Neprošel jsem emisemi- vysoký obsah HC

Moderátor: Moderátoři

Tomas M
Příspěvky: 10
Registrován: čtv led 29, 2009 12:02
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Tomas M »

Tak jsem byl včera na emisích a už jsem prošel :D . Tímto bych velice rád poděkoval Pepovi z Říčan za velkou pomoc při opravě. Důvod neúspěchu při měření emisí byla zejména vypadlá tryksa prvního stupně karburátoru (ta co vede z plovákové komory). Pravděpodobně se uvolnila při první jízdě na emise. Dále bylo nutné lépe seřídit ventily. Tím se o dost snížila hlučnost motoru. Díky Pepovi jsme také změřili komprsní tlaky s výsledky v rozmezí mezi 9-10 za což jsem velice rád.
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Tomas M, gratulujem... mě naměřili uhlovodiky kolem 5000... :mrgreen: ale nevim čim to... motor jede dobře ani nijak nesrdí.. tak nevim..
Uživatelský avatar
Jimmi
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Příspěvek od Jimmi »

Myslím, že uhlovodíky vznikají hlavně při nedokonalém spalování. To i ten olej snad shoří v pohodě, pokud ho není moc.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Uživatelský avatar
flamo
Příspěvky: 374
Registrován: úte dub 15, 2008 15:04
Bydliště: Žilina

Příspěvek od flamo »

ja by som v najblizsej dobe mal ist na emisnu a typek co mi robil motor mi povedal ze mi do druhej komory nejde benzin
auto ale pekne drzi volnobeh a pri prudsie zoslapnutom pedale zadochina
mam to aj na plyn takze by mi to v prevadzke nevadilo, tak sa chcem opytat ci si s tym mozem dovolit ist na emisnu
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Klidně . Měří jen volnoběh a zvýšené otáčky (cca.3000 ot/min) a na to druhá komora nemá vliv .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
flamo
Příspěvky: 374
Registrován: úte dub 15, 2008 15:04
Bydliště: Žilina

Příspěvek od flamo »

dikus skusim to teda
ozaj a este ked dam sytic uplne tak to toci styri tisic, vadi to?
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Cory
Příspěvky: 11648
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

juuuj, bud je to nejak zle nastavene alebo to prisava falosny vzduch
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

bude to najskôr len nastavením, mne jeden čas liezlo aj tesne pod tych tis a nič čo nemá to nenasávalo :lol:
Cory
Příspěvky: 11648
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Puhi píše:aj tesne pod tych tis
no ale jemu to lezie tesne pod 4 tis. :shock: Mne to na sytici liezlo vtedy, ked prisavalo vzduch
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

sorry, preklep, nedopisal som tam 4ku :lol: Cory, ja som mal okolo 3500rpm na uplne vytiahnuty sýtič bežne, a nič mi to nesalo :!:
Cory
Příspěvky: 11648
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

ani cez klapku? :wink:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

jaj fakt :shock: na to som zabudol :oops: tak dobre, salo, asi to úplne normálne nebude :lol:
Uživatelský avatar
flamo
Příspěvky: 374
Registrován: úte dub 15, 2008 15:04
Bydliště: Žilina

Příspěvek od flamo »

no ja si myslim, ze by to nemalo nikde prisavat falosny vzduch
ked mi to robilo tak sa karburator nedal vobec naladit, tak som zrovnával dosadacie plochy medzi dielmi karburatoru, vymenil vsetky mozne tesnenia na nom aj pod parohmi
este ma napadlo, ze na karburatore sa da jedno tiahlo na sytic dat do dvoch poloh, ked som to mal v tej druhej tak to zas bolo tak, ze klapka sytica nebola uplne otvorena a klapka prvej komory sa zacala otvarat
tak som to teda prehodil a zase to toci do styroch tisic, tak neviem :roll:
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Stanley__001x
Příspěvky: 370
Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Stanley__001x »

Buď mne něco ušlo anebo nevím. Při úplně vytáhlím sytiči to má otáčky kolem 2-3tisíc. Vždyť se při zavárání přívěry vzduchu otvírá asi ve 2/3 chodu táhla klapka první komory, když přehodíš tu ovládací tyčinku na karburátoru o díru víš/níž, tak se skoro od začátku chodu táhla otvírá klapka první komory, současně se zavíráním přívěry vzduchu.
Ta se zavře ale jenom tak do 1/4 až 1/3 potom to kůli vyšším otáčkám ---> velký podtlak pod přívěrou, koriguje "omezovač" sytiče.
Při tom přehození táhélka do toho druhého otvoru nejsou ty 4 tis nic nemožného.
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Cory
Příspěvky: 11648
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Stanley__001x píše:Při úplně vytáhlím sytiči to má otáčky kolem 2-3tisíc
skor 1800-2000
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“