)