Mildův mercedes 2107
Moderátor: Moderátoři
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Podle zvuku v prvním videu a Tvému testu s vymdaným startérem mohu dojít pouze k dvěma možným závadám . (Vyloučíme li vadu baterie) První : více pravděpodobná - špatná kostra . Zjistí se to snadno žárovkou připojenou mezi MÍNUS kontakt (přímo) na bateriji a motorem . Při šparné kostře žárovka začne při startování svítit !
Druhá možnost je vada startéru (volná kluzná ložiska) startér se kříží a bere příliš proudu .
Druhá možnost je vada startéru (volná kluzná ložiska) startér se kříží a bere příliš proudu .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Milda
- Příspěvky: 238
- Registrován: sob kvě 13, 2006 23:29
- Bydliště: Luže/Chotěboř/MB
- Kontaktovat uživatele:
Myslel jsme, že se půjdu oběsit
Zkusil jsem kostru, jak radil Saša a svítilo tam 6V. Po chvilce hledání jsem přišel na to, že při výměně silenbloků jsme zapomněl připojit takovej pásek na levé straně auta. No a od té doby to jede suprově, teda zatím asi jen 50km.
No za blbost se platí no. Aspoň už mám několikrát natrénováný sundávání alternátu a výměnu startérů.
Zkusil jsem kostru, jak radil Saša a svítilo tam 6V. Po chvilce hledání jsem přišel na to, že při výměně silenbloků jsme zapomněl připojit takovej pásek na levé straně auta. No a od té doby to jede suprově, teda zatím asi jen 50km.
No za blbost se platí no. Aspoň už mám několikrát natrénováný sundávání alternátu a výměnu startérů.
Ono to je zrovna i ten uzemňovací pásek . Divím se že "neukápnul" bovden sytiče . Je to totiž jediné vodivé spojení motoru s kostrou v případě stráty kostry přes pásek ! Pozor na to může to při startování i chytit . Veškerý proud do startéru teče přes bovden a strunu sytiče . A přes karbec na kostru motoru .Pája píše:Na autě sou i věci, který zapomeneš připojit jen jednou....
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ ! NIKDY nedávejte na benzín "pancéřové" (kovem opletené) hadice ! V případě přetržení zemnícího pásku začne proud téci právě tímto "pancéřováním" a bezproblémově ho dokáže nažhavit
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!