Posilovac brzd

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
George DeLorean
Příspěvky: 439
Registrován: stř lis 22, 2006 19:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od George DeLorean »

... a priprav se na to ze budes but menit nebo nastavovat brzdove potrubi co jde dozadu k difiku...... :) Protoze jak se valec posune dopredu kvuli posilovaci tak bude ta trubka kratka.
TOYOTA EL54 Paseo
TOYOTA AE86 LEVIN
LADA 2101 1977 Movie star (2008-2011)
LADA 21011 1974 DMC (1995-2011)
LADA 21073i 1996 (2007-2009)
Uživatelský avatar
janci
Příspěvky: 237
Registrován: stř úno 07, 2007 18:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od janci »

Michal Pokorný píše:Jo tam se vleze v pohodě, ale pokud si vzpomínám musí se trochu upravit otvory v příčce mezi motorem a kabinou a vyměnit pedálové ústrojí spojky a brzdy, protože tím že se tam dá posilovač se zvětší mezera mezi pedály spojky a brzdy, ale už je to pár let co jsem do 2101 dával posilovač z 2105 tak si to nepamatuji moc přesně.
tak ako vravis,posilovac zabera vela miesta.a u 2101/2 brzdovy a spojkovy valec su dost pri sebe.Takze treba robit tie dodatocne upravy.a to sa mi zatial nechcelo:D
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6671
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

posilovac brzd

Příspěvek od JmJ »

Trochu se mi zda, ze pozlobuje posilovac brzd. Kdyz jedu z kopce na neutral a brzdim, tak to nejak brzdi, kdyz zaradim kvalt a motor zvysi otacky, tak pedal jeste kousek klesne. V zime se mi jednou brzo po startu stalo, ze pedal ztvrdnul jako bez posilovace. Vymenil sem hadici k posilovaci, jestli nahodou nebyla stara netesna, ale nepomohlo. Tak si rikam, ze mozna uz posilovac neni to co byval (netesni).

Chtel jsem objednat novy, zial bohu sem u Krce ani treba v mjauto (ci jak to je) nenasel. Ale u Krce maji "membranu posilovace" za 30 CZK. Jak to vubec chodi? Posilovac se da opravit vymenou stare membrany? Nebo je to oprava ku hovnu a je lepsi novy posilovac? Mozna bych radeji novy posilovac od nejakeho slusneho vyrobce.
VAZ 2104 1.3 1989
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

nedát tam radši použitý? Tohle se mi stalo u 05ky také. Ráno -15, nakopnu, osekám led z oken a vyrážím s přimrlýma tlapama k volantu. Všude to klouže, zkouším zabrzdit a pedál jak šutr. Párkrát sem sešlápl a pak to bylo v pohodě. Ovšem je to šok když to najednou udělá, měl sem to z kopce a brzdil sem až u křižovatky... Dá se vyměnit i sólo posilovač, kdyžtak pořešíme u mně. Na půdě mám novej posilovač, tak ho možem rozdělat. 8)
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10629
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Mám tady zrovna takovou pěknou knížku ..... :
Přílohy
Skenovaný obrázek002.jpg
Skenovaný obrázek001.jpg
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

JmJ píše:Chtel jsem objednat novy, zial bohu sem u Krce ani treba v mjauto (ci jak to je) nenasel. Ale u Krce maji "membranu posilovace" za 30 CZK. Jak to vubec chodi? Posilovac se da opravit vymenou stare membrany? Nebo je to oprava ku hovnu a je lepsi novy posilovac? Mozna bych radeji novy posilovac od nejakeho slusneho vyrobce.
Novej posilovač sehnat jde, cenově se pohybuje kolem 750 Kč. U Popartu je za 900 Kč.
Uživatelský avatar
Kopr
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Příspěvek od Kopr »

No koukám že mi to dělá to samé vždy když ráno nebo po delší době nastartuju a rozjedu se a chci přibrzdit tak ztuhne dvakrát prošlápnu na tuho a jde to.Tak jestli se ti to výměnou zlepší dej vědět ať se podle toho zařídím.......... :D Děkuji.
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12138
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Tak mládeži, jak jste to s tim posilovačem vyřešili? Taky mě to v chladu ztvrdne ( :P ), ale dřív se mě zdálo, že třikrát prošlápnu a dobrý, teď už musim i víckrát někdy. Teda příde mě, že na to má vliv jízda, za jízdy je to rychlejš pryč, ale když auto stojí, tak to trvá asi dýl. Moh by za to jinej podtlak při vyšších otáčkach?
Zajímalo by mě, čim to vlastně je. Moh by mě někdo poslat tu dvojstranu z Katalogu ND ve větší verzi?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Popsanou závadu by mohl spůsobovat špatně fungující (zašpiněný) spětný ventil na posilovači . Je přišroubován průtočným šroubem k tělu posilovače a vede doň hadice ze sání .
Když je zavřená škrtící klapka v karburátoru a motor se točí je v sacím potrubí velký podtlak . (umněrný otáčkám ale jedině v případě brždění motorem) . Pootevřením klapky se podtlak zmenšuje ! V zimně když se startuje na sytič dochází k většímu pootevření klapky karbecu na volnoběh a tím malému podtlaku , který nemusí stačit na otevření zpětného ventilu a tím zůstane posilovač bez podtlaku . Vše se napraví až při jízdě když dojde k rychlému uzavření klapky se zařazeným kvaltem a vznikne dostatečný podtlak .
Možné vysvětlení .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Pro kontrolu ventilu se ani nemusí rozebírat celý posilovač, když je hned ve vstupu podtlaku, nebo ano?
Možná by taky chtělo u každého Žigula po těch 20 letech provozu zevnitř stáhnout gumový měch a vyčistit ten filtřík, jestli to jde nějakým rozumným postupem. Asi by to šlo vyčistit po stažení i na té páčce, ani by se nemusel odpojovat pedál. Píše se to dokonce v jedné z údržbových knih, že se to má čas od času vyčistit.

Taky mám o něco slabší, nebo jinak nastavený posilovač, když jsem auto koupil, vydržel asi 3 sešlápnutí při vypnutém motoru, teď už jen 2. :D Zvykl jsem si i na to, že patří k té 1:20 žiguláckých posilovačů, co nejdou za jízdy šlapat jedním prstem a vždycky když přesednu do nějakého z těch 19 vzorků, musím si hlídat první nášlap, abych neproletěl sklem. Je to škoda, ale měnit nic nebudu. :roll:
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Honza 21061 píše:Pro kontrolu ventilu se ani nemusí rozebírat celý posilovač, když je hned ve vstupu podtlaku, nebo ano?
Saša píše:Je přišroubován průtočným šroubem k tělu posilovače a vede doň hadice ze sání .
Takže se nemusí nic rozebírat . Jen vyšroubovat šroub .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

A hele, já něco přehlédl. :D Fajn, takže na to taky vletím.. Pak to nebude brzdit už vůbec. :lol:
Honza
Osa Praha - Brno
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“