Lada 21044 1.7i - nejede
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10569
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Abychom si ušetřili případný další čas - připíšu i další mechanizmečky/stroječky/elementy/vehementy ....prostě součásti elektroniky:
1. snímač otáček klikové hřídele (na předních prsou u řemenice)
2. snímač teploty vody (na výstupu vody z hlavy do chladiče)
3. zapalovací blok (v místě rozdělovače a benzínového čerpadla, vedou z něj 4 VN kabely ke svíčkám)
4. snímač absolutního tlaku (černá krabička vedle nádobek brzdové kapaliny)
5. snímač polohy škrticí klapky (vedle pojistkové skříňky na tělese vstřikovací jednotky pod filtrboxem
6. snímač teploty vzduchu (zespodu na filtrboxu)
7. snímač koncentrace kyslíku (lambdasonda - na sběrném výfukovém potrubí)
8. snímač rychlosti automobilu (na převodovce z levé strany na bowdenu)
9. regulátor předstihu (vypadá jako relé se šroubkem, na pravém podběhu - není podmínkou, některé vozy nemají)
10. krokový motor volnoběhu (na tělese vstřikovací jednotky pod filtrboxem od motoru)
11. (zapojená) řídící jednotka
12. absorbér ("černý válec" s aktivním uhlím, pod hlavním brzdovým válcem)
Pod kastlíkem spolujezdce je také lišta a na ní je několik relátek a pojistek - také patří ke vstřikování
Po zapnutí klíčku zapalování by se mělo (na chvíli) rozběhnout palivové čerpadlo - poměrně dobře slyšitelný zvuk zezadu z kufru ukončený cvaknutím některého z relé (zpod kastlíku spolujezdce).
L.
PS: snad jsem vyjmenoval všechny
1. snímač otáček klikové hřídele (na předních prsou u řemenice)
2. snímač teploty vody (na výstupu vody z hlavy do chladiče)
3. zapalovací blok (v místě rozdělovače a benzínového čerpadla, vedou z něj 4 VN kabely ke svíčkám)
4. snímač absolutního tlaku (černá krabička vedle nádobek brzdové kapaliny)
5. snímač polohy škrticí klapky (vedle pojistkové skříňky na tělese vstřikovací jednotky pod filtrboxem
6. snímač teploty vzduchu (zespodu na filtrboxu)
7. snímač koncentrace kyslíku (lambdasonda - na sběrném výfukovém potrubí)
8. snímač rychlosti automobilu (na převodovce z levé strany na bowdenu)
9. regulátor předstihu (vypadá jako relé se šroubkem, na pravém podběhu - není podmínkou, některé vozy nemají)
10. krokový motor volnoběhu (na tělese vstřikovací jednotky pod filtrboxem od motoru)
11. (zapojená) řídící jednotka
12. absorbér ("černý válec" s aktivním uhlím, pod hlavním brzdovým válcem)
Pod kastlíkem spolujezdce je také lišta a na ní je několik relátek a pojistek - také patří ke vstřikování
Po zapnutí klíčku zapalování by se mělo (na chvíli) rozběhnout palivové čerpadlo - poměrně dobře slyšitelný zvuk zezadu z kufru ukončený cvaknutím některého z relé (zpod kastlíku spolujezdce).
L.
PS: snad jsem vyjmenoval všechny
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Aby to házelo jiskru musí fungovat ŘJ , zapalovací blok a snímač otáček kliky . Pod palubkou musí "cvaknout" RE-3 viz 1 strana .
POZOR U těchhle systémů zapalování se NESMÍ odpojit kabel ke svíčce a skoušet jiskru "přeskokem" ! Hrozí zničení zapalovací cívky nebo modulu ,ale také hrozí úraz vysokým napětím (je mnohem vyšší než u indukční cívky) .
POZOR U těchhle systémů zapalování se NESMÍ odpojit kabel ke svíčce a skoušet jiskru "přeskokem" ! Hrozí zničení zapalovací cívky nebo modulu ,ale také hrozí úraz vysokým napětím (je mnohem vyšší než u indukční cívky) .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
5- Elektronika - napájení čidel atd.
6-zapalování
7-palivové čerpadlo
4-ohřev sání
6-zapalování
7-palivové čerpadlo
4-ohřev sání
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10569
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Ehm ..... asi jsme se špatně pochopili.vladdo608 píše:mnoo tak to diky za podrobny popis ale bez urazky pochybujem ze mi auto nebude davat iskru ked tam nebudem mat zapojeny teplomer oleja.......
Za prvé: nejedná se o teploměr oleje ale o snímač teploty vody, který je na VÝSTUPU vody - trubce vpředu u chladiče (nejedná se o snímač teploty vody mezi 3. a 4. válcem! ) a
Za druhé: poskytl jsem kompletní výčet elektronických prvků, které by kolem motoru MĚLY být osazeny pro SPRÁVNOU funkci zapalování a vstřikování viz:
L.Luděk Musil píše: ... připíšu i další ... prostě součásti elektroniky
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- vladdo608
- Příspěvky: 72
- Registrován: úte říj 07, 2008 21:13
- Bydliště: Hankovce - Vychod SK
- Kontaktovat uživatele:
no dobre tak chlapi ja vam teraz vlastne vysvetlim o co ide a vy mi tak mozte pisat co by som asi tak mohol este vyskusat lebo ja uz neviem......
takze auto nedava iskru pojistky tam su motor toci cerpadlo funguje ale iskru furt nemam riadiaca jednotka ja tem tiez original z policajnej zigule aj relatka na strane splujazdca spinaju tak ja uz neviem suste mi poradit kde bz este mohla bzt chzba abz mi to dalo aspon jednu iskru prosiim....
takze auto nedava iskru pojistky tam su motor toci cerpadlo funguje ale iskru furt nemam riadiaca jednotka ja tem tiez original z policajnej zigule aj relatka na strane splujazdca spinaju tak ja uz neviem suste mi poradit kde bz este mohla bzt chzba abz mi to dalo aspon jednu iskru prosiim....
Lada 21044 1700 Karburator
Žigul 2101 - uz odisiel...
Žigul 2101 - uz odisiel...
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Ja by som tipol či nie je zlý modul zapaľovania
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10569
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Hm ... nic mě nenapadá. Teda kromě vadného zapalovacího modulu (velmi pravděpodobné) nebo snímače otáček (málo pravděpodobné) či vlastní RJ (málo pravděpodobné).
Ale vzhledem k tomu, že startér již motorem otočil - mohli bychom zkusit vyblikání chybových kodů z řídící jednotky. Tedy za předpokladu, že kontrolka Checkengine svítí ( ? ). L.
Ale vzhledem k tomu, že startér již motorem otočil - mohli bychom zkusit vyblikání chybových kodů z řídící jednotky. Tedy za předpokladu, že kontrolka Checkengine svítí ( ? ). L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Jé , konkurence Muzea koroze .
Vytáhni pravý konektor ze zapalovacího bloku , a změř jestli je přímo v konektoru co vytáhneš 12V po zapnutí klíčku . (stačí žárovkovou skoušečkou)
Vytáhni pravý konektor ze zapalovacího bloku , a změř jestli je přímo v konektoru co vytáhneš 12V po zapnutí klíčku . (stačí žárovkovou skoušečkou)
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Co další ? Je tam napětí nebo ne ?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!