Lada 21044 1.7i - nejede
Moderátor: Moderátoři
Aha další - Fotky. Dle fotek vypadá že je vše na svém místě . Musí se začít měřit .
Pokud jsi ale protáčel motor s takhle odpojenýni VN kabely (a nebyla tam jiná závada) tak je po zapalovacím modulu .
Pokud jsi ale protáčel motor s takhle odpojenýni VN kabely (a nebyla tam jiná závada) tak je po zapalovacím modulu .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- vladdo608
- Příspěvky: 72
- Registrován: úte říj 07, 2008 21:13
- Bydliště: Hankovce - Vychod SK
- Kontaktovat uživatele:
aa este ludek...kontrolka check engine mi sveti ale zase neviem ci je napojena na sppravnych kabloch lebo mne tam svieti aj kontorlka na bezp. pasy a ta svieti tiez furt.....poviem ti pristrojovka bola dost povypajana teda myslim kontrolky napr. check engine ani nebola napojena ale kedze mi tam vyseli len tie dve napichovacky tak som ich tam vopchal...ale pockaj stale ked pretocim motorom tak kontorlka na chvilku akoby zablikala a potom sa rozsvieti zas tak neviem ci to ma aj tak byt....
Lada 21044 1700 Karburator
Žigul 2101 - uz odisiel...
Žigul 2101 - uz odisiel...
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
To akoby zablikanie podľa mňa spôsobuje odber prúdu štartérom
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Taky by to mohly třeba bejt kablíky od kontrolky dobíjení a při protočení by altík něco dal... ?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Zkus propojit svorku A a B diagnostické zásuvky, potom zapni zapalování (Nesmíš startovat) a podívej se jestli začne kontrolka check engine blikat. Měla by bliknout 1x,mezera 2x (kód 12), toto zopakuje 3x a potom začne postupně vyblikávat chybové kódy (každý kód 3x). Ty sem potom napiš a uvidíme co dál.
Naposledy upravil(a) Luděk Ondrůch dne pát pro 05, 2008 09:06, celkem upraveno 2 x.
VAZ 1117
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10569
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
V případě našich "jednoduchých" řídících jednotek tato po vyblikání všech závad začne od začátku .... tedy jede v cyklu.
Přiklad: kod 12 a následně chyby 22, 23. Kontrolka bliká 12, 22, 23, 12, 22, 23, 12 ... . L.
PS: a pokud točil motorem při odpojené VN kabeláži - tak je asi v pr.. zapalovací blok
Přiklad: kod 12 a následně chyby 22, 23. Kontrolka bliká 12, 22, 23, 12, 22, 23, 12 ... . L.
PS: a pokud točil motorem při odpojené VN kabeláži - tak je asi v pr.. zapalovací blok
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Skusím podle počasí vyskoušet zda li jde motor natočit i bez ŘJ a všech čidel kromně snímače polohy kliky . Vše nasvěčuje tomu že to půjde . Musí se ale nasimulovat "nouzový stav" .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10569
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Saša píše: ... zda-li jde motor natočit i bez ŘJ a všech čidel kromně snímače polohy kliky ...
Sašo, obávám se, že bez ŘJ to nepude (podle vzoru pudová záležitost ).
Některá čidla nejsou pro život motoru nutná (teplota chladicí kapaliny, snímač rychlosti, snímač teploty vzduchu, lambda sonda, oktanový korektor, absorbér, krokový motor volnoběhu), některá čidla se "dublují" (při jejich absenci je zastoupí jiné čidlo - snímač tlaku a snímač polohy škrticí klapky - navzájem) a zbývající jsou nezbytna (ŘJ, zapalovací blok a snímač klikovky). L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Chci zjistit jestli to háže jiskru (ověřit funkci zap.bloku) , pokud ano tak stačí do sání stříknout trocha benzínu a musí na chvilku chytit . (pro test) . Vím že nepůjde vstřikování . Teď je tu ale zatím pod nulou a na autech led .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Tak proběhl test zapalovacího bloku . Bohužel není ověřen v autě neb za dva měsíce stání je vybitá baterie .
Test proběhl doma na stole na jiném zapalovacín modulu (který jsem našel ve šrotu) . Po demontáži a vyskoušení obou samostatných zapalovacích cívek (jsou OK) došlo na test vlastního modulu.
Cívky-odpor sekundárního vinutí (výstupy pro svíčky) je 5.7Kohm . Odpor primáru (nožové kontakty zespoda) cca 0.6 Ohm .
Modul - Místo cívek jsem připojil přes "R" dvě svítivé LED . Zapojil jsem napájení dle obrázku z Servisní dokumentace a začal měřit . A OUHA ! něco je jinak. Na obrázcích v dokumentaci je VŠE nakresleno špatně !
Obrázek jako takový (rozložení vývodů) neodpovídá tomu co je nakresleno . SPRÁVNĚ je naštěstí "písmenování" jednotlivých kontaktů . Po tomto zjištění a tím pádem i přepólováním bloku jsem si myslel že to nepřežil . "Světe div se přežil" . Pro svojí funkci (aby dával jiskru) potřebuje pouze napájení a signál ze snímače otáček . Není dokonce nutno ani uvádět modul do nouzového režimu (kdy okamžik zážehu neřídí ŘJ) LED krásně indikují která cívka právě pálí . Páč nemám doma snímač otáček , tak se raději neptejte čím jsem ho nahradil . "Chudák modul" , ale je vidět že snese hodně .
Test proběhl doma na stole na jiném zapalovacín modulu (který jsem našel ve šrotu) . Po demontáži a vyskoušení obou samostatných zapalovacích cívek (jsou OK) došlo na test vlastního modulu.
Cívky-odpor sekundárního vinutí (výstupy pro svíčky) je 5.7Kohm . Odpor primáru (nožové kontakty zespoda) cca 0.6 Ohm .
Modul - Místo cívek jsem připojil přes "R" dvě svítivé LED . Zapojil jsem napájení dle obrázku z Servisní dokumentace a začal měřit . A OUHA ! něco je jinak. Na obrázcích v dokumentaci je VŠE nakresleno špatně !
Obrázek jako takový (rozložení vývodů) neodpovídá tomu co je nakresleno . SPRÁVNĚ je naštěstí "písmenování" jednotlivých kontaktů . Po tomto zjištění a tím pádem i přepólováním bloku jsem si myslel že to nepřežil . "Světe div se přežil" . Pro svojí funkci (aby dával jiskru) potřebuje pouze napájení a signál ze snímače otáček . Není dokonce nutno ani uvádět modul do nouzového režimu (kdy okamžik zážehu neřídí ŘJ) LED krásně indikují která cívka právě pálí . Páč nemám doma snímač otáček , tak se raději neptejte čím jsem ho nahradil . "Chudák modul" , ale je vidět že snese hodně .
Naposledy upravil(a) Saša dne čtv led 29, 2009 12:15, celkem upraveno 1 x.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!