Tak dneska se a zelené 01 objevil další problém .Brzda už dala zřejmě pokoj.Dneska při zpáteční jízdě z Brtnice zničehož nic začalo něco klepat v motoru.Myslel jsem si ze jsou vyrachtany ložiska ve vodním čerpadle ale byl to omyl .Pak nás napadla vačková hřídel což bude zřejmě příčina.
Auto má sindromy: V kopcu ztrácí což předtím nebylo.
Špatně spaluje
Nechce se mu moc do otáček
zvuk jako diesel
Z těchto sindromu jsme usoudili že by to mohla být vačka.Někde jsem četl že 01ičky na toto trpěly
Auto když má šanci se rozjet tak rychlost bez problému 120km/h ,ovšem jak už jsem psal i do mírného kopce to začne značně ztrácet.Nejintenzivnější ten zvuk je na volnoběhu a pak se pomalu začne zvyšovat záleží na otáčkách.Ptám se proto abych se ujistil než začnu něco zbytečně nakupovat.
V první řadě bych zjistil, odkud motor klepe. Spodek / vršek ?? Metoda je jednoduchá - stejně jako stetoskop u dokotra. Vem si nějaké polínko, přilož na danou část motoru, na druhý konec ucho a ihned slyšíš, co se v daném místě děje.
Pokud je KO jen vršek, hlavu dolů a udělat. Pokud i spodek, je na GO celý motor.