Poruchy
Moderátor: Moderátoři
No me ukazovali co vsecko z diagnostiky umi ten pocitac kdyz jsem to mel v servisu v Madarsku. Byla tam sice jazykova bariera (anglicky pres "tlumocnika") ale jinak maximalni ochota... mozna ze kdybych tenkrat rekl aby mi tam palubni pocitado namontovali tak jsem ho tam mel za lidovou cenu (snimac polohy skrtici klapky tam stal 300-350kc). NO treba nekdy priste:-))
Protoze me ta extremni spotreba dost stvala tak jsem nakonec vyhodil servo se skrtici klapkou pred Mixerem LPG a misto toho tam mam ted jen rucne nastavitelny skrtici sroub. VYsledek predcil ocekavani - spotreba cca 8,5l LPG, svicky maji zdravou barvu, auto jede celkem slusne (mozna je trochu slabsi pri rozjezdu ale jinak ok. Nevim z jakych udaju vychazi Ridici jednotka BRC JUST pri stanovovani otevreni toho skrticiho ventilu - mohlo by to byt voditko pro urceni zavady. Az budou mit v MElniku cas a ja taky nebudu vedet co s casem tak je zase navstivim. MAm na to dost casu do pristi emisni kontroly:-) Zaplat panbuh za LPG
NA netu jsem nasel jen popis BRC JUST HEAVY a to uz je LPG strikacka:-( o par generaci dal.Precetl jsem si k tomu ten maual a vypada to na celkem slusne vymyslenou ridici jednotku ktera lecos dovede.
BTW v Melnice rikali ze nejake LPG strikacky jsou schvalene i pro LADY:-)
NA netu jsem nasel jen popis BRC JUST HEAVY a to uz je LPG strikacka:-( o par generaci dal.Precetl jsem si k tomu ten maual a vypada to na celkem slusne vymyslenou ridici jednotku ktera lecos dovede.
BTW v Melnice rikali ze nejake LPG strikacky jsou schvalene i pro LADY:-)
Honzo, právě, že ten návod nemám.
Takže z toho co jsi napsal jsem pochopil následující.
Počítač je připojený konektore(bílá barva asi 10 vývodů), druhý vývod není zapojený a ten se tedy má propojit se zásuvkou pod volantem jedním drátem. Ten drát připojit do sdruženého konektoru pozice č.2 a druhý konec (pocínovat nebo okonektorovat)drátu do zásuvky pod volantem.
A mělo by to číst nějaké kody, při zapnutém klíčku v zapalování asi, že?
Chápu to dobře?
Franta
Takže z toho co jsi napsal jsem pochopil následující.
Počítač je připojený konektore(bílá barva asi 10 vývodů), druhý vývod není zapojený a ten se tedy má propojit se zásuvkou pod volantem jedním drátem. Ten drát připojit do sdruženého konektoru pozice č.2 a druhý konec (pocínovat nebo okonektorovat)drátu do zásuvky pod volantem.
A mělo by to číst nějaké kody, při zapnutém klíčku v zapalování asi, že?
Chápu to dobře?
Franta
chlapi, jestli se do toho pustíte, dejte vědět, možná bychom se přidali.Jarda píše:Kdybys to objednal 2x, tak bych se s tebou o poštovné podělil.Skalouš píše:Za ty prachy bych do toho šel hned. To sis nechal poslat poštou? Nebo kterým kanálem?
že PP umí diagnostiku nám tvrdili už na koněvce před dvěma roky, proto mě překvapuje, že u originálních namontovaných počítačů o tom nic není slyšet.
v poslední době se nám 3x rozsvítila kontrolka CH.E. dvakrát zhasla a naposled jsme zrovna frčeli kousek od mělníka, tak jsme tam zajeli - no špatná váha vzduchu....ale smazali to a znovu se nic neobjevilo, prej že se to někdy stává. zrovna jsem jim řekla, že se těším, až mi to po záruce odejde, jak si to zacvakám.
tvrdili, že s tím problémy nebývají - už tomu ale nevěřím, někteří už ji taky máte měněnou, že?
m.
Diagnostika byl hlavní důvod proč jsme do PP šli i s tím, že Mělník malinko sponzorujeme . Když to namontovali tak o tom vůbec nemluvili a teprve když jsem se zeptal tak mě odkázali na manuál. V tom českém to samozřejmě je jen velmi stručně, ale protože se bukviček moc neštítím tak mi to nevadilo. Jinak mi doporučili, abych PP nePP stejně v případě problémů zajel do servisu Ovšem je pravda, že znalost chybové hlášky taky asi není vždy samospasitelná...martina píše:že PP umí diagnostiku nám tvrdili už na koněvce před dvěma roky, proto mě překvapuje, že u originálních namontovaných počítačů o tom nic není slyšet.
Jinak s PP se dá taky samozřejmě krásně hrát - v jiném autě jsem neviděl možnost průběžného zobrazení veličin jako "spotřeba vzduchu" nebo "stupeň otevření škrtící klapky"
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
ptáš se jako na to, kde ty pojistky najdeš?franta píše:Moc prosím, potřeboval bych vědět, kde přesně jsou,pojistky, které jsou poblíž řídící jednotky. Přesně pojistka pro budíky a dig.počitadla, přístrojové desky..
Dík Franta
teda nevím, co to je za pojistky u té ŘJ (jako čeho) ale myslím, že je k tomu přístup od spolujezdce vlevo dole - odšroubuje se takový dekl a pod tím to je - asi tuším tři pojistky, ale nevím přesně.
m.
Myslim ze ty pojstky jsou jak rika Martina ale tuhle cast auta jen nemel hoodne dlouho rozebrabou:-)))
BTW kdyz se na to kouknu z jine strany je to docela absurdita - koupili jsme si "levny " auto a ted by se nam vsem hodil pocitac s diagnostikou - priste se kouknu po necem drazsim co nepotrebuje sevisni zasah kazde 2 mesice a servis ma normalni oterviraci hodiny atd.... V konecnem vysledku to nemuze vyjit nijak draho
BTW kdyz se na to kouknu z jine strany je to docela absurdita - koupili jsme si "levny " auto a ted by se nam vsem hodil pocitac s diagnostikou - priste se kouknu po necem drazsim co nepotrebuje sevisni zasah kazde 2 mesice a servis ma normalni oterviraci hodiny atd.... V konecnem vysledku to nemuze vyjit nijak draho
Skalousi ..kolik stoji ten "listovy filtr" ? ja ted parkuju casto pod lipou a kdyz zapnnu ventilator tak to dela desnej kraval a listi mi leta dovnitr.... nechci pylovy filtr ale listi by mi do auta jit nemuselo:-( uz me to fakt s...e furt neco opravovat nebo dodelavat aby se auto dalo normalne pouzivat.
A durazne upozornuji ze prisavani listi do kabiny neni zpusobeno montazi LPG
A durazne upozornuji ze prisavani listi do kabiny neni zpusobeno montazi LPG