Michalův VAZ 2104

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Michal Pokorný píše: Tak a mám první závadu ...
8) To se krásně čte :mrgreen: .
JmJ píše: Bo kdyz sme v pustine za jizdy premysleli, proc to nejede dal ...
Ony byly nějaké potíže? :D Mluv, jsem napnut jako struna. :twisted:
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
ra100
Příspěvky: 141
Registrován: ned zář 21, 2008 11:05
Bydliště: Levoča

Příspěvek od ra100 »

Ak máš regler tak dobijanie svieti,novšie modely kontrolku nemajú zapojenú.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6583
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Koko Loko píše:
Michal Pokorný píše: Tak a mám první závadu ...
8) To se krásně čte :mrgreen: .
JmJ píše: Bo kdyz sme v pustine za jizdy premysleli, proc to nejede dal ...
Ony byly nějaké potíže? :D Mluv, jsem napnut jako struna. :twisted:
ale ne.

- kolik ta je benzinu?
- toz neco tam je.
- tak naberem nekde na vyjezdu na dalnici.
- ale furt, to vystaci do humpolce
...
- budem sjizdet, bude humpolec. proc sme tu X3 nepredjeli?
- nejede to. dyt sem rikal, ze to vystaci do humpolce.
...
- jeste zaberte, uz jedem 10 km/h...

asi tak.
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

JmJ píše: asi tak.
Plně vyčerpávající. :D
ra100 píše: Ak máš regler tak dobijanie svieti ...
Toto nějak nechápu. :?:
Naposledy upravil(a) Křečík Barbuška dne čtv led 01, 1970 01:00, celkem upraveno 1 x.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Koko Loko píše: Plně vyčerpávající.
:lol: :lol:
Koko Loko píše: Toto nějak nechápu.
Nejsi v tom sám. Třeba pisatel myslí relé kontrolky dobíjení? Chápal bych, že bez něj to nesvítí.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

hmm, alebo možno trepnem, ale nemyslí to tak, že ked to ma regler dobíjania na blatníku tak svieti, a ked to ma na altiku tak už to netahali? :roll: Nezabiť, s elektrikou som pohnevaný :lol:
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Pro kontrolu kontrolky mazání když to přestane svítit , zdali je to čidlo nebo kontrolka stačí vytáhnout konektor z čidla tlaku a spojit ho s kostrou a pokud je vše OK (žárovka napájení dráty) musí kontrolka svítit !
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3826
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Saša píše:Pro kontrolu kontrolky mazání když to přestane svítit , zdali je to čidlo nebo kontrolka stačí vytáhnout konektor z čidla tlaku a spojit ho s kostrou a pokud je vše OK (žárovka napájení dráty) musí kontrolka svítit !
Ehh, samozřejmě, když se to dá na kostru tak to vesele svítí.
Popravdě řečeno, jsem to hned ani nezkoušel a šel jsem "na jistotu" vyměnit žárovku. Protože ještě u žádné z mých mnohých Lad jsem problém s čidlem neměl ( u Favorita ano, ale tam se tomu není co divit, vždyť je to Škodovka).
A jaké bylo překvapení, když žárovička byla dobrá. Teprve potom jsem udělal "zkoušku ukostřením" a ejhle svítilo. Tak jsem si říkal jaký jsem pitomec, že jsem to takto nezkusil ihned a ušetřil bych si štrachání v přístrojovce.
Ale skutečně jsem s touto závadou nepočítal, neboť se mi nikdy nepřihodila.
Inu vše je jednou poprvé.
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Mě "odešel" policajt tlaku oleje jen jednou a to když na něj nedopatřením spadlo kladivo :oops: a urazilo kontakt. Naštěstí obchod s autoelektrikou byl asi 10 metrů, takže za 10 minut bylo nakoupeno a opraveno. :D Čidlo je univerzální a pasuje tam z milionu jiných aut.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Mně také zatím čidlo neodešlo . Je to asi blbost ale skus prošťourat otvor v čidle může tam být bordel (i když přti 4 barech?) .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

Saša píše: ... zkus prošťourat otvor v čidle může tam být bordel (i když přti 4 barech?) .
U mojí Š-Octavia Combi (r.v.68) jsem měl přímé měření tlaku oleje s redukcí s otvorem 0,6 mm (aby olej nestříkal v případě prasknutí hadice k manometru) a musel jsem ho pročistit cca každých 30 000 km .
Naposledy upravil(a) Petr HC dne stř pro 10, 2008 13:10, celkem upraveno 1 x.
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Petr HC píše:U mojí Š-Octavia Combi (r.v.68) jsem měl přímé měření tlaku oleje s redukcí s otvorem 0,6 mm (aby olej nestříkal v případě prasknutí hadice k manometru) a musel jsem ho pročistit cca každých 30 000 km .
Petře, ale tam byl s největší pravděpodobností olej M6A (M4A, M9A) nebo se mýlím :wink: ? Ty zanášely.
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

Perfektní postřeh Lasdavetrána . Už jsem myslel,že tady už nikdo M6A nezná . Ale kdo ví ,co v tom veteránu Žigulu kdy bylo za olej .
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Petr HC píše:Ale kdo ví ,co v tom veteránu Žigulu kdy bylo za olej .
To je pravda, obdobný olej ještě nedávko plnil výrobce jako prvonáplň. Když mi v roce 2000 měnili ve třech tisících původní olej, tak byl krásně žlutý a čistý.
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Otvor prošťourat, měl jsem stejnej problém. M6A bych tam asi nenalil, to se hodí tak do traktoru, když už, tak M6AD, ale stejně, to neni M7ADS :-D
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“