Jak demontovat 1. díl výfuku?

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Jak demontovat 1. díl výfuku?

Příspěvek od Acibuk »

Ahoj, prosím, poraďte, jak mám sundat 1. díl výfuku?

-v parohách má štefty, když povolím matky, koleno nemá dost místa k tomu, abych ho ze šteftů sundal..
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Uživatelský avatar
Jozef Matuška
Příspěvky: 147
Registrován: úte bře 22, 2005 08:30
Bydliště: Šurany, Slovensko

Příspěvek od Jozef Matuška »

mne pomohlo to že jeden potiahne motor na seba a druhý ten výfuk stiahne zo štiftov
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Musíš odšroubovat spodní část silenbloku v nápravnici a nadzvednout asi o 5 - 10 cm motor, pak ti to už půjde snadno. Možná ještě bude zapotřebí, abys nadzvednul na pravé straně auto, abys tím vejfukem mohl líp kroutit a napřekážela ti země.
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Většinou mi pomohla monterpáka, nebo hrobší šroubovák, kterým jsem to od sebe dostal. Ale trpí u toho štefty a těsnění.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

odšroubovat silentblok na straně vejfuku a mírně nadzvednout motor-a pomůže mírně vyheverovat auto-je to jako ježek v kleci :twisted:
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Uživatelský avatar
XavierX
Příspěvky: 24
Registrován: úte bře 17, 2009 17:50
Bydliště: Banská Bystrica, SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od XavierX »

nuž tak ako sa tu píše:
šrovbovákom alebo pajsrom to od seba odlepíš., len bacha na tesnenie ak ho chceš ešte použiť.
Predpodlam že pod autom máš potrubie odkrutene od prevodovky a aj strednu časť vyfuku odpojenu.
takže len odkrutiť 4 skrutky na prírube a zapáčiť + motor odtláčať na opačnu stranu (rozhojdať motor na silemblokoch)
aby si mal čo najviac miesta pri potrubý.
A len to tak s tade vyfrkne ;) potom pár pootočení vyfukum a je von.
Vyberieš ho smerom dole pod auto.
LADA 2101 r.v.1975, 5q, biely hrabač
LADA 2101 r.v. 1974
FORD Sierra 2,0 EFI DOHC r.v. 1993
IBA Zadohraby :D
Uživatelský avatar
Kewint
Příspěvky: 1683
Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kewint »

ja to vždycky dělam tak,že ho odšroubuji,povytánu co jde,a pak nejakou tyčí,přes deku,aby se nepodžel motor,zapřu na pravou stranu,a vejfuk bud vypadne nebo ho vytáhnu.
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

Ja som to robil vo dvoch ľuďoch za pomoci mňa :lol: , alebo naposledy Coryho tak, ako píše Jozef Matuška. Ale je potreba väčšej sily, treba sa poriadne zaprieť, no dá sa :wink:
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6577
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Divne, ja na to sel taky vzdy nejakym mocnym kvedlanim s trochou paceni a bylo to. Zadne povolovnai uchytu motoru.
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4307
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Každé auto jde tady rozebrat trochu jinak. Kdysi jsem se s tím taky trochu strkal, a když se zvedá motor, tak pozor na hadice k topení a silentbloky povolujeme zásadně oba, tehdy jsem zvedal s povoleným jen jedním a ten druhej se mi pak zdál nějakej namoženej.

viz 6. května na http://www.mujweb.cz/www/teepee/lada/va ... 2106hl.htm

Pokud Ti na autě nezáleží nadzvedni to pajcrem shora zaraženým mezi hřídel pomocné páky řízení a agregát.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Teepee píše:Pokud Ti na autě nezáleží nadzvedni to pajcrem shora zaraženým mezi hřídel pomocné páky řízení a agregát.
Nezlob se na mě, ale to co jsi napsal, je blbost. Na všech autech co jsem měl, mi záleželo, ale nikdy jsem kvůli sundání výfuku nepovoloval motor ze silenbloků. Nevidím důvod, abych kvůli jednomu dílu, rozebíral půl auta, když to jde udělat jednoduše.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
popest
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Příspěvek od popest »

Pro sundání 1. dílu jsem nikdy nepotřeboval nadzvedávat motor. Myslím, že stačilo vyšroubovat startér, možná ani to ne a mít pod autem dost místa.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Právě dnes jsem měnil první a druhý díl na kombajnu, první díl šel od "paroží" bez jakéhokoliv násilí, bez jakéhokoliv cvičení s blokem či silentbloky. Vysunutí spodem je trošku ježek v kleci, ale nic složitého. Předními koly jsem byl najetý na obrubníku jaký se běžně vyskytuje před panelovými domy a kola byla v plném rejdu, tuším v levo. Při nasazování jsem výfuk trefil na štefty rovnou zpod auta.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Kola musí být v plném rejdu vlevo (tuším), jinak výfuk vyndat nejde, nebo jde blbě. Když je plnej rejd, výfuk se vytočí směrem pod auto a vypadne skoro sám.
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

ja vyfuk tocim smerem ven z pod auta, kola v plnym levym a jde to na pohodu. obcas se stane ze se mu moc nechce ze steftu tak druhej clovek zabere za motor aby se naklonil a pak parada
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“