Peetův bělij car a karkulka

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Peetův bělij car a karkulka

Příspěvek od peet2101 »

Všechny zdravím, toto téma otevírám protože chci zjistit váš profesionální názor na chystané úpravy mé 2101. Bohužel všechny další úpravy teprve plánuji a zřejmě se toto téma nedožije jejich uskutečnění, ale chci mít jasnou přestavu o tom co se s autem bude dít a dělat všechno na jistotu.
Auto by nemělo sloužit ke aždodenímu ježdění, ale pouze na vyjížďky za dobrého počasí a občas o víkendu na nějakou tu zábavu. Úpravy by proto měli být zhotoveny tak aby střet s policistou neznamenal vybrakování mé peněženky a technická nezapříčinila odstrojování poloviny auta.

Moje konkrétní představy bych se pokusil shrnout do tří částí
-EXTERIÉR
-INTERIÉR
-HNACÍ SOUSTAVA

Exteriér-ten by měl zůstat více méně sériový, dost práce bude s opravou pomačkané karosérie. Snad jediné úpravy by měli spočívat v odstranění znaku z masky a novém laku, zatím přemýšlím o bílé perleti nebo černé metalíze.

Interiér-měl by bít pohodlný uvažuji o výměně předních sedadel za pohodlnější anatomy. zadní sedadlo by mělo zůstat stejné(proč ho měnit když ho každý chválí) ale přemýšlím o výměně opěranla protože sem na internetu vyděl Ladu cabrio a na ní bylo zadní sedadlo s loketní opěrkou ovšem nevím z jakého je to opěradlo modelu, jestli je to vůbec lada.
Dál by měl interiér obsahovat skromnou, ale dobře hrajcí audio zástavbu možná i wofer v kufru. Drobnosti jako změnu osvětlení a čalounění snad nemusím zdůrazňovat.

Hnací soustava-tady uvažuji o výměně motoru za silnější ovšem ještě nevím jaký a nevím jak je to s jiným motorem u TP. Jisté ježe se bude jednat o motor lada. Na něm by měli proběhnout úpravy převážně snižujcí spotřebu a prospěšné kultuře jízdy zatím sem si ovšem neudělal ucelenou představu jaké.
Převodovka by měla být original LADA ovšem 5Q.
Podvozek by měl být pohodlný ovšem auto by se nemělo v zatáčkách tolik naklánět.
Rád bych slyšel rady ohledně součástek použitých při výrobě vašeho podvozku.

Doufám že všichni pochopili že toto tém zakládám kvůli tomu abych nemusel dělat jednu věc desetkrát než to bude stát zato a že pochopíte že z cara nechci mít silniční raketu ale pohodlné vozidlo.

A uplně na závěr pro ty co to nepochopili název mého projektu CAR neznamená anglicky auto ale nejvišší postavení v dřívější ruské společnosti.
Naposledy upravil(a) peet2101 dne úte led 11, 2011 12:07, celkem upraveno 5 x.
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

A ještě pár fotek současného stavu...
Přílohy
CAR3
CAR3
CAR2
CAR2
CAR1
CAR1
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10571
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Nazdar Peet-e.
Krásně se to čte, ale na spoustu svých otázek nalezneš odpovědi při pročtení některých témat v této sekci. Trochu Ti (obecně) pomůžu.
Exteriér: proč chceš dávat pryč znak z masky? A bílá perleť vypadá lépe jak černá metla (radši svatebčan než rakev).
Interiér: doporučil bych (je to bez zásahu do konstrukce) sedačky z 2107. Teď si momentálně nejsem jistej tím, že zadní opěradlo z 2107 má středovou opěrku. Ale pokud ne - tak středovou opěrku mají modely 2103 a 2106.
Hnací soustava: oficiálně tam nejde jiný motor než 2101 (čili 1200). Neoficiálně tam můžeš napasovat cokoliv většího - tedy 21011/1300, 2103/1500, 2106/1600, 21073/1700. Současně s takovou úpravou jde i výměna převodovky a rozvodovky. Podvozek pokládám za dostatečně komfortní/měkký. Jednou z možných úprav je zdvojení předního stabilizátoru a doplnění zadního stabilizátoru.
Ale jak jsem psal výše - hodně se dozvíš při pročtení témat, já Ti to hledat a vypisovat nebudu. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Souhlas s Luďkem, pokud chceš auto na pohodlný ježdění, pak sedačky nacpi z 07 přední a zadní s loketní opěrkou mají 03 a 06 a myslim, že i 07, ale tam bych za to nohu do ledu nedal. Každopádně sedačky jsou mezi klasickýma sedanama plně záměnný. Takže víceméně bez práce a relativně bez peněz.
O těch úpravach, co máš v plánu, je tu dost, stačí kouknout do příslušný sekce a najdeš toho tolik, že nebudeš vědět :toothy5:

Ta Lada cabrio, co jsi viděl, byl nejspíš Fiat ;)
peet2101 píše: A uplně na závěr pro ty co to nepochopili název mého projektu CAR neznamená anglicky auto ale nejvišší postavení v dřívější ruské společnosti.
Tak to by možná nezaškodilo to pojmenovat bělyj (белый) car, protože takhle to fakt nikoho nenapadne :)
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

Díky Luďku.
To že na spoustu otázek naleznu odpovědi na fóru vím, ale pořád si nedokážu poskládat ucelenou představu jak by mělo auto vypadat ve výsledku nechci aby z toho byl kíč.
-Ohledně barvy u mě taky vede bílá už jen proto že v létě bude černá asi nepraktická
-Co se týče znaku ten chci dát dolu protože mám rád hladké jednoduché tvary a znak podle mě ruší linie masky (ovšem konstruktérům nic nevyčítám není kam jinam ho dát)
-Za rady ohledně sedadel sem ti moc vděčný v ostatních modelech nemám přehled takže sem vůbec nevěděl.
-A ohledně pohonu jsi to prakticky rozhodl půjde 5Q a motor zůstane nad podvozkem stále váhám.
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

[/quote]
Ta Lada cabrio, co jsi viděl, byl nejspíš Fiat ;)
peet2101 píše: A uplně na závěr pro ty co to nepochopili název mého projektu CAR neznamená anglicky auto ale nejvišší postavení v dřívější ruské společnosti.
Tak to by možná nezaškodilo to pojmenovat bělyj (белый) car, protože takhle to fakt nikoho nenapadne :)[/quote]

Fiat to nebyl byla to 03 http://lada-cabrio.wz.cz/ je v sekci fotografie
A co se týče toho cara dík možná to použiju někde na autě
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Laďuša píše: ... zadní s loketní opěrkou mají 03 a 06 a myslim, že i 07, ale tam bych za to nohu do ledu nedal. ...
Klidně ji tam vraž, sedma má v zadu loketní opěrku jako součást základní výbavy, je to přeci luxusní model.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

Luděk Musil píše:Hnací soustava: oficiálně tam nejde jiný motor než 2101 (čili 1200). Neoficiálně tam můžeš napasovat cokoliv většího - tedy 21011/1300, 2103/1500, 2106/1600, 21073/1700.
Oficiálně je povolená výměna za motor 21011/1300. Dřív na fóru byly odkazy na stránky MD ČR, kde to bylo vypsaný.
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

dej tam klidně 1600 z 2106-ale opatrně a precizně vybrus číslo a naraž číslo podle tvýho-dneska ti stejně nikdo na STK nebude rentgenovat motor kvůli přeraženýmu číslu a navíc všechny motory jsou zvenku stejný, takže ani policajti na silnici při silniční kontrole nemají šanci cokoliv zjistit
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Příspěvek od mayo456 »

peet2101: do zadnych pruzin mozes dat take gumy.je to gumeny pas medzi zavitmi po celom obvode pruziny jedna stoji tusim kolo 70 Sk. Nie je to narocna uprava a vyhoda toho je, ze zadok bude mat väcsiu stabilitu, pri nalozeni nejakych veci do kufra si zadok nesadne tak dolu a popritom si zachovas jazdny komfort. Pripadne ak chces mozes pruziny aj skratit aby auto bolo blizsie k zemi ale s tymto ti uz poradit neviem. Ak by si chcel menit kolesa za nejake hlinikove idealny rozmer je 13"-15". idealne su podla mna 14" kola z prelisom.
tvoje upravy hodnotim dobre, velke + je ze ta nenapadlo na auto davat ziadne plasty, spojlere a pod. Ohladom exterieru by mozno stalo za uvahu dat dole zvisle ochranne prvky z naraznikov, budu pôsobit viac jednoliato.
Co sa tyka motorov je len na tebe co tam si ochotny dat. Ako pisal Luděk Musil z lad so zadnym nahonom tam das cokolvek. Snad by som ti len mohol napisat vykony motorov. 1500vka ma 55 kw, 1600vka 57 kw, 1700vka 59 kw ktory bol seriovo kombinovany s 5q.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

umg tuning parada, sedacky daj alebo sportove skrupiny alebo nejake dobre tvarovane z novsich aut ja som mal okrem inych sedadiel ako autostyle, potom nejake recaro, tak teraz na bezne vozenie mam z fiatu barcheta velmi dobre sedenie.

podvozok? zacni normalnymi kolesami a zabudni na nejake trojite stabilizatory a neviem ake gumy do strun, viac o podvozku sa docitas na fore, ak nie napis mi a ja ti dam par tipov na podvozok

ak nechces nejako spekulovat nad motorom, vraz tam 1,7 aj so vstrekovanim je to dobre vozenie 8)
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

Díky všem za dosavadní rady.

