Nástupce žiga

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Hurikán píše: Je mi líto, ale dle výše zmíněného mě opravdu nezbývá nic jiného, než souhlasit s tímto:

zelvotron napsal:
neber to špatně, ale jsem docela rád, že v okolí Třebíče nejezdím
No tak teď to spíš vypadá na to,že může bejt rád, že nejzdí tam kde já :lol:
Naposledy upravil(a) zelvotron dne stř lis 05, 2008 11:14, celkem upraveno 1 x.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Jimmi
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Příspěvek od Jimmi »

Teepee píše: ...nikdo není predátor a nikdo není kořist...
To bohužel není přímo někde napsáno a ne všichni to chápou. Teď hovořím obecně, z osobní zkušenosti, nemám na mysli nikoho konkrétního.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Agresivita většiny "dnešních" řidičů (všeobecně) je vysoká . Nebezpečné manévry mají velkou spojitost s výkony dnešních vozů . Jezdím od roku 1984 a tudíž mohu porovnávat . Dnes musí řidič myslet z ty kolem sebe a je lepší dát přednost než jí nedostat ! i v případě že jsem na hlavní . Co se týče předjíždění stylem "to se v pohodě stihne" je tu ještě jeden faktor : a to technická závada . Před 20 lety byl provoz ve "špičce" srovnatelný s dnešním provozem v malém mněstě ve 3 hodiny ráno . Tehdy šlo předjíždět dle libosti a i v těch podminkách mně nepříjemně překvapilo prasknutí plynové páky při předjíždění . Od té doby jezdím tak aby jsem měl možnost "vrátit" zamýšlený manévr vždy zpět .
PS: Je vždy lepší "stratit" mimutu času než ve vteřině život .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4306
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Teepee píše: Žádná ušetřená minuta, nebo třeba i hodina mi nestojí za to, abych nedojel s úsměvem na rtech a jistotou, že jsem dodržel ze zákona dané Neohrozit, Neomezit.
Saša píše: PS: Je vždy lepší "stratit" mimutu času než ve vteřině život .
:hello1: :hello1: :hello1: :prayer: :prayer: :prayer:
Bílý LADA a okřídlená spol.
Miči

Příspěvek od Miči »

Teepee píše:
Miči píše: To vše proto, že mi furt všichni sice nepřímo, ale přece říkají, že jsem debil a už mě to štve....
Drobek píše: Ono totiž sem dříve znal pár takových, co jezdili od vesnice k vesnici a předjížděli co se dalo. Strašně spěchali, aby pak mohli ve vesnici zastavit a otočit se, případně zajet na benzínku a vzít za neuvěřitelných 100kč benzín. Nebo takoví, co předjedou poklidně jedoucí kolonu a pak odbočují za pár metrů doleva a zdrží tuto kolonu...prostě na řízení by se měly dělat psychotesty, jinak to nevidím

Správná úvaha, patříš-li mezi ty, které popisuje Drobek, pak i já říkám, že jsi debil.
Jinak každý si musí vyzkoušet, kolik to snese, ale ne tím, že se bude snažit dostat (Ohrozit, Omezit) průměrně výkonné auto, jako bylo to Audi. V silničním provozu jsme všichni účastníci. Nikdo není predátor a nikdo není kořist.
Jen na okruhu, nebo uvážlivě na nějakém prázdném a přehledném úseku ať lítají saze a špóny.

Mno k někomu takovému jako popisuje Drobek mám na míle daleko, ale budiž.... příštích asi 5měsíců budu zase stavět auto dle představ takže, budu jezdit s autama rodičů a tím pádem na spotřebu....

Mimochodem dnes jsem měl v úmyslu zakoupit ladu 21061 v zachovalém stavu....ale to nekecám, pán si za ni nepřímo řekl o 50-60 000kč. neberte to tu nikdo špatně, ale dle mého názoru za tuto cenu je to neprodejné...zejména, když víme v jakých cenách tu někteří z nás zakoupili uloženky, dle mého názoru ještě v lepším stavu...Tedy zbývá 49dní do rozhodnutí, jestli se s ladou ještě setkám....po uplynutí 49dnů se stane to, že za přepis bude částka 10 000kč a majitelé zachovalých kousků nebudou ochotni jít s cenou o 10 000kč níž tedy naznají, že si to můžou rovnou nechat. Pravdou je, že silně pochybuji, že by zde na klubu byl někdo, kdo dá za Ladu 35 000kč (v ceně s přepisem v roce 2009). Dnes jsem nabídl cenu 22 000kč pokud by ve voze zůstala výbava (nemyslím trojúhelník apod.,ale hever, rezerva, originál ruská krabička nářadí) byl jsem ochoten dát 25 000kč. Víc za ladu já osobně nezaplatím. Svoji, která měla 40 000km najeto jsem si cenil na asi 20 000kč a pochyboval o úspěšném prodeji (s Markem jsme se shodli, že byla prodejná, dle fotek vraku tušíte stav, za 12 000kč), tato má 80 000km.
Odpovědět

Zpět na „Volné klábosení - všechny ostatní značky“