100W Zarovky
Moderátor: Moderátoři
- spooneer
- Příspěvky: 84
- Registrován: ned led 20, 2008 22:11
- Bydliště: Sředočeský kraj
- Kontaktovat uživatele:
100W Zarovky
Zdravim
predemem se omlouvam jestli tohle tema tady uz nekde je schovany ale ja ho dyztak nenasel.. Sorry...
Chtel by jsem se zeptat kdyz do Lady 2103 dam 100W zarovky nestane se neco?? Nekdo mi rikal ze musim predelat kabely... A takovyhle ruzny veci.... radsi se informuju nez je koupim aby se mi potom neco nestalo s autem...
Diky
predemem se omlouvam jestli tohle tema tady uz nekde je schovany ale ja ho dyztak nenasel.. Sorry...
Chtel by jsem se zeptat kdyz do Lady 2103 dam 100W zarovky nestane se neco?? Nekdo mi rikal ze musim predelat kabely... A takovyhle ruzny veci.... radsi se informuju nez je koupim aby se mi potom neco nestalo s autem...
Diky
pokud nemas relatka na svetla budou se ti pect packy pod volantem, v pripade ze mas tak se ti budou pect plastovy konektory u zarovky, vetsi odber, seriova kabelaz je na to vcelku slaba, rychleji se vypaluji paraboly. na aute jsem je mel a uz bych si je jinam nez do pridavnych svetel asi nedal
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Několik mých postřehů k použití silnějších žárovek:
Má první Lada 21011 a přechod z asymetrik 40/45 W na H4 55/60 W: svítivost dobrá, výměna parabol dobrá, kabely a konektory dobrý, po několika měsících provozu vypálený Lucas (sdružený přepínač pod volantem) - prostě přestaly svítit "dálky"
Lada 2103 a přechod z asymetrik na H4 60/55 a později H4 100/80 W: svítivost výborná, paraboly napřed WESEM - velmi rády praskaly, potom PAL - spokojenost, kabeláž předělaná na relátka a silnější kabely přes pojistky přímo do světel - Lucas v pořádku, musel jsem si zvyknout na vypínání hlavních světel na křižovatkách do obrysovek - nestíhá se to chladit a opatrně do louží.
LADA 21073 a přechod z H4 60/55 W na 100/80 W: bez problémů, kabeláž a konektory v pořádku, zvyk vypínání na křižovatkách zůstal a paraboly to ustály
LADA 21044 a přechod z H4 60/55 W na 100/80 W, posléze na xenon: dtto.
L.
PS: ty paraboly PAL u 2103 jsem osazoval ze Š 120 GLS (čtyřoko). Prozatím hodnotím ten systém jako nejpropracovanější. V noci to svítilo tak, že na barákách odpadávaly okapy a ve volné přírodě schly stromy u cesty a "pustit" to někomu do ksichtu znamelo jeho vypadnutí ze silnice (pamětníci ten systém s přídavnou pojistkovou skříní a sadou asi 6 relé + 6 dalších vypínačů znají z Bechyně)
Má první Lada 21011 a přechod z asymetrik 40/45 W na H4 55/60 W: svítivost dobrá, výměna parabol dobrá, kabely a konektory dobrý, po několika měsících provozu vypálený Lucas (sdružený přepínač pod volantem) - prostě přestaly svítit "dálky"
Lada 2103 a přechod z asymetrik na H4 60/55 a později H4 100/80 W: svítivost výborná, paraboly napřed WESEM - velmi rády praskaly, potom PAL - spokojenost, kabeláž předělaná na relátka a silnější kabely přes pojistky přímo do světel - Lucas v pořádku, musel jsem si zvyknout na vypínání hlavních světel na křižovatkách do obrysovek - nestíhá se to chladit a opatrně do louží.
LADA 21073 a přechod z H4 60/55 W na 100/80 W: bez problémů, kabeláž a konektory v pořádku, zvyk vypínání na křižovatkách zůstal a paraboly to ustály
LADA 21044 a přechod z H4 60/55 W na 100/80 W, posléze na xenon: dtto.
L.
PS: ty paraboly PAL u 2103 jsem osazoval ze Š 120 GLS (čtyřoko). Prozatím hodnotím ten systém jako nejpropracovanější. V noci to svítilo tak, že na barákách odpadávaly okapy a ve volné přírodě schly stromy u cesty a "pustit" to někomu do ksichtu znamelo jeho vypadnutí ze silnice (pamětníci ten systém s přídavnou pojistkovou skříní a sadou asi 6 relé + 6 dalších vypínačů znají z Bechyně)
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
-
- Příspěvky: 1109
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Na 2106 jsme měli původně obyčejné žárovky, někde kolem 1992 jsem tam dal všechny halogeny (měli tehdy výprodej za pár kaček PAL včetně hrnců, a já ta původní světla potřeboval do F600D, který jsem si tehdy dělal), po nějaké době praskla skla, dal jsem tam tedy Wesemy a dálky zpět obyčejné, co mi zbyly, teď jsou asi po 8 letech Wesemy již chycené, musím je vyměnit a dálka jedna přes zimu, kdy bylo auto uskladněné praskla. Jinak díky origo relátkům, která tam jsou zatím nikdy žádný problém s elektrikou, H4 používám schválené s větší svítivostí. Světla u přejezdu nebo na křižovatce u všech aut shazuji na parkovačky automaticky.
jo a já říkám-"že mu sleze barva na kářeLuděk Musil píše:Několik mých postřehů k použití silnějších žárovek:
Má první Lada 21011 a přechod z asymetrik 40/45 W na H4 55/60 W: svítivost dobrá, výměna parabol dobrá, kabely a konektory dobrý, po několika měsících provozu vypálený Lucas (sdružený přepínač pod volantem) - prostě přestaly svítit "dálky"
Lada 2103 a přechod z asymetrik na H4 60/55 a později H4 100/80 W: svítivost výborná, paraboly napřed WESEM - velmi rády praskaly, potom PAL - spokojenost, kabeláž předělaná na relátka a silnější kabely přes pojistky přímo do světel - Lucas v pořádku, musel jsem si zvyknout na vypínání hlavních světel na křižovatkách do obrysovek - nestíhá se to chladit a opatrně do louží.
LADA 21073 a přechod z H4 60/55 W na 100/80 W: bez problémů, kabeláž a konektory v pořádku, zvyk vypínání na křižovatkách zůstal a paraboly to ustály
LADA 21044 a přechod z H4 60/55 W na 100/80 W, posléze na xenon: dtto.
L.
PS: ty paraboly PAL u 2103 jsem osazoval ze Š 120 GLS (čtyřoko). Prozatím hodnotím ten systém jako nejpropracovanější. V noci to svítilo tak, že na barákách odpadávaly okapy a ve volné přírodě schly stromy u cesty a "pustit" to někomu do ksichtu znamelo jeho vypadnutí ze silnice (pamětníci ten systém s přídavnou pojistkovou skříní a sadou asi 6 relé + 6 dalších vypínačů znají z Bechyně)
spooneer, do 4oka nemá cenu dávat silnější žárovky. ty světla jsou na to moc malý a neuchladí se. věř mi-už sem to taky zkoušel ( o tom, co provede tak velký odběr na přechodových odporech vazovské "elektrosoustavy" ani nemluvim )
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
lepsi viditelnost je na xenony. jen je v zime za snezeni treba stavet a odhrnovat snih. u 06 se tam strasne drzi pak to vypada jak cockovy svetla
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Tady si dovolím oponovat. Svítivost je přímo úměrná wattáži žárovek (stejné konstrukce). Problém je v tom, že tam(na objímku žárovky) ty watty nedostaneš, poněvadž narozdíl od vztahu wattáž/svítivost , kde je lineární závislost, ztráty na přívodech a přechodových odporech rostou s kvadrátem příkonu(klesá současně proud i napětí).EMI píše:ještě si dovolim připomenout, že zvětšením wattáže ti svítivost přímoúměrně nevzroste. Jinak řečeno větší vákon žárovky neznamená větší svítivost (poměrově)