Jak demontovat 1. díl výfuku?
Moderátor: Moderátoři
Jak demontovat 1. díl výfuku?
Ahoj, prosím, poraďte, jak mám sundat 1. díl výfuku?
-v parohách má štefty, když povolím matky, koleno nemá dost místa k tomu, abych ho ze šteftů sundal..
-v parohách má štefty, když povolím matky, koleno nemá dost místa k tomu, abych ho ze šteftů sundal..
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
- Jozef Matuška
- Příspěvky: 147
- Registrován: úte bře 22, 2005 08:30
- Bydliště: Šurany, Slovensko
Většinou mi pomohla monterpáka, nebo hrobší šroubovák, kterým jsem to od sebe dostal. Ale trpí u toho štefty a těsnění.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
- XavierX
- Příspěvky: 24
- Registrován: úte bře 17, 2009 17:50
- Bydliště: Banská Bystrica, SVK
- Kontaktovat uživatele:
nuž tak ako sa tu píše:
šrovbovákom alebo pajsrom to od seba odlepíš., len bacha na tesnenie ak ho chceš ešte použiť.
Predpodlam že pod autom máš potrubie odkrutene od prevodovky a aj strednu časť vyfuku odpojenu.
takže len odkrutiť 4 skrutky na prírube a zapáčiť + motor odtláčať na opačnu stranu (rozhojdať motor na silemblokoch)
aby si mal čo najviac miesta pri potrubý.
A len to tak s tade vyfrkne potom pár pootočení vyfukum a je von.
Vyberieš ho smerom dole pod auto.
šrovbovákom alebo pajsrom to od seba odlepíš., len bacha na tesnenie ak ho chceš ešte použiť.
Predpodlam že pod autom máš potrubie odkrutene od prevodovky a aj strednu časť vyfuku odpojenu.
takže len odkrutiť 4 skrutky na prírube a zapáčiť + motor odtláčať na opačnu stranu (rozhojdať motor na silemblokoch)
aby si mal čo najviac miesta pri potrubý.
A len to tak s tade vyfrkne potom pár pootočení vyfukum a je von.
Vyberieš ho smerom dole pod auto.
LADA 2101 r.v.1975, 5q, biely hrabač
LADA 2101 r.v. 1974
FORD Sierra 2,0 EFI DOHC r.v. 1993
IBA Zadohraby
LADA 2101 r.v. 1974
FORD Sierra 2,0 EFI DOHC r.v. 1993
IBA Zadohraby
- Kewint
- Příspěvky: 1683
- Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
ja to vždycky dělam tak,že ho odšroubuji,povytánu co jde,a pak nejakou tyčí,přes deku,aby se nepodžel motor,zapřu na pravou stranu,a vejfuk bud vypadne nebo ho vytáhnu.
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
- Teepee
- Příspěvky: 4307
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Každé auto jde tady rozebrat trochu jinak. Kdysi jsem se s tím taky trochu strkal, a když se zvedá motor, tak pozor na hadice k topení a silentbloky povolujeme zásadně oba, tehdy jsem zvedal s povoleným jen jedním a ten druhej se mi pak zdál nějakej namoženej.
viz 6. května na http://www.mujweb.cz/www/teepee/lada/va ... 2106hl.htm
Pokud Ti na autě nezáleží nadzvedni to pajcrem shora zaraženým mezi hřídel pomocné páky řízení a agregát.
viz 6. května na http://www.mujweb.cz/www/teepee/lada/va ... 2106hl.htm
Pokud Ti na autě nezáleží nadzvedni to pajcrem shora zaraženým mezi hřídel pomocné páky řízení a agregát.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Nezlob se na mě, ale to co jsi napsal, je blbost. Na všech autech co jsem měl, mi záleželo, ale nikdy jsem kvůli sundání výfuku nepovoloval motor ze silenbloků. Nevidím důvod, abych kvůli jednomu dílu, rozebíral půl auta, když to jde udělat jednoduše.Teepee píše:Pokud Ti na autě nezáleží nadzvedni to pajcrem shora zaraženým mezi hřídel pomocné páky řízení a agregát.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Právě dnes jsem měnil první a druhý díl na kombajnu, první díl šel od "paroží" bez jakéhokoliv násilí, bez jakéhokoliv cvičení s blokem či silentbloky. Vysunutí spodem je trošku ježek v kleci, ale nic složitého. Předními koly jsem byl najetý na obrubníku jaký se běžně vyskytuje před panelovými domy a kola byla v plném rejdu, tuším v levo. Při nasazování jsem výfuk trefil na štefty rovnou zpod auta.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
ja vyfuk tocim smerem ven z pod auta, kola v plnym levym a jde to na pohodu. obcas se stane ze se mu moc nechce ze steftu tak druhej clovek zabere za motor aby se naklonil a pak parada
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009