Lada Rider píše:poradite mi prosim vas, ako vhodne upravit klasicky rozdelovac bez podtlaku pre motor 1600 so snizenou hlavou -2mm, malo by to byt 9.61:1 podla tej tabulky. dik
Musí se udělat zásah do odstředivého regulátoru, jinak to nejde.
Moderátor: Moderátoři
Lada Rider píše:poradite mi prosim vas, ako vhodne upravit klasicky rozdelovac bez podtlaku pre motor 1600 so snizenou hlavou -2mm, malo by to byt 9.61:1 podla tej tabulky. dik
protoze nad 3000rpm mas nejlepsi pomer vykon/spotreba, kdyz ma ten motor male otacky tak muze mit smesi kolik chce, a presto se spatne roztaci, ve vyssich otacka nemusis davat podlahu aby se auto dobre jelo. Male otacky jsou dobre jen pro udrzovani rychlosti.Veverka píše:Marek napsal že tyhle motory mají být trvale provozovány nad 3000rpm-to mě zajímá,proč to takhle má být?
No tak mě tacho ukazuje při reálné 50Km/h už 70Km/h jsem to několikrát kontroloval jak pomocí GPS tak i pomocí informačních radarů umístěných ve městě, ale jak jsem říkal to že keca je mi docela jedno, újeté Km ukazuje docela přesně tak alespoň tak.Veverka píše:Ono totiž u favoritu nastávají situace kdy na 3 to už nejede a na 4 ještě taky ne.
tacho 05 při 50 ukáže spíš 60 a při 110 rovnou 130.
Při podtočení se mají ozývat jakési krátké "detonace",tak je to ale správně ne?Spotřeba opravdu má být 7L.
Marek napsal že tyhle motory mají být trvale provozovány nad 3000rpm-to mě zajímá,proč to takhle má být?
Je to dáno průběhem točivého momentu u těchto motorů a jejich konstrukcí.Veverka píše:Marek napsal že tyhle motory mají být trvale provozovány nad 3000rpm-to mě zajímá,proč to takhle má být?
Jo o tom jsem slyšel a je to opravdu lahůdka dostat z 1,4 takový výkon.Marek píše:Společnost VW ovšem vymyslela mimo jiné i tento zajímavý motor:
Motor 1,4 benzin s přímým vstřikováním paliva do válců, přeplňovaný kompresorem a turbodmýchadlem.
Výkon 147kW (200 koní).
A konečně už to pochopili i Američané, že jejich osmivály s pěti a více litry objemu nějak nejsou v kurzu .holmer83 píše:Myslím že směr vývoje je nejvíce tlačen ekonomikou, kdyby stál 1l benzínu 5Kč tak by to tak výrobce nenutilo vyvíjet agregáty s nižšími obsahy a vysokými výkony, kterých dříve dosahovali pouze motory s vyššími obsahy.