Nátěr - nástřik
Moderátor: Moderátoři
Kdyz je nekde neco orezle,tak to odrbu a chci se zeptat.Natirate to odrezovacem,strikate zakladem a potom nejakym timhle sajrajtem?A nebo odrbat a rovnou striknout sajrajtem.Poradte co je lepsi a co vydrzi nejdele.Neco podobneho me ceka.Diky.Nevim,jak je odrezovac mastny,aby mi to na to potom chytlo.
na celej motor jsem pouzil barvy ve spreji. na bloku to drzelo ok. viko ventilu se sloupalo(ale tam byl lak na karoserie, michanej do spreje).
na druhej motor alkyton, kterej drzi i na brzdach nekolik let
na druhej motor alkyton, kterej drzi i na brzdach nekolik let
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Pokud ti jde o to aby to vydrželo a neslezlo , dej to opískovat a komaxit (práškovou barvu) .Rankl píše:co na to mam použít, aby to tim teplem hned neslezlo?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
zdravim...mam problem..jak mam udelat nakej nater podvozku a tak....podbehy a pod.....jako esi to mam normalne natirat ted zakladem na cisto a pak to jen prestriknout este jednou...bo jak se to dela pod lak...nejsem lakyr takze neviiim
[ Komentář přidal: Laďuša: st duben 27, 2011 12:49 ]
Přesunuto do vhodnějšího chlívku
[ Komentář přidal: Laďuša: st duben 27, 2011 12:49 ]
Přesunuto do vhodnějšího chlívku
taky jsem natřel spodek jen tlumexem-prej antikorozní pod tou sračkou to elegantně shnilo-před 8 lety měněná sekyra byla na prach...byla natřená tlumexem a na pohled dobrá-jen jsem se jí dotknul kartáčem a doslova zmizela.... doporučuji odrbat dráťákem do čista co to půjde, potom použít kvalitní dvousložkovou základovku ve dvou vrstvách a na tu teprve tmel na podvozky-doporučuji něco na bázi kaučuku a syntetických pryskyřic-do bodýčko je dobrý, ale musí být podetřený kvalitní základovkou jo a odrezovač nedoporučuju-sice to odrezí, ale je to kyselina fosforečná s rezne to snad ještě rychleji.....
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
rosta, chceš říct, že ty sekyrky byly ošetřený jen tlumexem na holej plech? To snad ne!
Na plech patří přece základ, vrch, teprve na to potom třeba ten tlumex. Je to proti kamínkům, aby neobouchaly lak, kterej chrání plech, ne proti vodě.
Na každým přípravku je napsanej návod k použití. No a příprava povrchu, to bude asi alfa a omega vší snahy. (A s tím spojenej problém, kontroverzního odrezovače na bázi kyseliny fosforečné)
Na plech patří přece základ, vrch, teprve na to potom třeba ten tlumex. Je to proti kamínkům, aby neobouchaly lak, kterej chrání plech, ne proti vodě.
Na každým přípravku je napsanej návod k použití. No a příprava povrchu, to bude asi alfa a omega vší snahy. (A s tím spojenej problém, kontroverzního odrezovače na bázi kyseliny fosforečné)