Kam se hrabe Pátrač se svým strženým napínákem
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10572
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Nedotažené matky na vačce rozhodně ne - to jsem kontroloval a kontroluji při pravidelném servisu po 10 kkm.Wolf píše: ... nestejnoměrně, v krajním případě i nedostatečně utažený domeček vačky ...
Nestejnoměrně dotažené ... o tom bychom se mohli přít. Mohlo by se jednat o odchylku v rozmezí max 5 Nm.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Marek Doležal
- Příspěvky: 146
- Registrován: pon pro 29, 2008 00:06
- Bydliště: Pardubice
No žádnej starej lom tam nevidím. Připojuju se k tomu tepelnýmu zpracování, zkrátka kvalitě materiálu.
Oči se ti vykulí, až uvidíš Žiguli !
http://marad.rajce.idnes.cz/
http://marad.rajce.idnes.cz/
Myslím si, že kalením to nebude - byl jsem totiž na jakési "exkursi" na plně automatické lince fy Monforts v Moenchengladbachu (paradoxně je to původně továrna na textilní stroje, kde jsme byli kupovat sušící linku), která vyrábí vačkové hřídele pro všechny evropské automobilky (vč. Lady) a všechna uložení a vačky jsou kaleny středofrekvenčním ohřevem pouze do hloubky 0.7 - 1 mm. Zbytek materiálu je houževnatá kalitelná ocel.
Pro zajímavost-v době naší návštěvy pracovali na lince 4 (slovy čtyři Vietnamci), kteří s košťátky a lopatkami vraceli do procesu linky odpadlý formovací písek-jinak vše bylo plně robotizovéno vč.balení pro expedici.
Pro zajímavost-v době naší návštěvy pracovali na lince 4 (slovy čtyři Vietnamci), kteří s košťátky a lopatkami vraceli do procesu linky odpadlý formovací písek-jinak vše bylo plně robotizovéno vč.balení pro expedici.