
Neprošel jsem emisemi- vysoký obsah HC
Moderátor: Moderátoři
Tak jsem byl včera na emisích a už jsem prošel
. Tímto bych velice rád poděkoval Pepovi z Říčan za velkou pomoc při opravě. Důvod neúspěchu při měření emisí byla zejména vypadlá tryksa prvního stupně karburátoru (ta co vede z plovákové komory). Pravděpodobně se uvolnila při první jízdě na emise. Dále bylo nutné lépe seřídit ventily. Tím se o dost snížila hlučnost motoru. Díky Pepovi jsme také změřili komprsní tlaky s výsledky v rozmezí mezi 9-10 za což jsem velice rád.

-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Myslím, že uhlovodíky vznikají hlavně při nedokonalém spalování. To i ten olej snad shoří v pohodě, pokud ho není moc.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
ja by som v najblizsej dobe mal ist na emisnu a typek co mi robil motor mi povedal ze mi do druhej komory nejde benzin
auto ale pekne drzi volnobeh a pri prudsie zoslapnutom pedale zadochina
mam to aj na plyn takze by mi to v prevadzke nevadilo, tak sa chcem opytat ci si s tym mozem dovolit ist na emisnu
auto ale pekne drzi volnobeh a pri prudsie zoslapnutom pedale zadochina
mam to aj na plyn takze by mi to v prevadzke nevadilo, tak sa chcem opytat ci si s tym mozem dovolit ist na emisnu
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Klidně . Měří jen volnoběh a zvýšené otáčky (cca.3000 ot/min) a na to druhá komora nemá vliv .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
dikus skusim to teda
ozaj a este ked dam sytic uplne tak to toci styri tisic, vadi to?
ozaj a este ked dam sytic uplne tak to toci styri tisic, vadi to?
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
no ale jemu to lezie tesne pod 4 tis.Puhi píše:aj tesne pod tych tis

Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
no ja si myslim, ze by to nemalo nikde prisavat falosny vzduch
ked mi to robilo tak sa karburator nedal vobec naladit, tak som zrovnával dosadacie plochy medzi dielmi karburatoru, vymenil vsetky mozne tesnenia na nom aj pod parohmi
este ma napadlo, ze na karburatore sa da jedno tiahlo na sytic dat do dvoch poloh, ked som to mal v tej druhej tak to zas bolo tak, ze klapka sytica nebola uplne otvorena a klapka prvej komory sa zacala otvarat
tak som to teda prehodil a zase to toci do styroch tisic, tak neviem
ked mi to robilo tak sa karburator nedal vobec naladit, tak som zrovnával dosadacie plochy medzi dielmi karburatoru, vymenil vsetky mozne tesnenia na nom aj pod parohmi
este ma napadlo, ze na karburatore sa da jedno tiahlo na sytic dat do dvoch poloh, ked som to mal v tej druhej tak to zas bolo tak, ze klapka sytica nebola uplne otvorena a klapka prvej komory sa zacala otvarat
tak som to teda prehodil a zase to toci do styroch tisic, tak neviem

Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Buď mne něco ušlo anebo nevím. Při úplně vytáhlím sytiči to má otáčky kolem 2-3tisíc. Vždyť se při zavárání přívěry vzduchu otvírá asi ve 2/3 chodu táhla klapka první komory, když přehodíš tu ovládací tyčinku na karburátoru o díru víš/níž, tak se skoro od začátku chodu táhla otvírá klapka první komory, současně se zavíráním přívěry vzduchu.
Ta se zavře ale jenom tak do 1/4 až 1/3 potom to kůli vyšším otáčkám ---> velký podtlak pod přívěrou, koriguje "omezovač" sytiče.
Při tom přehození táhélka do toho druhého otvoru nejsou ty 4 tis nic nemožného.
Ta se zavře ale jenom tak do 1/4 až 1/3 potom to kůli vyšším otáčkám ---> velký podtlak pod přívěrou, koriguje "omezovač" sytiče.
Při tom přehození táhélka do toho druhého otvoru nejsou ty 4 tis nic nemožného.
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto