Pokračování ótéček z jiných témat, aneb nechceme bludišťáka
Moderátor: Moderátoři
- Teepee
- Příspěvky: 4307
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Matematka není moje silná stránka, ale tohle zvládnu. Ford Sierra. 2 klouby na kardanu. Pak 2 klouby na levé poloose, 2 klouby na pravé poloose. To jest 6 kloubů! Pak ještě montáž toho všeho - hardy spojka, uložení nápravnice zadní nápravy, ramena+jejich uložení do nápravnice, komplikovaný prolis pro převodovku v tunelu ...
Ale nic, vlastně nevím o čem se bavíte, jen se tu zapomělo spočítat vše co zadohrab potřebuje.
Ale nic, vlastně nevím o čem se bavíte, jen se tu zapomělo spočítat vše co zadohrab potřebuje.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Hurikán: jasný, celkově to asi vyjde levnějc, i když myslím, že právě cena a náročnost výroby stejnoběžných kloubů dlouho stála přednímu pohonu v cestě (hlavně u nás).
Další velkou výhodou je taky, že při příčný zástavbě odpadá úhlový převod v rozvodovce.
Teepee: výčet jsem dělal pro žigulíka, siera má nezávislý zavěšení zadních kol, takže je tam toho daleko víc, na druhou stranu třeba moskvič myslím má jen ty 2 křížový klouby.
Další velkou výhodou je taky, že při příčný zástavbě odpadá úhlový převod v rozvodovce.
Teepee: výčet jsem dělal pro žigulíka, siera má nezávislý zavěšení zadních kol, takže je tam toho daleko víc, na druhou stranu třeba moskvič myslím má jen ty 2 křížový klouby.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Z bazaru: http://forum.ladaklub.com/posting.php?m ... e&p=190473
A to podle mě teda ne. V Tůmovi jsou i jiný různý rady a je tam toho víc. Eště víc věcí je v dílenskej příručce, ale ta je dělaná spíš pro servisy a má míň praktickou velikost. Jinak ta knížka od I. Škody je prakticky stejná jako ta od L. P. Šuvalova.
(než Tůma)mayo456 píše:mne sa vidi kniha od Ivana Škodu automobily Žiguli-Lada vydavatelstvo alfa lepsia.podla mna je praktickejsia
A to podle mě teda ne. V Tůmovi jsou i jiný různý rady a je tam toho víc. Eště víc věcí je v dílenskej příručce, ale ta je dělaná spíš pro servisy a má míň praktickou velikost. Jinak ta knížka od I. Škody je prakticky stejná jako ta od L. P. Šuvalova.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
http://forum.ladaklub.com/posting.php?m ... e&p=190859
30? Ledničkovej? Takovej vrčáček malej? Je to vůbec možný? Tlak v kotli parních lokomotiv bejval tak 16, 18 barů (ty novější), když se experimentovalo už vejš, tak se to neosvědčilo. Žil jsem v domnění, že to už je velikej tlak, jak vidim, asi ne...Saša píše:"Splaš" Si Vodní 9L 13A má na sobě malý manometr cca2cm - (do 28 bar) a autoventilek . používám ho k oprašování a plním ho ledničkovým kompresorem nebo nafouknu u benzínky . Když neseženeš dovezu na jarní sraz .
Pozor kompresor z ledničky dá klidně 30 bar !
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Úplně v pohodě 30 bar . Fouká sice malé množství ale velký tlak a již pár lidí za tuto skutečnost "zaplatilo" životem když foukaly pneumatiky . A poněvač to fouká dlouho tak se jim nechtělo čekat a tak si odskočily . Naposledy nějakej děda s traktorem .
Když zapojíš dva za sebe tak daj i 70 bar . Skoušel jsem i tři ale při cca 100 barech odešly ve třetím kompresoru spětné ventily .
Co Si představuješ pod "domněním že je to velký tlak" . "Motám" se kolem čerpadel které tlačí 2500 (dvatisíce pětset) bar ! (Řezání vodním paprskem) . Tam už se ovšem v čerpadle dějí prapodivné věci . A není možno použít jen tak nějakou vodu .
Když zapojíš dva za sebe tak daj i 70 bar . Skoušel jsem i tři ale při cca 100 barech odešly ve třetím kompresoru spětné ventily .
Co Si představuješ pod "domněním že je to velký tlak" . "Motám" se kolem čerpadel které tlačí 2500 (dvatisíce pětset) bar ! (Řezání vodním paprskem) . Tam už se ovšem v čerpadle dějí prapodivné věci . A není možno použít jen tak nějakou vodu .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
njn, jenže tam sou trochu jiné poměry, ono 18bar při třebas 250C je něco jiného, než 30bar při 60st.Laďuša píše:Tlak v kotli parních lokomotiv bejval tak 16, 18 barů (ty novější)
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
To si představuju, že když třeba to necháš utíkat stejně velkým ventilem, tak že už tě to je schopný trochu pocuchat účes No spíš hodně. Nebo i jiný orgány. To je blbej příklad. Spíš třeba lis. Těch 16 barů už je podle mě dost. Vem si průměr válců parních lokomotiv a jaký to musí přenášet síly. I když v takovým případě spíš asi záleží na rychlosti vývinu a udržení tlaku. Když se nad tim člověk trošku zamyslí, tak zjistí, že se na to dá dívatz různých úhlů....Saša píše:Co Si představuješ pod "domněním že je to velký tlak"
Ani bych neřek, bar je pořád bar. Do těch mašin se přehřívače dávaly proto, že přehřátá pára má přece jenom o něco blíž k vlastnostem ideálního plynu. Ale tlak to neměnilo. Leda tlak pak měnil bod varu.Drobek81 píše:ono 18bar při třebas 250C je něco jiného, než 30bar při 60st.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Laďuša: vztaženo k nárokům na rozvod média takového tlaku, případně kotel atd. těch 16-18bar je asi nějaká hranice, bo pak by musely být tl. stěny nádoby třebas 40mm namísto třebas 16ti. Tak sem to myslel. Děláme ale i tlakové nádoby (separátory) třebas na vodík a tam je tlak i 100bar/120st a tam je tl. stěny 40mm při průměru flašky 1000mm a délky 3m. Prostě u lokomotivy bude problém s tím, že zařízení by bylo zbytečně těžké a drahé a výsledek(zvýšení výkonu) v podstatě neúměrné.
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Snad nedáš Jahodě elektrony? Na zimu, aby jsi uchránil origo SSSR kola?Hurikán píše: ale pro letošek jsem zvolil poněkud jiný přístup.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Určitě, Albert se doslech, že dlouhý stání tomu neprospívá
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
ale najprv by sa mala aklimatizovat na sol. Takže Hurikáne, solničku do ruky a posypuj
Naposledy upravil(a) Cory dne úte lis 18, 2008 20:28, celkem upraveno 1 x.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Už se těšíme, takže mračítka, stabíky, podložky, řezat péra, malej volant a hurá na driftrondel
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás