
Posilovac brzd
Moderátor: Moderátoři
- George DeLorean
- Příspěvky: 439
- Registrován: stř lis 22, 2006 19:50
- Bydliště: Praha
... a priprav se na to ze budes but menit nebo nastavovat brzdove potrubi co jde dozadu k difiku......
Protoze jak se valec posune dopredu kvuli posilovaci tak bude ta trubka kratka.

TOYOTA EL54 Paseo
TOYOTA AE86 LEVIN
LADA 2101 1977 Movie star (2008-2011)
LADA 21011 1974 DMC (1995-2011)
LADA 21073i 1996 (2007-2009)
TOYOTA AE86 LEVIN
LADA 2101 1977 Movie star (2008-2011)
LADA 21011 1974 DMC (1995-2011)
LADA 21073i 1996 (2007-2009)
tak ako vravis,posilovac zabera vela miesta.a u 2101/2 brzdovy a spojkovy valec su dost pri sebe.Takze treba robit tie dodatocne upravy.a to sa mi zatial nechcelo:DMichal Pokorný píše:Jo tam se vleze v pohodě, ale pokud si vzpomínám musí se trochu upravit otvory v příčce mezi motorem a kabinou a vyměnit pedálové ústrojí spojky a brzdy, protože tím že se tam dá posilovač se zvětší mezera mezi pedály spojky a brzdy, ale už je to pár let co jsem do 2101 dával posilovač z 2105 tak si to nepamatuji moc přesně.
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
posilovac brzd
Trochu se mi zda, ze pozlobuje posilovac brzd. Kdyz jedu z kopce na neutral a brzdim, tak to nejak brzdi, kdyz zaradim kvalt a motor zvysi otacky, tak pedal jeste kousek klesne. V zime se mi jednou brzo po startu stalo, ze pedal ztvrdnul jako bez posilovace. Vymenil sem hadici k posilovaci, jestli nahodou nebyla stara netesna, ale nepomohlo. Tak si rikam, ze mozna uz posilovac neni to co byval (netesni).
Chtel jsem objednat novy, zial bohu sem u Krce ani treba v mjauto (ci jak to je) nenasel. Ale u Krce maji "membranu posilovace" za 30 CZK. Jak to vubec chodi? Posilovac se da opravit vymenou stare membrany? Nebo je to oprava ku hovnu a je lepsi novy posilovac? Mozna bych radeji novy posilovac od nejakeho slusneho vyrobce.
Chtel jsem objednat novy, zial bohu sem u Krce ani treba v mjauto (ci jak to je) nenasel. Ale u Krce maji "membranu posilovace" za 30 CZK. Jak to vubec chodi? Posilovac se da opravit vymenou stare membrany? Nebo je to oprava ku hovnu a je lepsi novy posilovac? Mozna bych radeji novy posilovac od nejakeho slusneho vyrobce.
VAZ 2104 1.3 1989
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
nedát tam radši použitý? Tohle se mi stalo u 05ky také. Ráno -15, nakopnu, osekám led z oken a vyrážím s přimrlýma tlapama k volantu. Všude to klouže, zkouším zabrzdit a pedál jak šutr. Párkrát sem sešlápl a pak to bylo v pohodě. Ovšem je to šok když to najednou udělá, měl sem to z kopce a brzdil sem až u křižovatky... Dá se vyměnit i sólo posilovač, kdyžtak pořešíme u mně. Na půdě mám novej posilovač, tak ho možem rozdělat. 

Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10629
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Novej posilovač sehnat jde, cenově se pohybuje kolem 750 Kč. U Popartu je za 900 Kč.JmJ píše:Chtel jsem objednat novy, zial bohu sem u Krce ani treba v mjauto (ci jak to je) nenasel. Ale u Krce maji "membranu posilovace" za 30 CZK. Jak to vubec chodi? Posilovac se da opravit vymenou stare membrany? Nebo je to oprava ku hovnu a je lepsi novy posilovac? Mozna bych radeji novy posilovac od nejakeho slusneho vyrobce.
No koukám že mi to dělá to samé vždy když ráno nebo po delší době nastartuju a rozjedu se a chci přibrzdit tak ztuhne dvakrát prošlápnu na tuho a jde to.Tak jestli se ti to výměnou zlepší dej vědět ať se podle toho zařídím..........
Děkuji.

TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
- Laďuša
- Příspěvky: 12138
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak mládeži, jak jste to s tim posilovačem vyřešili? Taky mě to v chladu ztvrdne (
), ale dřív se mě zdálo, že třikrát prošlápnu a dobrý, teď už musim i víckrát někdy. Teda příde mě, že na to má vliv jízda, za jízdy je to rychlejš pryč, ale když auto stojí, tak to trvá asi dýl. Moh by za to jinej podtlak při vyšších otáčkach?
Zajímalo by mě, čim to vlastně je. Moh by mě někdo poslat tu dvojstranu z Katalogu ND ve větší verzi?

Zajímalo by mě, čim to vlastně je. Moh by mě někdo poslat tu dvojstranu z Katalogu ND ve větší verzi?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever



Osa Klatovy-Plzeň-Brno


Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?


Popsanou závadu by mohl spůsobovat špatně fungující (zašpiněný) spětný ventil na posilovači . Je přišroubován průtočným šroubem k tělu posilovače a vede doň hadice ze sání .
Když je zavřená škrtící klapka v karburátoru a motor se točí je v sacím potrubí velký podtlak . (umněrný otáčkám ale jedině v případě brždění motorem) . Pootevřením klapky se podtlak zmenšuje ! V zimně když se startuje na sytič dochází k většímu pootevření klapky karbecu na volnoběh a tím malému podtlaku , který nemusí stačit na otevření zpětného ventilu a tím zůstane posilovač bez podtlaku . Vše se napraví až při jízdě když dojde k rychlému uzavření klapky se zařazeným kvaltem a vznikne dostatečný podtlak .
Možné vysvětlení .
Když je zavřená škrtící klapka v karburátoru a motor se točí je v sacím potrubí velký podtlak . (umněrný otáčkám ale jedině v případě brždění motorem) . Pootevřením klapky se podtlak zmenšuje ! V zimně když se startuje na sytič dochází k většímu pootevření klapky karbecu na volnoběh a tím malému podtlaku , který nemusí stačit na otevření zpětného ventilu a tím zůstane posilovač bez podtlaku . Vše se napraví až při jízdě když dojde k rychlému uzavření klapky se zařazeným kvaltem a vznikne dostatečný podtlak .
Možné vysvětlení .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pro kontrolu ventilu se ani nemusí rozebírat celý posilovač, když je hned ve vstupu podtlaku, nebo ano?
Možná by taky chtělo u každého Žigula po těch 20 letech provozu zevnitř stáhnout gumový měch a vyčistit ten filtřík, jestli to jde nějakým rozumným postupem. Asi by to šlo vyčistit po stažení i na té páčce, ani by se nemusel odpojovat pedál. Píše se to dokonce v jedné z údržbových knih, že se to má čas od času vyčistit.
Taky mám o něco slabší, nebo jinak nastavený posilovač, když jsem auto koupil, vydržel asi 3 sešlápnutí při vypnutém motoru, teď už jen 2.
Zvykl jsem si i na to, že patří k té 1:20 žiguláckých posilovačů, co nejdou za jízdy šlapat jedním prstem a vždycky když přesednu do nějakého z těch 19 vzorků, musím si hlídat první nášlap, abych neproletěl sklem. Je to škoda, ale měnit nic nebudu. 
Možná by taky chtělo u každého Žigula po těch 20 letech provozu zevnitř stáhnout gumový měch a vyčistit ten filtřík, jestli to jde nějakým rozumným postupem. Asi by to šlo vyčistit po stažení i na té páčce, ani by se nemusel odpojovat pedál. Píše se to dokonce v jedné z údržbových knih, že se to má čas od času vyčistit.
Taky mám o něco slabší, nebo jinak nastavený posilovač, když jsem auto koupil, vydržel asi 3 sešlápnutí při vypnutém motoru, teď už jen 2.


Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
Honza 21061 píše:Pro kontrolu ventilu se ani nemusí rozebírat celý posilovač, když je hned ve vstupu podtlaku, nebo ano?
Takže se nemusí nic rozebírat . Jen vyšroubovat šroub .Saša píše:Je přišroubován průtočným šroubem k tělu posilovače a vede doň hadice ze sání .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: