To se krásně čte .Michal Pokorný píše: Tak a mám první závadu ...
Ony byly nějaké potíže? Mluv, jsem napnut jako struna.JmJ píše: Bo kdyz sme v pustine za jizdy premysleli, proc to nejede dal ...
Moderátor: Moderátoři
To se krásně čte .Michal Pokorný píše: Tak a mám první závadu ...
Ony byly nějaké potíže? Mluv, jsem napnut jako struna.JmJ píše: Bo kdyz sme v pustine za jizdy premysleli, proc to nejede dal ...
ale ne.Koko Loko píše:To se krásně čte .Michal Pokorný píše: Tak a mám první závadu ...Ony byly nějaké potíže? Mluv, jsem napnut jako struna.JmJ píše: Bo kdyz sme v pustine za jizdy premysleli, proc to nejede dal ...
Plně vyčerpávající.JmJ píše: asi tak.
Toto nějak nechápu.ra100 píše: Ak máš regler tak dobijanie svieti ...
Koko Loko píše: Plně vyčerpávající.
Nejsi v tom sám. Třeba pisatel myslí relé kontrolky dobíjení? Chápal bych, že bez něj to nesvítí.Koko Loko píše: Toto nějak nechápu.
Ehh, samozřejmě, když se to dá na kostru tak to vesele svítí.Saša píše:Pro kontrolu kontrolky mazání když to přestane svítit , zdali je to čidlo nebo kontrolka stačí vytáhnout konektor z čidla tlaku a spojit ho s kostrou a pokud je vše OK (žárovka napájení dráty) musí kontrolka svítit !
U mojí Š-Octavia Combi (r.v.68) jsem měl přímé měření tlaku oleje s redukcí s otvorem 0,6 mm (aby olej nestříkal v případě prasknutí hadice k manometru) a musel jsem ho pročistit cca každých 30 000 km .Saša píše: ... zkus prošťourat otvor v čidle může tam být bordel (i když přti 4 barech?) .
Petře, ale tam byl s největší pravděpodobností olej M6A (M4A, M9A) nebo se mýlím ? Ty zanášely.Petr HC píše:U mojí Š-Octavia Combi (r.v.68) jsem měl přímé měření tlaku oleje s redukcí s otvorem 0,6 mm (aby olej nestříkal v případě prasknutí hadice k manometru) a musel jsem ho pročistit cca každých 30 000 km .