V serii ma 114 kW a kroutak kolem 230 N/m. Ale zastavba si vyzadala rizne upravy, ktere asi nejaky ten kilowatt pridaji, napr. misto puvodniho vyfuku 50mm, bude 60mm jen s pruchozim tlumicem vzadu, otevrene sani. Odstraneni kompresoru klimatizace a posilovace rizeni. Podle potreby se da pridat plnici tlak turbiny, prodlouzit vstriky,chladic vzduchu s mensim objemem a vetsi plochou (to je u preplnovani klicove) atd...Italia drift píše:a Jaky ma vykon ta tvoja Turbo Lada? nad tym som tiez rozmyslal ze radse jdat turbo,to by bolo asi menej roboty,ale potom by tam bola mala zivotnost motoru asi.
Mala zivotnost motoru? Ale kdeze, pochybuju ze budes davat plny knedlik a tocit ho na omezovac. V souteznim voze mozna ale normalne v provozu spis odejde zigulik nez motor, staveny na tahani vozu o radove 300kg vice.
Pro predstavu pridavam obrazky tunerova porna.