Dnešní svět vyžaduje interoperabilitu, univerzální lokomotivy schopný jezdit aspoň na 2 systémy a nejlíp schválený aspoň ve třech státech. To zatim u nás neni, proto ta expanze zahraničních společností, který už to pochopily dřív. Naše dráhy (cargo i osobní) to chápat tepřive začínají. Ale bohužel, peněz je málo a bude pár let trvat, než se to zvrátí. Ale to eště bude třeba dospět k tomu, že budoucnost neni v opravach neprovozních laminátek, ale v nákupu nových strojů. Sice tim ty naše "milovaný stroje a dráhy" zmizí, ale lepší, než aby byly nahrazený zahraničím. Navíc i nový mašinky zestárnou.

Jo a teď jsem jel po delší době na kolej zase vlakem, využil jsem spoj Os 7529 Klatovy - Plzeň s odjezdem z KT ve 20:46 a zjistil jsem, že když pojedu vlakem, tak tutim spojem




