Paliho 2103
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
hele, ti tady pletou hlavu.. bud si na to dáš prostě jen kohout, nebo si na to dáš hodiny, ale tak jak tak je dobre si to seřidit průtokoměrem... to je takovej plastovej valeček se stupnici do ruky kterej dáš na hořák a foukáš... pak časem zjistíš že nepotřebuejš ani průtokoměr, protože už vycítíš co ta svařečka chce... hodiny jsou zase dobre k tomu že víš kolik plynu ti ještě zustalo...
Hmm, to je na zamyslenie Takže, nech tomu aspoň trochu rozumiem, rovno z bomby do zváračky vravíš?Little Red Riding Hood píše:hele, ti tady pletou hlavu.. bud si na to dáš prostě jen kohout, nebo si na to dáš hodiny, ale tak jak tak je dobre si to seřidit průtokoměrem... to je takovej plastovej valeček se stupnici do ruky kterej dáš na hořák a foukáš... pak časem zjistíš že nepotřebuejš ani průtokoměr, protože už vycítíš co ta svařečka chce... hodiny jsou zase dobre k tomu že víš kolik plynu ti ještě zustalo...
- Petanek2101
- Příspěvky: 1106
- Registrován: sob bře 04, 2006 16:56
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
Ventil na láhvi je snad automaticky ne? Já teda ještě láhev bez ventilu neviděl
Redukčák jsem kupoval na podzim, s budíkem na průtok a stál něco kolem 700 Kč.
A kup si taky rovnou sprej na svařování, jinak půjdeš za chvíli kupovat novou hubici, až se ti ty okuje do ní zapečou a nepůjdou vydolovat. Sprej stojí kolem 120 Kč a vyplatí se to používat.
Redukčák jsem kupoval na podzim, s budíkem na průtok a stál něco kolem 700 Kč.
Tímhle způsobem by ti flaška vyfoukala za pár minut a nic bys nesvařil. Spíš bys ty plechy zamrazilPuhi píše:Takže, nech tomu aspoň trochu rozumiem, rovno z bomby do zváračky vravíš?
A kup si taky rovnou sprej na svařování, jinak půjdeš za chvíli kupovat novou hubici, až se ti ty okuje do ní zapečou a nepůjdou vydolovat. Sprej stojí kolem 120 Kč a vyplatí se to používat.
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Bomba sama o sobě není nic levnýho, u nás nová kolem 1500, lepší je sehnat někde sněhovej CO2 hasičák a nechat ho předělat (za 200) na cočko. Když by jsi se namanul k plnýmu hasičáku, stačí obrátit ho ventilem dolů a vařit můžeš taky... Hlavně hasičák sněhový CO2.
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
- Petanek2101
- Příspěvky: 1106
- Registrován: sob bře 04, 2006 16:56
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
no ja nevim esi to je ted takhle s tim hasičakem jednoduchy,v loni jsem s nim jel ho nechat naplnit a vyrazili me že nema tlakovou zkoužku a že takovej ventil už tam nesmi bejt,a že mi to predelaj za 1300,-
tak jsem se na to vykašlal a koupil novou flašku za 1800,- a mam po starostech
jinak u toho sněhaku stači vyndat zevnitř tu snehotvornou trubici a nemusis nic otačet
tak jsem se na to vykašlal a koupil novou flašku za 1800,- a mam po starostech
jinak u toho sněhaku stači vyndat zevnitř tu snehotvornou trubici a nemusis nic otačet
Mno a už je po bastlu,ať jsou mu hutě lehké.
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
No máš pravdu že ji stačí vyndat, nejčastěji uříznout, ale pak tlak je vuč a musíš plnit, Hasičák nesmí být starší nejsem si jist třiceti let, nebo pěta dvaceti- pak musíš jít na tu zkoušku což se nevyplatí. Když se někde za pět prstů namane hasičák starý dva roky tak jsi za vodou...
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
- Petanek2101
- Příspěvky: 1106
- Registrován: sob bře 04, 2006 16:56
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
jej tyto redukčáky vyrábim na brigádě, (no spíš vyráběl teď mě nechtěj maj málo práce) rozebral a složil bych ho i poslepuPuhi píše:Tak dnes som bol na nakupy... ventil som kupil, stál presne 1937 Sk, no co už Sprej som kúpiť zabudol, ale to je jedno, ešte ho kúpim, ale problem tu v Mi je zohnať bombu Bol som na troch miestach kde ich plnia a nikde nebolo otvorené Skúsim to zase v pondelok, ale už mi dochádzajú nervy
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
Věř mi že nemusí vypadat jinak. Z druhé strany než je tento focený je vyraženo na co je, (jaký má rozsah a datum ve spec kódu občas přelepené zlatým štítkem quality passed ) těch redukčáků na CO2 se jen v GCE dělá několik typůVláďa B píše:Pánové nechtěl bych vám do toho moc kecat. Ale ten redučák co je na fotce se používá na svařování kyslíko accitilenovým plamenem. Redukční ventil na CO2, či jinou svařečku v ochrané atmosféře, vypadá jinak.
http://czech.gcegroup.com/download-file ... entily.pdf
opravdu sem je vyráběl
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V