Palubka Z 2103/06 do 2101
Moderátor: Moderátoři
Palubka Z 2103/06 do 2101
Zdravíím Vás potřeboval bych poradit.koupil jsem palubka z 2103/06 a chci ji dat do 01-ky.chtěl jsem se zeptata jestli s tím máte někdo skušenosti?skoušel jsem to hledat něco mi t o našlo ale žadný popis jak zapojit budííky......... zdá se mi že už to tady někdo dělal. začal jsem tak že sem si rozkreslil elektriku těch 5 budíky z te 03-kove palubky - popsal kabely a napsal kam vedou ,pak jsem vzal schema 01-ky rozkreslil ho, ale jen po kostky co jdou k tahometru-a popsal ktery pin kam vede. vcelku jsem to napasoval na sebe ale ještě mám některé piny na budííkoch z 03-ky nezapojené a nevím kam ja napojit. - to kreslení,rozkreslování a popisování mě zabralo tak 4-5 hodin,no a můj dotaz ?.....pokud to někdo dělal,jakým způsobem?..... tak jako já rozkreslit? nebo příímo v autě zapojovat a skoušet? nebo pkud jste to někdo dělali a rozkreslovali si to ? .... poslal by mi to někdo ? .......dííky moc z odpovědi
LADA rulles 1200 FOREVER LPG
NEZMAR
NEZMAR
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Nebude to tim, že na 03 je navíc otáčkoměr a tlakoměr oleje?Petan píše:ale ještě mám některé piny na budííkoch z 03-ky nezapojené
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Laďuša píše:Nebude to tim, že na 03 je navíc otáčkoměr a tlakoměr oleje?Petan píše:ale ještě mám některé piny na budííkoch z 03-ky nezapojené
no otáčkoměr už mám částečně zapojený , jen mám strach abych ho neodvařil pokud bych to měl špatně ......... no tlakoměr oleje- když ho seženu - namontuju na blok motoru a natahnu zvlášt kabel k budíku tak by to mělo šlapat.
LADA rulles 1200 FOREVER LPG
NEZMAR
NEZMAR
Vasator ti rekne vzit merak a vsechno promerit, protoze nesedej barvy kabelu Jsem uplne na stejnym bode - s elektrikou. Jinak musis este vymenit packy topeni.
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Calling name Bastl One
ja delal jen 05 na 07. proste si obkoukas co je jak u stavajici palubky, co jak u novy a podle toho tahas draty. kdyz chybi pridam, kdyz prebejva tak bud zaizoluju nebo jesli jde od nejakyho jinyho fastonu muzu u tamtoho fastonu strihnout a ten zaizolovat
neni to slozity
neni to slozity
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Viz to co jsem Ti napsal v emailu
palubka 2103/06 do 2101 padne jako ulitá, jen se musí vyměnit páčky topení a skrátit jedno táhlo - páčky se jinak moc šponují. Co se týká elektriky, musí se natáhnout drát od indukční cívky z kontaktu č.1 - pro připojení otáčkoměru. Rovněž se musí namontovat tvarovka (rozdvojka) se snímačem tlaku oleje a natáhnout od něj drát.
Elektriku jsem řešil tak, že jsem využil originál svazku drátů z budíků 2103 (všechny budíky jsou svedeny do jednoho svazku drátů, tudíž mají společné +12V, kostru, osvětlení budíků a pouze dvě koncovky). Změřil jsem si, co který drát je a popsal si je. Poté jsem si proměřil koncovky tachometru 2101. Rozmístění kontaktů v koncovkách 2101 jsem nechal originální, kontakty v 2103 jsem popřeházel tak, aby seděli na koncovky 2101. Přidal jsem dva dráty pro otáčkoměr a tlakoměr oleje a bylo to
Barvy drátů opravdu nesouhlasí, je potřeba vzít měřák a původní elektriku proměřit (nejjednodušeji asi připojit starý tachometr 2101, po jednom drátu vždy odpojit a podívat se, co se stane - metoda pro lajky). Zapojení budíků je jednoduché, protože drát od kontrolek a pod. se najde velice jednodušše.
palubka 2103/06 do 2101 padne jako ulitá, jen se musí vyměnit páčky topení a skrátit jedno táhlo - páčky se jinak moc šponují. Co se týká elektriky, musí se natáhnout drát od indukční cívky z kontaktu č.1 - pro připojení otáčkoměru. Rovněž se musí namontovat tvarovka (rozdvojka) se snímačem tlaku oleje a natáhnout od něj drát.
Elektriku jsem řešil tak, že jsem využil originál svazku drátů z budíků 2103 (všechny budíky jsou svedeny do jednoho svazku drátů, tudíž mají společné +12V, kostru, osvětlení budíků a pouze dvě koncovky). Změřil jsem si, co který drát je a popsal si je. Poté jsem si proměřil koncovky tachometru 2101. Rozmístění kontaktů v koncovkách 2101 jsem nechal originální, kontakty v 2103 jsem popřeházel tak, aby seděli na koncovky 2101. Přidal jsem dva dráty pro otáčkoměr a tlakoměr oleje a bylo to
Barvy drátů opravdu nesouhlasí, je potřeba vzít měřák a původní elektriku proměřit (nejjednodušeji asi připojit starý tachometr 2101, po jednom drátu vždy odpojit a podívat se, co se stane - metoda pro lajky). Zapojení budíků je jednoduché, protože drát od kontrolek a pod. se najde velice jednodušše.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Čau díík Vášátore
No ja měl jen samotne budííky, jen po kostku od budííku ( tzn 5 kostek) no tak jsem je propojil mezi sebou a nahaazel do 2 kostek jak ma 01 ka + 2 kabely zvlášt..... ted někdy bych to chtěl skusit,ale jelikož chodím do školy (učení,maturita atd...) tak toho času zrovna moc není ,tak uvidííím, když to rozjedu napííšu , když vyhoříím taky napííšu ,zatím dik moc všem
No ja měl jen samotne budííky, jen po kostku od budííku ( tzn 5 kostek) no tak jsem je propojil mezi sebou a nahaazel do 2 kostek jak ma 01 ka + 2 kabely zvlášt..... ted někdy bych to chtěl skusit,ale jelikož chodím do školy (učení,maturita atd...) tak toho času zrovna moc není ,tak uvidííím, když to rozjedu napííšu , když vyhoříím taky napííšu ,zatím dik moc všem
LADA rulles 1200 FOREVER LPG
NEZMAR
NEZMAR
No tak první pokus: ........ spálená jedna pojistka , druhý pokus -spálená ta samá pojistka , třetíí pokus -zase ta samá ... no ten člověk kdo měl tu palubku v autě .... nevíím proč propojil kostru s hladovým okem (+) ...proto me to třikrát vyletělo , na počtvrté zapojeno - JEDE ...... vse funguje ... takže je vše OK ..... no teď ještě někdy předělat palubka a hotovo ... no ještě sehnat páčky k topeníí a pak až namontovat... ale jinak moc díík všem kdo me tady Radili
LADA rulles 1200 FOREVER LPG
NEZMAR
NEZMAR
Pro funkci otáčkoměru je potřeba napájení +,- "12V" (napětí palubní sítě) a impuls od kladívek rozdělovače. Čili připojit na kontakt č.1 indukční cívky. Toď vše.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
DANIEL píše: + budíky ze škochte na teplotu a nádrž ...
ale ty jsou taky standartním vybavením 03/06 .... navíc: nebudeš muset řešit nějaký "převodníky". L.
Naposledy upravil(a) Luděk Musil dne stř lis 26, 2008 12:48, celkem upraveno 1 x.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´