tesnenie pod hlavu
Moderátor: Moderátoři
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
Těsnění pro motor 1,7i má větší otvory pro válce z důvodu většího vrtání. Z toho důvodu jej nelze použít na "menší" motory. Navíc si nemyslím, že by bylo něčím kvalitnější než těsnění "menších" motorů.Lada Rider píše:aj ja sa teda spytam, vydrzi to origo socialisticke tesnenie znizenu hlavu -2mm alebo si mam zase kupit to lepsie pre 1.7i?
Běžné těsnění vydrží i kompresní poměr 10,5:1 až 11,0:1 (vyzkoušeno), takže dva milimetry nejsou žádný problém.
Jinak jen poznámka - pokud chceš razantnějším způsobem zvýšit stupeň komprese, nedoporučuje se snižovat hlavu, ale blok - to z mnoha důvodů.
Snížení hlavy o 2 milimetry s sebou nese dost velká rizika a pokud nejsi opravdu sběhlý v teorii motorů, nikdy takový motor neodladíš a zničíš ho. Myslím si, že o motorech vím dost a přesto jsem měl s odladěním takového motoru potíže a trvalo mi opravdu dlouho, než jsem jej nastavil.
Hlava zkroucená do vrtule, nekvalitní těsnění, nesprávný postup při utahování hlavy, velký přetlak v klikové skříni, velké množství oleje v motoru,...............Little Red Riding Hood píše:Marek, no jasne ten hlavní kanal je uprostřed bloku na straně vejfuku ne??.. jestli si dobře pamatuju??... ale tak čim to muže byt že si to tak uchcava?,..
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
hmm .. hlava byla snižovaná, čili by měla bet rovná... za těsnění jsem vyplajz pekne penize(na 1700 je kua dražší než na klasiku), ale to neznamená že bude kvalitní..Marek píše:Little Red Riding Hood napsal:
Marek, no jasne ten hlavní kanal je uprostřed bloku na straně vejfuku ne??.. jestli si dobře pamatuju??... ale tak čim to muže byt že si to tak uchcava?,..
Hlava zkroucená do vrtule, nekvalitní těsnění, nesprávný postup při utahování hlavy, velký přetlak v klikové skříni, velké množství oleje v motoru,...............



-
- Příspěvky: 59
- Registrován: pon srp 13, 2007 19:45
- Bydliště: Nová Dědina
- Kontaktovat uživatele:
tak děkuji markovi za postup při přetažení hlavy a abych řekl , tak na mém motoru nebyl problém problém byl v momentovém klíči (když vám známý řekne seřizoval jsem si ho tak od něj ruce pryč) protože vypínal brzo dnes jsem koupil v Obi ten nejlevnější za cca 900 a určitě se to dotáhlo větší silou než ten předešlí , a zdá se že to neteče tak doufám že je to už ok , jen jsem zjistil že mi asi praskl chladič u víčka že by to bylo tím že tam trochu tlačil 4 válec?
kuchi píše: jen jsem zjistil že mi asi praskl chladič u víčka že by to bylo tím že tam trochu tlačil 4 válec?
To je spíš shoda okolností. I kdyby pronikal kompresní tlak do chlazení, nemůže to mít vliv na zvýšení tlaku v systému, protože přetlaková zátka chladiče by tlak pustila do expanzní nádobky a tudy do atmosféry.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)