přemýšlím kolik tisíc otáček má ještě nad tou horní hranicí té díry. 12 000 točí F1Pool píše:Ale s takovým rozsahem otáček nepotřebuje ani převodovku!MZ píše:...asi netočí, když tam má díru
Zájem o ladění - Bechyně podzim 2005
Moderátor: Moderátoři
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
V městskym provozu budeš jezdit jenom na volnoběh(5-6 tis ot/min)Pool píše:Proč nee? Do Bechyně dorazíš za pár sekund a budeš mít dost času na přistání, pokud tam nebudou zavazet nějací chuligáni s autama (nebo pokud Tě nesestřelí AČR) Horší to bude v městským provozudusin píše:Stačí vyhodit motor a namontovat turbínu ku příkladu z turboletu
A na co ???? Po namontování OZONA nemáš šanciKoko Loko píše:Pokud by vyšel čas, tak jen změřit tlaky, neb svíčka na I. válci bývá značně zaolejovaná, byť funkční plochy bývají celkem béžové. A možná dáti větší pal. trysku na II. komoru, ale to jen v případě, že by jsi se opravdu nudil a neměl nic lepšího na práci, jsem plně spokojen s předchozím nastavením, ale chtělo by to trošku více síly.
-
- Příspěvky: 66
- Registrován: stř říj 06, 2004 21:14
- Bydliště: Praha, Švihov u KT
- Kontaktovat uživatele:
.
Ahoj Marku, ja se hlasim o celkove serizeni motoru na voze D.T.3 ( Lada 2101, motor 1500), dodame novy vzduch.filtr,svicky, kabely
exLada2105_exLada 2107;
exBMW E 30 318is_ exE30 324d
BMW E 30 325iAT_E 30 316iT
exBMW E 30 318is_ exE30 324d
BMW E 30 325iAT_E 30 316iT
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
BA3 píše:A na co ???? Po namontování OZONA nemáš šanci
Omlouvám se, ale musím nemístně reagovat. Ba3, tebe smetu i se sporonaštelováním ve stylu Š105, jak to Marek nazval. Vzpomeň si na Trnavu.
Teď jsem nalítal 200 Km dálky s prázdným autem, 200Km dálky s plně naloženým autem a 100 Km městského provozu, to vše na necelých 35 litrů N95 a ještě ani nebliká hladové oko (spotřebu měřím od svitu do svitu), takže spotřeba je pod 7 litry na 100 Km, což je very happy. Takže beru zpět to tryskování II. komory proč drbat do dokonalosti, berte to jako malou reklamu práce Dr. Marka. Jen musím dodat, že to sporonaštelování je vhodné v kombinaci s el. zapalováním viz. el. soustava http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... &&start=45 , protože na klasiku to trochu zlobilo. Marek to natryskování srovnal s osazením Š105, já si ty hodnoty nepamatuji, takže Marku prosím doplň pokud si vzpomeneš.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Člověče, to si fakt nepamatuju přesně - musel bych mít hlavu jak pátrací (Pátračův ) balon.Koko Loko píše: Marek to natryskování srovnal s osazením Š105, já si ty hodnoty nepamatuji, takže Marku prosím doplň pokud si vzpomeneš.
Myslím, že na II. stupni máš místo 162/170 nejspíš 125/150, ale přesně to fakt nevím. Ale jak to vypadá, asi to funguje!!!
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Přesně tak, možná 130/150 nebo tak nějak to bylo, není to sice dravec co rve asfalt, chvilku mu trvá než se chytne při plným ceresu, ale po roztáhnutí to valí jak utrženej vagón, pokud je po dešti tak je to ještě lepší. Při normálním ježdění se to dá plně srovnat s 13ctkami jiných značek.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107