Ozvučení auta Vaz

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
R.I.P.
Příspěvky: 32
Registrován: čtv lis 15, 2007 18:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R.I.P. »

passik píše:mam zesik 4x 300w tak to zapojim 2x2 most jedna/druha civka
No jasně dva kanály do můstku a na každý jednu cívku. Ten výkon předpokládam že je P.M.P.O.? Co je to za značku, typ?
A na tlumení by stačila i vata, do uzavřené ozvučnice.
Put your pedal to the metal!
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

Yellow01 píše:Dobrej je takovej ten pyramidovej molitan.
cili ANS pena :wink:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
OndrejGTi
Příspěvky: 125
Registrován: sob pro 03, 2005 14:49
Bydliště: Zilina,Trstena

Příspěvek od OndrejGTi »

R.I.P. píše:
passik píše:mam zesik 4x 300w tak to zapojim 2x2 most jedna/druha civka
No jasně dva kanály do můstku a na každý jednu cívku. Ten výkon předpokládam že je P.M.P.O.? Co je to za značku, typ?
A na tlumení by stačila i vata, do uzavřené ozvučnice.
PMPO? To tazko. Nasledne by bol vykon pri skresleni 1% mozno 10W. Vykon P.M.P.O. oznacuje ake zatazenie je schopny vydrzat reproduktor po dobu 1ms. Je to len marketing a 150W PMPO reproduktory maju cca 6cm v priemere :lol:
Priklad- trebars moja sustava http://jiri-marcalik-slunecni-elektra.t ... 572?276875
ma 5000W PMPO... vidis tam aj jednoduchy prepocet 5000PMPO=150W RMS.
Pri vykonoch sa orientujeme inymi cislami. Je to vykon pri skresleni (THD). Niektori vyrobcovia si vsak aj tu robia co chcu, preto nam bude stacit, ak si ako sinusovy vykon urcime pri 1%THD a maximalny pri 10%THD (to uz je nepocuvatelne skreslenie, preto sa k nemu dostavame len v spickach, kde ho uz tak nevnimame).
//EDIT- este po hladani doplnujem udaje o tych mojich 5000W PMPO=150W RMS pri 10%THD, co si mozeme ako som pisal, nazvat maximalny vykon. Prepocet medzi maximalnym a sinusovym (s mensim skreslenim) uz ale nieje taky jednoduchy a zalezi od konstrukcie samotneho zosilnovaca/reproduktora. Udava nam ho charakteristika zatazenia voci skresleniu. Taketo integrovane zosilnovace ako su v mojej sustave nemaju vysoky rozdiel (150W 10% THD sa moze rovnat cca 80-100W 1%THD), kdezto tranzistorove zosilnovace maju inu charakteristiku (100W 1%THD moze byt aj 300W 10%THD). Aj pre tieto rozdiely sa snazime do auta vyberat zosilnovace s tranzistormi, nie integrovanymi obvodmi- aspon na subwoofer, kde budeme potrebovat vyssi vykon.
Uživatelský avatar
Grov3
Příspěvky: 121
Registrován: sob lis 08, 2008 23:48
Bydliště: Lučenec
Kontaktovat uživatele:

Moje repro

Příspěvek od Grov3 »

Ja som z mojej 2105-ky vybral zadne sedacky a " narval " tam toto: Radio: Kenwood 4x50 W , Repro: Sal 2x300W , Zosik Blaupunkt 600W foto-> Obrázek ale dost to rezonuje :D
Uživatelský avatar
Mirek999
Příspěvky: 388
Registrován: pát kvě 16, 2008 23:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek999 »

Kolik jste tak potrebovali metru napajeciho kabelu od baterky az do kufru u sedana?A kudy jste to tahli?
Uživatelský avatar
passik
Příspěvky: 35
Registrován: pát srp 31, 2007 10:33
Bydliště: Desná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od passik »

Mirek999 píše:Kolik jste tak potrebovali metru napajeciho kabelu od baterky az do kufru u sedana?A kudy jste to tahli?
ja jsem tahal 5 Metru od baterky do kufru.

[ Komentář přidal: Luděk Musil: út listopad 11, 2008 12:07 ]
Sedan má "přes nárazníky" 4,40 m, takže těch 5 m .... řekl bych, že by mohlo být. L.
Uživatelský avatar
Mirek999
Příspěvky: 388
Registrován: pát kvě 16, 2008 23:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek999 »

Kudy se to tahalo?Ono to clovek nemuze brat od zacatku do konce,preci jen se obcas nekde necemu vyhybas a obchazis,tak toho je potreba vice.
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

5 až 6 metrů musí stačit i s rezervou. Trasu vedení je nejlepší použít stejnou, jakou vedou už i původní dráty. Tedy vedle prahu - pod zadní sedák a pod opěradlem do kufru. V předu provrtat vedle pojistkovky dírku, vložit pryžovou průchodku, protáhnout kabel a je hotovo. :wink:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Malda
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvek od Malda »

Hurikán píše:5 až 6 metrů musí stačit i s rezervou. Trasu vedení je nejlepší použít stejnou, jakou vedou už i původní dráty. Tedy vedle prahu - pod zadní sedák a pod opěradlem do kufru. V předu provrtat vedle pojistkovky dírku, vložit pryžovou průchodku, protáhnout kabel a je hotovo. :wink:
Radsi to tahnout druhou stranou, aby bylo auto vyvazeny :weedman:

[ Komentář přidal: Hurikán: út listopad 11, 2008 22:59 ]
:lol: :lol: :lol:
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

ja zas kabely k reprakum(pripadne casem i k zesilovaci) taham mimo originalni elektroinstalaci. takze to mam u tunelu :roll:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Mirek999
Příspěvky: 388
Registrován: pát kvě 16, 2008 23:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek999 »

Tak pokud se bude tahat silnej plusovej,tak ten jentak pod sedacky nedam a nerad bycvh ho prosvihl.
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“