Jo a včera sem byl v tý firmě Kalmar Motorsport a na Ladu dokážou sehnat sání, ale za 8300kč
Svody na dvojité karburátory Solex, Weber
Moderátor: Moderátoři
Pokud plánek od EMI rozměrově "sedí" (dá se ověřit) tak nevidím problém s výrobou . Stáhnout do foto šopu zvětšit a upravit . Známý tak vyrbí svody a výfuky na UL letadla . Příruba se vyřeže kovová vodou a v případě rovných trubek "banalita" (dají se vyrbit i kónické) se v přípravku (stará hlava) "připájí" mosazí . Bylo by to sice trochu těžší než hliníkové , ale cena "home made" určitě nepřesáhne 2000kč .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
S tou váhou si myslim, že budeš tak nějak nastejno. Viděl sem hliníkovej odlitek a to je pěkný bago.
Jo a proč pájet mosazí? Není lepší to normoš svařit? Já jen že ty karbce sou na tý páce(na svodech) dost těžký, tak aby se to nevylomilo z příruby...
Nicméně se stavim do fronty hned za Maniaca, nebo možná i před něj.
Jo a proč pájet mosazí? Není lepší to normoš svařit? Já jen že ty karbce sou na tý páce(na svodech) dost těžký, tak aby se to nevylomilo z příruby...
Nicméně se stavim do fronty hned za Maniaca, nebo možná i před něj.
Může se to bodnout na "mistě" CO-čkem ale nedá se to vařit celé . Je si třeba uvědomit že vaříte jedničku plech na 5mm přírubu , to neprovaříte dokonale . Mosaz zateče po celé ploše a není náděj to odtamtuď mechancky dostat .Pája píše:Jo a proč pájet mosazí? Není lepší to normoš svařit?
Nebyl by problém , ale byl to pouze návod na domácí výrobu (home made) , proto ta cena . "Průser" je v dnešní době čas .Maniac píše:Tak já to beru jestli to by si to zvládl
Skuste si představit čas : úprava plánku na data v PC , cesta pro matroš , nechat vyřezat (2x cesta tam a spět) nařezat trubky , spasovat , zavařit , přežíhat , zabrousit . Bejt jich 50 neřeknu ...
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Svaření už není takový problém. Myslím, že COčkem tu disponuje celkem dost lidí.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Maniac píše:ty konicky trubky by si asik nesehnal že?
Kónické se nedaj "splašit" hlavně tuten průměr na danou délku . Výroba je jednoduchá . Stočíš Si plech , vystřihneš "V" a svaříš autogénem ! . Pak svár ještě za tepla překlepeš pomocí kladiva a železné koule navařené na tyči (postačí i malá činka) . Svár pak skoro není znát . Pak přežíhat (prostě zahřát celé plamenem) zlehka-ani né do červena , pro odstranění pnutí . NEVAŘIT CO-čkem svár je nesmírně tvrdý a při vybracích to rádo praská hned vedle
Foto pro představu je to z mého rogala motor Trabant v úpravě UL a dělaný laděný výfuk "Smola" (první část svody) vše je plech .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!