To jako fakt?U BX jsem si toho ani nevšimlKoko Loko píše:Jo a pro neznalce. Hydro - citroni mají ručku na předek, takže mít zataženou ručku a hrabat je poněkud smysluzbavené...
Citroen XM - rady
Moderátor: Moderátoři
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
A nádherná.ladalover píše:No je to kára.. a velká...
Koule si nemaj co klekat, když budou často dofukovaný a když bude o celý hdyro pečováno s láskou tak bych se toho nebál.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
plavec píše:To jako fakt?U BX jsem si toho ani nevšimlKoko Loko píše:Jo a pro neznalce. Hydro - citroni mají ručku na předek, takže mít zataženou ručku a hrabat je poněkud smysluzbavené...
Měl jsi to vyzkoušet někde v zatáčce na sněhu
Je to tak asi i kvůli hydru. Určitě jsi si všimnul, že Ti BX po nějaký době zamířimo k zemi (když je to hodně dobrý, po tejdnu, když špatný, klidně po pěti minutách) a to tím stylem, že nejdřív kleknul zadek. Kdyby byla zadní kola na krev zabržděná a zároveň byl zařazenej klalt, vznikal by asi nějakej napnelismus.
Novější systémy už mají zámky, který zabraňujou poklesu tlaku, takže auto nepadá, ale ručka na předek stejně zůstala (aspoň v tom žiju). Docela by mě zajímalo, jestli má ručku na předek i nová C5, když ji dělají jak s koulema tak i s pérem..
Všiml jsem sicitron píše:Určitě jsi si všimnul, že Ti BX po nějaký době zamířimo k zemi
Tak do druhýho dne myslím bylo na zemi, ale většinou jsem ho dával na zem sám.citron píše:když je to hodně dobrý, po tejdnu, když špatný, klidně po pěti minutách
Ano, to potvrzujucitron píše:že nejdřív kleknul zadek
To je asi dobrý zlepšovátko. Od jakýho roku už to maj anebo to maj jen některý modely?citron píše:Novější systémy už mají zámky, který zabraňujou poklesu tlaku
Jo na machrování by to bylo super.Puhi píše:Ako tá ručka v predu by bola super vec ak by mali zadný náhon na gumovačku
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
NO ono když na to přijde, tak se u BX nechaj dát xantiacký koule, nebo se pletu?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Ale koulema z Xantie si nepomůžeš. Jde o to že Xantie mají ventil, kterej při poklesu tlaku (když auta začne mít tendenci padat) uzavře okruh, napnelismus nemá kam fouknout a auto nespadne. Aby to nebylo tak jednoduchý, je do toho zapojená ještě jedna koule navíc (i když nepřesně, ale říká se jí protipadací). Ta fuguje jako zásobník tlaku pro brzdy. Když auta začne při jízdě brzdit, potřebuje z okruhu tlak, ten poklesne a tím se zase aktivuje ten protipadací ventil a zavře se. Mohlo by se tak stát, že by brzdy neměly dostatek tlaku ze systému, ale pořád ho můžou brát z tý koule. Proto mají Xantie víc koulí než BX.
Aaháá, a já pořád si nad tím lámal hlavu.citron píše:. Proto mají Xantie víc koulí než BX.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Kolik Ti žere BX?Já ho měl kratičce, tak ani nevím kolik to žralo.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Tak po malé odmlce děkuji Štěpánovi Getskovi za pomoc při výměně předního čepu na XM a při odborné instruktáži, jak z lady vymontovat motor.
Jinak jsem netušil, že i lada vyráběla low ridery...
Malá ochutnávka z prima sobotního odpoledne:
(více asi ve Štěpánových tématech)
Jinak jsem netušil, že i lada vyráběla low ridery...
Malá ochutnávka z prima sobotního odpoledne:
(více asi ve Štěpánových tématech)
lada time is comming...
Lada 1500S, 1,5, r.v. 1978 1978 - dále
Citrónek XM 2,1D, r.v. 1991 04/2008-09/2009
Lada 1500S, 1,5, r.v. 1978 1978 - dále
Citrónek XM 2,1D, r.v. 1991 04/2008-09/2009