Motor z krajiny zazrakov
Moderátor: Moderátoři
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
tak som sa nasral a spravil som mensiu go, komplet nove rozvody a vyzera ze bol zly ten pruzinovy picus co tlaci do listy, teraz je to ok a reraz napnuta na bomby, vymenil som tesnie pod sacim/vyfukovym potrubim, zatiahnem vyfuk vsetko ok, zatiahnem sanie a pozeram ze s novym tesnenim je zhora medzi sacim a hlavou fuga taka ze sa tam zmesti maly sroubovak... tak idem rozmyslat kde vezmem nove sacie
СЕКТОР ГАЗА парты
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
ehm...ono hladina se presneji zmeri jak bylo popsano, proste zmeris vysku v plovakove komore...ja to delal spise orientacne, benzinu tam ma byt kousek nad to srazeni pro pant plovaku...ale jestli je to xx mm tak to sem neresil, proste jen nastavit plovak a vyzkouset-jedna se spise o zpetnou vazbuLittle Red Riding Hood píše:Dobi, ano píšeš blbost.. měží se to měrkou (například vyrobeným válečkem, ale dá se použít i třeba vrták s patříčným průměrem... ).. a měří se na to na sundaném víku karburátoru ma kterém je samozřejmě plovák.. to víko si dáš do svislé polohy a měříš 2 různé vzádalenosti mezi plovákme a víkem..
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
No to mě právě mate. Obvyklý způsob měření výšky hladiny pomocí válečku příslušného průměru ( viz obrázek např. v Tůmovi ), atd.... mi je jasný a má to své opodstatnění. Ale na základě toho, co napsal Marek, jsem usoudil, že se to dá změřit i jinak. Prostě napumpuješ benzin do karbu, sundáš víko komory a měříš výšku hladiny od okraje komory. A když to není Markem udávaných 28mm, tak je někde problém. A pak už záleží na tom, jestli je to pod 28mm nebo nad 28mm.Little Red Riding Hood píše:Dobi, ano píšeš blbost.. měží se to měrkou (například vyrobeným válečkem, ale dá se použít i třeba vrták s patříčným průměrem... ).. a měří se na to na sundaném víku karburátoru ma kterém je samozřejmě plovák.. to víko si dáš do svislé polohy a měříš 2 různé vzádalenosti mezi plovákme a víkem..
Pánové, já vás rozsoudím.Dobi píše:No to mě právě mate. Obvyklý způsob měření výšky hladiny pomocí válečku příslušného průměru ( viz obrázek např. v Tůmovi ), atd.... mi je jasný a má to své opodstatnění. Ale na základě toho, co napsal Marek, jsem usoudil, že se to dá změřit i jinak. Prostě napumpuješ benzin do karbu, sundáš víko komory a měříš výšku hladiny od okraje komory. A když to není Markem udávaných 28mm, tak je někde problém. A pak už záleží na tom, jestli je to pod 28mm nebo nad 28mm.Little Red Riding Hood píše:Dobi, ano píšeš blbost.. měží se to měrkou (například vyrobeným válečkem, ale dá se použít i třeba vrták s patříčným průměrem... ).. a měří se na to na sundaném víku karburátoru ma kterém je samozřejmě plovák.. to víko si dáš do svislé polohy a měříš 2 různé vzádalenosti mezi plovákme a víkem..
Pravdu má Dobi i LRRH. Správný způsob měření hladiny paliva v plovákové komoře se skutečně měří tak, že do plovákové komory napumpuji palivo, dokud ruční čerpadlo tlačí. Pak je nutné odpojit hadici paliva od karburátoru, protože pokud to neudělám, po demontáži víka karburátoru mi díky přetlaku v hadičce palivo do komory cákne a tím zkreslí výsledek měření. Pak teprve demontuji víko karburátoru. Pomocí hloubkoměru (postačí posuvné měřítko) změřím výšku hladiny paliva od horní hrany komory. Měření se provádí ve všech rozích komory, tedy měření jsou čtyři a správným výsledkem je průměrná hodnota čtyř měření.
Správná hodnota musí být 28 - 29 mm.
Nastavování plováku kulatým kalibrem je jednodušší způsob zajištění správné výšky hladiny v komoře a je přepočítán z původního měření pomocí hloubkoměru. Nutno však podotknout, že je to způsob méně přesný.
Já pokud můžu (nebo pokud si nejsem jist), radši nastavuji výšku hladiny prvním (výrobcem daným) postupem, tedy měřením výšky hladiny paliva hloubkoměrem. Plovák totiž může být mírně deformovaný, těsnění více či méně vymačkané, víčko prohnuté atd. - a toto vše potom může nastavení pomocí plováku ovlivnit.
Měření hladiny paliva hloubkoměrem je vždy přesné.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
tak dopasovanie potrubia sice pomohlo, bol krivy ten stredny dlhy stift, tak vzduch to netaha, ale ten ozon bol na picu, to sicanie - ja neviem ale za chodu som kukol do prvej komory a benzim tam tiekol prudom ako z vodovodu, tak som zlatal weber z 03 dal tam a vyzera to uz lepsie.
A dalsia vec pri starej aj novej rozvodovej retazi to iste - aj ked som mal prsia dole a kluku presne na znacke tak znacka na vackovom kole nebola nikdy presne oproti tomu naliatku. Vzdy pred alebo za, tak sa pytam ako to dat spravne, trosku pred alebo trosku za? Ta "troska" je posunutie o jeden zub na vackovom kole.
A dalsia vec pri starej aj novej rozvodovej retazi to iste - aj ked som mal prsia dole a kluku presne na znacke tak znacka na vackovom kole nebola nikdy presne oproti tomu naliatku. Vzdy pred alebo za, tak sa pytam ako to dat spravne, trosku pred alebo trosku za? Ta "troska" je posunutie o jeden zub na vackovom kole.
СЕКТОР ГАЗА парты
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
Ok je to tak ako vravis, lenze ten motor nejde ani za boha nastavit, pre zmenu su teraz sviecky cierne a stale ten motor tak cudne poskakuje... nemozu byt podpalene ventily alebo nieco podobne?
ja zacinam mat podozrenie na tesnenie pod hlavou asi zajtra spravim generalny remont vol. 2
ja zacinam mat podozrenie na tesnenie pod hlavou asi zajtra spravim generalny remont vol. 2
СЕКТОР ГАЗА парты
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
bohatá směs - nastav karburátor. L.Lada Rider píše: ... pre zmenu su teraz sviecky cierne ...
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
Ťipťop znamená v rusku sedlo jak hovado. Jestli chceš výkon, tak musíš zůžit, ale ne zas moc. Nevim, kolik je psáno v knize, ale když sem viděl origo hlavu po 30tkm, tak měla sedla přes dva milimetry.
Já mám asi 1.3mm a nestěžuju si, ale chce to i náběhy...
PS: A sory, že se Vám dvěma do toho pletu, když si oslovil Marka.
Já mám asi 1.3mm a nestěžuju si, ale chce to i náběhy...
PS: A sory, že se Vám dvěma do toho pletu, když si oslovil Marka.
VAZ 1800kk na prvočinitele
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno