auto kuscká a pozdechuje zpočátku jízdy.....2105

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6577
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Hmm, tak jak vidim, po oprave uz domu nedojel. Necht je mu zeme lehka...
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
truckercech
Příspěvky: 141
Registrován: úte pro 30, 2008 20:33
Bydliště: otrokovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od truckercech »

JmJ píše:Hmm, tak jak vidim, po oprave uz domu nedojel. Necht je mu zeme lehka...
honzo tě asi zklamu, dojel :D :D :D :D :D :D

a celkem dobře mi to jelo, moc vám děkuji, ještě tedy koupím tu membránu na ten ekonoměr a pak bych se zastavil ......a ještě posléze svíce a kablíky.....

jinak sem si všim že u tebe a blízkým okolí je dost žigulářů...u hypernovy sem viděl další dva... :D :D :D
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6577
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

jde o membranku ekonomizeru, ne ekonomeru. ekonomer v 05 nemas :-).

kup membranku, kup svice a kabely a pak to prehodime.

o ekonomizeru neco malo zde: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=52496#52496
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
truckercech
Příspěvky: 141
Registrován: úte pro 30, 2008 20:33
Bydliště: otrokovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od truckercech »

tak u nás prodávají jen celí ekonomizér za cca 140 kč, káble 140 kč a svíce 45kč/ks

jinak mám trošku jiný problém, když je žigul studený a startuju ho poprvé chytá bez problémů ale občas se mi stane, že přestože je zahřátý tak mi nechce chytit (chlapci si mohli všimnout že se mi nahodil na DRC, tak je to i za studena, starty sou veeelice dobré) a trvá to nějakou chvilku než konečně se nahodí, ale stalo se mi že to nechtělo chytit a musel sem roztahovat.......

co by to mohlo dělat???
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

ee, odparovanie benzínu či ako tomu nadávajú, ja to neriešim, pri štartovaní teplého motora stačí štartovať s plynom na podlahe a ono to chytí :shock:
Uživatelský avatar
truckercech
Příspěvky: 141
Registrován: úte pro 30, 2008 20:33
Bydliště: otrokovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od truckercech »

Puhi píše:ee, odparovanie benzínu či ako tomu nadávajú, ja to neriešim, pri štartovaní teplého motora stačí štartovať s plynom na podlahe a ono to chytí :shock:
u mne není třeba splynem na podlaze auto chytá krásně samo na otočení klíčem, ale čas od času se mi stane to žeto prostě dlouho točí než to blafne.....
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6577
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

truckercech píše:tak u nás prodávají jen celí ekonomizér za cca 140 kč, káble 140 kč a svíce 45kč/ks

jinak mám trošku jiný problém, když je žigul studený a startuju ho poprvé chytá bez problémů ale občas se mi stane, že přestože je zahřátý tak mi nechce chytit (chlapci si mohli všimnout že se mi nahodil na DRC, tak je to i za studena, starty sou veeelice dobré) a trvá to nějakou chvilku než konečně se nahodí, ale stalo se mi že to nechtělo chytit a musel sem roztahovat.......

co by to mohlo dělat???
sak kup cely ekonomizer. 140 te snad nepolozi a bez toho to nemuze spravne fungovat.

kdyz je motor horky a odstavis to na 10 - 20 minut a pak to nechce chytit na drnc, tak prave dej plyn na podlahu a toc starterem. jde o to, ze v sani se nahromadi odpareny benzin a buh vi co jeste a je potreba to prohnat motorem. a to udelas nejrychleji tehdy, kdyz das plyn na podlahu. chtelo by to zazit, v jake mire se to projevuje. mi to ne v hrozne mire dela v lete a obecne plati, ze kdyz se horky motor takto odstavi na 20 minut, tak to pak nechytne uplne na drc, ale nemelo by to byt nic hrozneho.
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

truckercech píše:
Puhi píše:ee, odparovanie benzínu či ako tomu nadávajú, ja to neriešim, pri štartovaní teplého motora stačí štartovať s plynom na podlahe a ono to chytí :shock:
u mne není třeba splynem na podlaze auto chytá krásně samo na otočení klíčem, ale čas od času se mi stane to žeto prostě dlouho točí než to blafne.....
Ano, jasne, akoby som nič nenapisal, dalej vybehavaj starter a kantri baterku, mne to je fuk... Som ti napisal co to robi a ty svoje, tak ked to vies lepsie, naco sa tu pytas?! :angryfire:
Uživatelský avatar
truckercech
Příspěvky: 141
Registrován: úte pro 30, 2008 20:33
Bydliště: otrokovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od truckercech »

