Utržené štefty ramen - držák tlumiče + štefty stabilizátoru
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
To je dobrá otázka, mě to také přišlo nic moc, zejména ty srandovní čepy co na něm byly. Každopádně ta modrá barva určitě něco vydrží oproti běžnému černidlu.Little Red Riding Hood píše:otázka zní jestli zesílené rameno je opravdu zesílene...
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
ehm...tak jeden sroub to sice chvili udrzel, nicmene vcera to nejak nedal(kdyz se neco ma podelat, stane se tak v nejnevhodnejsi dobu)...ustrelil a po prdeli. Rozhodl sem se to opravit hned bo tlumice mam nove a nerad bych to nejak znicil. Resil sem to tak, ze sem rameno sundal, odrizl vsechny srouby(i na stabilizator-i kdyz byly v poradku), vyvrtal diry, udelal zavity M8, zasrouboval urizle srouby(zavitovou cast bez hlavicky) tak, aby zustalo misto pro svar zevnitr(zasroubovane o cca 1mm niz), zavaril, obrousil a drzi to dobre...Obrousit jdou v pohode, mala flexa tam dosahne.Drobek81 píše:to mi připomnělo, že jezdím bez jednoho šroubu co drží tlumič...ale drží v poho i na tom jednom tagže pohodička. Těma dvouma šroubama je to stejně předimenzované
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Přijeď, vyměníme, je to akce na deset minut. Pokud ten čep nebude zarvanej v úchytu náboje kola. To je pak strašná věc. Pokud to chceš patlat sám, tak sundáš kolo, povolíš tři šrouby co drží čep k rameni, povolíš velkou matku, co drží čep na opačný straně a vyrazíš ho ven. Nový zandáš, utáhneš a je to ok. Hlavně kup nějakou kvalitu, aby měly maznice, ne ty co jsou v tý hmotě zalitý. Vrzaj a mám s nima blbý zkušenosti.
Jak psal Jelen. Pouze bych upřesnil, že je při tomto úkonu nutné auto zvednout za spodní rameno, nebo jej alespoň podepřít stabilním špalkem.
Čep kup opravdu nějaký kvalitní. Nejlépe Lemforder nebo Moog. Ani jedny ale mazničky nemají. Po pravdě ani nevím o tom, že by nějaké dnešní kvalitní horní čepy mazničky měly.
Čep kup opravdu nějaký kvalitní. Nejlépe Lemforder nebo Moog. Ani jedny ale mazničky nemají. Po pravdě ani nevím o tom, že by nějaké dnešní kvalitní horní čepy mazničky měly.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Na mazničky se již nehraje, dej tam to co píše Tajfun, klidně můžeš použít i Fenoxy, ale jen ty co vypadají jako Lemfordery. Na sedmě mám přes dva roky na jedné straně Fenoxy, na druhé Moogy a naprosto v pohodě. Dokonce i na kombajnu mám horní svisláky Moog, jak jsem zjistil minulý týden , ale ty jsem tam nedával já.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Fenox nějak moc nedoporučuju. Moogy a nebo Lemfordery jsou dobrý
Jen dodám, že já to za rameno nezvedal. V dolní poloze drží spodní rameno tlumič, takže to jde vyndat i tak, navíc je nad ramenem víc místa. Ovšem při zpětné montáži je dobré si přizvednout spodní rameno heverem, aby jsi nezápasil s nandánim čepu do horního ramena.
p.s.: když už to budeš dělat, tak to udělej pořádně a vyměň čepy všechny. Vyplatí se to, hlavně tam dát kvalitu, člověk má pak od toho pokoj na dlouho.
Jen dodám, že já to za rameno nezvedal. V dolní poloze drží spodní rameno tlumič, takže to jde vyndat i tak, navíc je nad ramenem víc místa. Ovšem při zpětné montáži je dobré si přizvednout spodní rameno heverem, aby jsi nezápasil s nandánim čepu do horního ramena.
p.s.: když už to budeš dělat, tak to udělej pořádně a vyměň čepy všechny. Vyplatí se to, hlavně tam dát kvalitu, člověk má pak od toho pokoj na dlouho.