přemýšlím kolik tisíc otáček má ještě nad tou horní hranicí té díry.Pool píše:Ale s takovým rozsahem otáček nepotřebuje ani převodovku!MZ píše:...asi netočí, když tam má díru


Moderátor: Moderátoři
přemýšlím kolik tisíc otáček má ještě nad tou horní hranicí té díry.Pool píše:Ale s takovým rozsahem otáček nepotřebuje ani převodovku!MZ píše:...asi netočí, když tam má díru
V městskym provozu budeš jezdit jenom na volnoběh(5-6 tis ot/min)Pool píše:Proč nee?dusin píše:Stačí vyhodit motor a namontovat turbínu ku příkladu z turboletuDo Bechyně dorazíš za pár sekund a budeš mít dost času na přistání, pokud tam nebudou zavazet nějací chuligáni s autama (nebo pokud Tě nesestřelí AČR)
Horší to bude v městským provozu
A na co ???? Po namontování OZONA nemáš šanciKoko Loko píše:Pokud by vyšel čas, tak jen změřit tlaky, neb svíčka na I. válci bývá značně zaolejovaná, byť funkční plochy bývají celkem béžové. A možná dáti větší pal. trysku na II. komoru, ale to jen v případě, že by jsi se opravdu nudil a neměl nic lepšího na práci, jsem plně spokojen s předchozím nastavením, ale chtělo by to trošku více síly.
BA3 píše:A na co ???? Po namontování OZONA nemáš šanci
Člověče, to si fakt nepamatuju přesně - musel bych mít hlavu jak pátrací (PátračůvKoko Loko píše: Marek to natryskování srovnal s osazením Š105, já si ty hodnoty nepamatuji, takže Marku prosím doplň pokud si vzpomeneš.