Puhi píše:
truckercech píše:
Puhi píše:ee, odparovanie benzínu či ako tomu nadávajú, ja to neriešim, pri štartovaní teplého motora stačí štartovať s plynom na podlahe a ono to chytí :shock:
u mne není třeba splynem na podlaze auto chytá krásně samo na otočení klíčem, ale čas od času se mi stane to žeto prostě dlouho točí než to blafne.....
Ano, jasne, akoby som nič nenapisal, dalej vybehavaj starter a kantri baterku, mne to je fuk... Som ti napisal co to robi a ty svoje, tak ked to vies lepsie, naco sa tu pytas?! :angryfire:
se ti omlovám že sem tě urazil, ale já to trochu nepochopil,...... :oops: :oops:

jinak snad ekonomizer bude za chvilku tak se asi zastavím zase v KM......
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

se ti omlovám že sem tě urazil, ale já to trochu nepochopil,...... :oops: :oops:
Ok, v pohode, už ma to prešlo :P
Uživatelský avatar
holmer83
Příspěvky: 34
Registrován: úte úno 03, 2009 11:59
Bydliště: Prostějov

Vynechávání motoru

Příspěvek od holmer83 »

Taky bych rád popsal podobný problém. Jedná se o LADU 2105 1300ccm r.v. 1984. Za studena se sytičem chytá dobře, při zahřívání jede normálně, ale potom jak je již zahřátá tak semtam jede na 3 válce a je to o to horší když se človšk snaží jet na nízké otáčky. Např. naposledy jsme jeli cca 20Km trasu a cca 5Km před cílem byl kopec úplná ledovka, takže jelikož jsou na autě letní gumy tak bylo třeba motor podtáčet aby se kola tak neutrhávali no a to jakobyse motor přehlcoval palivem a nejdříve jel na tři válce a potom už snad jenom na dva a potom zhasnul úplně. Svíčky,kabely, víčko rozdělovače jsou nové, ještě sháním prst rozdělovače a asi i nové kladívka. Vzduchový filtr je také nový. Dá se říct že pokud člověk motor více vytáčí tak se to nějak dá a jenom semtam to jede na tři válce, ale pokud motor podtáčí tak se to jakoby přehltí a motor postupně zhasne. No myslel jsem si i na ventily, protože už delší dobu to dělalo to že po nastartování a běhu na sytič jakoby se ozývalo semtam takové žuchnutí, jakoby vynechal jeden válec a zase se hned chytil. Kdybyste měl někdo k tomu co říct budu rád. Jinak plánuji jak se oteplí že vyčistím celej karburátor jestli tam náhodou není nějaký problém.
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Změř tlaky ve válcích než začneš laborovat . Bohatší směs studený motor dobře zapálí i při nižší kompresi .
Pokud jsou tlaky OK tak klasika eletrika , palivo . Pokud to začne dělat zas na teplém motoru tak stačí udělat jednoduchý test jestli se motor "ulejvá" . Když začne bejt jeho chod nepravidelnýný trošku s citem začít povytahovat sytič , pokud motor začne kolísat ještě víc je směs bohatá pokud se ale chod sklidní je směs chudá .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Hádal bych předstih ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Milos
Příspěvky: 20
Registrován: ned led 25, 2009 19:46
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od Milos »

Ja mám zase iný podobný problém.Mám Ladu 2105 a karb.Ozon.jazdila super:)
Lenže nejaký dobrý odborník mi poradil,aby som si kúpil sadu tesneni,triskiek(možno to poznaté,všetky tieto diely sú zaliate v plaste..cca vyšlo ma to do 5 eur.
Všetko som vymenil,nič som nezanedbal! tesnie neroztrhol atd.
Auto mi ide krásne na sitiči jazdí normálne,ale ked vypnem sitič..tak skacká,nemá otačky,nechce mi ist na volnobeh.
Teraz ma mrzi,že som sa ulakomil.na výmenu týchto veci.Prosim poradte mi
Kto raz spozná značku VAZ ,bude ju chciet stále mať.
LADA je ako víno..čím staršia,tým lepšia :))
Uživatelský avatar
Majo2103
Příspěvky: 555
Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
Bydliště: Ploské 79
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo2103 »

Vráť tam stare trysky aj vzdušníky
Tešiť sa dá aj z maličkostí, napríklad z výplaty...

Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..

Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“