No, když už ti vyměnili ten radiátor, tak si vzpomínám, že dobrej podraz na tekoucí vodu v kabině byl kohout od topení (Samara). Zejména, když se takhle po dleší době s ním pohnulo, například na podzim, nešel nejdřív pořádně oteřít (myšleno tím přes ovládání na palubce) a musel se dootevřít ručně pod palubkou. Pak to s chutí teklo na tom kohoutu. Ale to se vždycky usadilo, protože jestli tam bylo nějaký těsnění, který nepoužíváním zesichalo nebo co, nevím. Každopádně ta voda potom stýkala od kohoutu po bovdenu ovládání ke spodnímu (na nohy) průduchu ventilace, kde to prouděním teplého vzduchu osichalo a smrdělo po fridexu. PS: cca po 10 letech odešly na chladiči spoje, teklo to jak vodopád a musel bejt novej; to ale nesmrdělo v kabině, jenom výrazně ubývala voda a auto dělalo loužičky.
