asi tak. shade taky jezdi za 8-10l stejne jako zigulJmJ píše:btw rvat do zigula karburator ze skodule je jako nasrat si do ruk
Pri zapnuti svetiel my klesnu otacky
Moderátor: Moderátoři
Co je to "vyrovnávaí mechanismus" ? Jestli myslel regulátor tak ten má každý alternátor od doby jeho používání v autech . Dříve se montoval VNĚ alternátoru a "dnes" je již jeho součástí .spooneer píše:me bylo vysvtleno autoelktrikarem ze tyto stary auta jeste nemeli v altiku nejaky vyrovnaci mechanismus, coz dnesni auta maji...a tim padem jim neklasa napeti... a prej s tim nic neudelam ze tam nic nejde pridat nejaky ten vyrovnavac nebo kapacitator....
Kapacitátor-Tahleta součástka (kondenzátor o velké kapacitě) nesouvysí s dobíjením .
Co se týká klesnutí otáček : jak již bylo napsáno , je to u aut s karburátorem scela normální . Nastavte si 900 ot/min volnoběh a kolísání se stratí . Altík vyrábí dost proudu a motor má při těch otáčkách vvšší výkon a pokryje zatížení .
U aut se vstřikováním řídí volnoběh ŘJ a ta při zatížení sana zvedne spět otáčky .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!