No jasně dva kanály do můstku a na každý jednu cívku. Ten výkon předpokládam že je P.M.P.O.? Co je to za značku, typ?passik píše:mam zesik 4x 300w tak to zapojim 2x2 most jedna/druha civka
A na tlumení by stačila i vata, do uzavřené ozvučnice.
Moderátor: Moderátoři
PMPO? To tazko. Nasledne by bol vykon pri skresleni 1% mozno 10W. Vykon P.M.P.O. oznacuje ake zatazenie je schopny vydrzat reproduktor po dobu 1ms. Je to len marketing a 150W PMPO reproduktory maju cca 6cm v priemereR.I.P. píše:No jasně dva kanály do můstku a na každý jednu cívku. Ten výkon předpokládam že je P.M.P.O.? Co je to za značku, typ?passik píše:mam zesik 4x 300w tak to zapojim 2x2 most jedna/druha civka
A na tlumení by stačila i vata, do uzavřené ozvučnice.
ja jsem tahal 5 Metru od baterky do kufru.Mirek999 píše:Kolik jste tak potrebovali metru napajeciho kabelu od baterky az do kufru u sedana?A kudy jste to tahli?
Radsi to tahnout druhou stranou, aby bylo auto vyvazenyHurikán píše:5 až 6 metrů musí stačit i s rezervou. Trasu vedení je nejlepší použít stejnou, jakou vedou už i původní dráty. Tedy vedle prahu - pod zadní sedák a pod opěradlem do kufru. V předu provrtat vedle pojistkovky dírku, vložit pryžovou průchodku, protáhnout kabel a je hotovo.