-Rosta- taky sem o tom uvažoval ale garáž bude stejně až najaře takže času na plánování je ještě dost

-Mayo-dík za chválu, ani mě nikdy nenapadlo dávat na auto plasty na 01 se to podle mě prostě nehodí(pokud nejde ovšem o závodní speciál) a to s odstraněním těch svislích segmentů je dobrej nápad hned ráno to zkusím jak to bude vypadat. O těch gumách vím, ale mám strach že tím utrpí komfort, teť můžu přejet příčnou nerovnost a auto se jenom zhoupne, mam obavy z toho že s gumama bude mít měký náběh a pak tvrdě narazí na gumu.

-Čmelák-úvažuju o pořádných sedadlech, ty origo. se my líbí(hodí se k autu), ale velké mínus je že se pokazilo polohování opěradla (teť je napevno), a navíc v zatáčkách to není nic moc.
Kola budou origo plecháče (možná kdyby se mi podařilo sehnat nějaké dobové liťáky tak bych je na léto vzal)
Motor 1,7 mě láká ale vstřikování by bylo asi moc nápadný u TP
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2193
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvek od FOMA »

téměř vše tu bylo řečeno a taky to téměř vše najdeš tu na webu :wink:
..nicméně osobně bych ti doporučil se blíže(pokud možno velice)seznámit se všemi modely LADA (alespon řada 2101-07) poněvadž si můžeš i tak ušetřít spoustu času,peněz ale i práce při dalších úpravách. 8)
Pokud však chceš aby auto jelo alespon trošku solidně tak uvažuj o motoru s obsahem 1500 (a výš) ve spojení s 5q je to solidní.(a to i na dnešní dobu) 8)
-co se týče znaku na př. masce já bych jej tam nechal popř.bych dal pořádně najevo,že se jedná o Ladu(znak -nálepka na kapotu) :)


Osobní poznámka:velice si vážím toho,že jevíš zájem o značku Lada,nicméně bych raději viděl modernější a i luxusnější verzi řekněme tak typ 21061-2107 rv.1986 :twisted: a zároven by jsi si ušetřil i dost práce s přestavbou,poněvadž tyto modely byly přeci jen mnohem luxusněji vybaveny(včetně přípravy paliva,elektronických prvků apd.) než základní(standart)2101 :? ...ovšem proti gustu,žádný dišputát... :D
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

peet2101 píše:Motor 1,7 mě láká ale vstřikování by bylo asi moc nápadný u TP
Tak si ju prerobíš na karbec a máš to :P Podľa toho čo vravel Cory(ja som ešte totiž neprerábal) tak je to malina :wink:
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

FOMA píše:téměř vše tu bylo řečeno a taky to téměř vše najdeš tu na webu :wink:
..nicméně osobně bych ti doporučil se blíže(pokud možno velice)seznámit se všemi modely LADA (alespon řada 2101-07) poněvadž si můžeš i tak ušetřít spoustu času,peněz ale i práce při dalších úpravách. 8)
Pokud však chceš aby auto jelo alespon trošku solidně tak uvažuj o motoru s obsahem 1500 (a výš) ve spojení s 5q je to solidní.(a to i na dnešní dobu) 8)
-co se týče znaku na př. masce já bych jej tam nechal popř.bych dal pořádně najevo,že se jedná o Ladu(znak -nálepka na kapotu) :)


Osobní poznámka:velice si vážím toho,že jevíš zájem o značku Lada,nicméně bych raději viděl modernější a i luxusnější verzi řekněme tak typ 21061-2107 rv.1986 :twisted: a zároven by jsi si ušetřil i dost práce s přestavbou,poněvadž tyto modely byly přeci jen mnohem luxusněji vybaveny(včetně přípravy paliva,elektronických prvků apd.) než základní(standart)2101 :? ...ovšem proti gustu,žádný dišputát... :D
-To že 1500 a vyšší pojede víc než slušně očekávám když sem s 1200 naklepnul kdejakýho favorita.
-Co se týče nových modelů tak mám k nim výhrady ohledně vzhledu, 01 je prostě klasika, ale kařdýmu se líbí něco jinýho
-A ohledně znaku nechci zakrývat příslušnost ke znčce lada ale úpravu chci vést v decentním duchu hladkých linií (proto chci sundat znak) které by nálepka na kapotě rušila(myslím tu velkou nálepku co je přes celou kapotu) možná se ale oběví malá nálepka se znakem v rohu kapoty-buď nad světlem nebo u okna
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“