NIVA1.7i, SPI GM; r.v.98 - zhasne a nenaštartuje

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

ano vaha vzduchu je vo filtri. Ale to SPI je natolko primitivne ze v podstate aj pri odpojeni vsetkych cidiel okrem klukovky to ide "normalne".... kazdopadne to chce diagnostiku
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Majo píše:ano vaha vzduchu je vo filtri
U spi (jednobod) MENÍ ! Ve fitru je pouze snímač teploty nasávaného vzduchu . Množství nasávaného vzduchu vypočítává ŘJ dle teploty a podtlaku v sání .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Marian123
Příspěvky: 81
Registrován: stř srp 13, 2008 12:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od Marian123 »

Neznáte někdo někoho v Brně kdo by mi byl schopen udělat diagnózu? Do Lady ve Šlapanicích se mi moc nechce páč neví co za to chtít. Aspoň po telefonu mi pán říkal,že mě to bude stát asi 1300 kč.
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1511
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

Jestli myslíš, vyblikat chybové kódy, tak přijeď dneska na schůzi do hospody u Mušketýra, mrknem na to.
Viz: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=206771#206771
VAZ 1117
Marian123
Příspěvky: 81
Registrován: stř srp 13, 2008 12:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od Marian123 »

Luděk Ondrůch píše:Jestli myslíš, vyblikat chybové kódy, tak přijeď dneska na schůzi do hospody u Mušketýra, mrknem na to.
Viz: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=206771#206771
Ne já potřebuju vyčíst chyby. A zrovna dnes mám Nivku odstavenou na nabiječce. Jinak dík za pozvání. Jak často ta schůze je? Tam chodí určitě i pátrač,že? Bych si od něho mohl konečně vyzvednout průkazku. 8)
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1511
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

Však jo, vyblikají se kódy a podle čísla chyby se v příručce najde co je to za chybu.
Schůze jsou každý první čtvrtek v měsíci, Pátrač na ně chodí.
Jinak se klidně můžeš stavit ke mně dom. Kdyžtak se mi ozvi na mobil 721 406 164.
VAZ 1117
Marian123
Příspěvky: 81
Registrován: stř srp 13, 2008 12:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od Marian123 »

Luděk Ondrůch píše:Však jo, vyblikají se kódy a podle čísla chyby se v příručce najde co je to za chybu.
Schůze jsou každý první čtvrtek v měsíci, Pátrač na ně chodí.
Jinak se klidně můžeš stavit ke mně dom. Kdyžtak se mi ozvi na mobil 721 406 164.
No tak to je supr. To tě navštívím brzo. Dekuju.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Motor -- 1.7 Díra v "plynu"

Příspěvek od Luděk Musil »

Jak jsem koupil - tak prodávám:

Ahoj kolego,
obracím se na Tebe s prosbou. Mám Nivu 1,7i a mám menší problem. Když přidám plyn, tak je "díra" v plynu. Kompresi motor má, už jsme vyměnili řídící jednotku, vstřikování a žádná změna. Netušíš kde by mohla být ještě chyba?

Předem díky.
Dáda Kašík
kasikdan@seznam.cz

----------------------
Drobné gramatické a pravopisné chyby jsem opravil. L. :D
Naposledy upravil(a) Luděk Musil dne úte říj 13, 2009 09:14, celkem upraveno 1 x.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Je to 1.7 SPI nebo MPI . Že by vadný (vydřený) snímač (potenciometr) polohy škrtící klapky ? Změřit .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
kasikdan
Příspěvky: 7
Registrován: sob dub 18, 2009 13:40
Bydliště: klatovy

Příspěvek od kasikdan »

V eletrice se moc nevyznam,poraď kde najdu ten potenciometr po případě kde najdu schema.Označení motoru zašlu později.Auto bylo na dyagnostice a závadu nenašli proto se obracím na vás.Předem děkuju
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Ten potenciometr najdeš na vstřikovací jednotce. Je na opačné straně (přesto je hřídelí spojen) s ovládáním plynu - plynové lanko. Vedou k němu 3 drátky.
Ovšem jak ho změříš - to ti řeknou elektrikáři. L.
PS: jak jsem Ti psal do mejlu, může samozřejmě ještě o tyto další závady:
přiucpaný filtr paliva
závada palivového čerpadla
někde přisává vzduch
pohnutý rozvody
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
kasikdan
Příspěvky: 7
Registrován: sob dub 18, 2009 13:40
Bydliště: klatovy

Příspěvek od kasikdan »

KOLEGO ME PRAVE MATE ŽE V DILNE TO SKOUŠELI MENIT ZA JINOU JEDNOTKU A ŽADNA ZMENA ,TEDKO SEM SKOUSEL JAK TO JEDE,A HROZNE CUKA JAK KDYŽ SOU ZACPANE TRYSKY ,FILT VYMENEN CERPADLO BZUCI
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Trysky tam žádné nejsou (krom vstřikovaci jedné u SPI) . Prvotní informace byla že je "díra" v plynu . Teď že to cuká . Chce to přesně popsat . Velkou nepravidelnost chodu hlavně v nižších otáčkách mají za vinu špatné VN kabely ke svíčkám rušící činnost elektronického zapalování . To že čerpadlo bzučí je hezké , ale jaký tlak je v "liště"
(vypni Caps lock) .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
kasikdan
Příspěvky: 7
Registrován: sob dub 18, 2009 13:40
Bydliště: klatovy

Příspěvek od kasikdan »

JE ME TO UPLNE JASNI JA TO PRIVES AZ DNESKA PROTOZE TO NENI MOJE AUTO ,PRI NIZKEJCH OTACKACH A SESLAPNUTI DE PODLE ME DOBRE ,PRI JEDNOTCE TEŽ,ALE 2 3 4 5 PROSTE NETAHNE ZACNE CUKAT JAK KDYZ MA MALO BENZINU , TAKHLE PODOBNE CUKALA 16 KDYZ MELA UCPANE TRYSKY,

[ Komentář přidal: Majo: po duben 20, 2009 13:26 ]
chlape, vypni si CAPS LOCK lebo bude zle
kasikdan
Příspěvky: 7
Registrován: sob dub 18, 2009 13:40
Bydliště: klatovy

Příspěvek od kasikdan »

Opet sem mel moznost vymenit zapalovani,karburator,ridici jednotku zlepsilo se to o 60 procent,ale stale škube a střili do karburatoru
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“