Nástupce žiga
Moderátor: Moderátoři
Nástupce žiga
Žigul prošel crashtestem...jako další auto jsem zvolil peugeota 309 1,6 65kw, zatím vyzkoušeno 160km/h na trojku, zatím vyzkoušeno 7200ot.min. v plánu kit sání a chiptuning, závodní svody...další se uvidí
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11076
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
A nedá si pokojMiči píše:zatím vyzkoušeno 160km/h na trojku, zatím vyzkoušeno 7200ot.min

Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Před 14 dny sem jednoho vyvařoval. Debilnější konstrukci jsem neviděl, kolem zadní nápravy a pod kufrem je to katastrofa. Místama jsou i 3 vrstvy plechu provařený přes sebe, různě nepřístupný dutiny, shnije to i kdyby nechtělo. A pozink není nic platnej, když ti auto shnije zevnitř. Oproti tomu jsem v létě dělal nějaký úpravy kamarádovi na Peugeotu 306 a to auto bylo jen o 2 roky mladší a jediný místo, kde to hnilo bylo na střeše kolem šíbru, jinak úplně zdravý a to to auto stojí celej rok na trávě na zahradě. Tímhle nechci nijak děsit Mičiho, jen by to možná chtělo pořádně prostříkat ty dutiny, dokud to drží pohromadějakke píše:toto auto je na ten rok výroby dobrý myslim že sou i pozinkovaný takže sou dobrý že neshnijou tak rychle

kastle je celopozink a ve stejným stavu jako jsem měl žigo - už jsou dole všechny tapecy a prohlíží se, teď brousím pryč ochranný nátěry z podvozku atd... no je na tom hodně práce.Yellow01 píše:Před 14 dny sem jednoho vyvařoval. Debilnější konstrukci jsem neviděl, kolem zadní nápravy a pod kufrem je to katastrofa. Místama jsou i 3 vrstvy plechu provařený přes sebe, různě nepřístupný dutiny, shnije to i kdyby nechtělo. A pozink není nic platnej, když ti auto shnije zevnitř. Oproti tomu jsem v létě dělal nějaký úpravy kamarádovi na Peugeotu 306 a to auto bylo jen o 2 roky mladší a jediný místo, kde to hnilo bylo na střeše kolem šíbru, jinak úplně zdravý a to to auto stojí celej rok na trávě na zahradě. Tímhle nechci nijak děsit Mičiho, jen by to možná chtělo pořádně prostříkat ty dutiny, dokud to drží pohromadějakke píše:toto auto je na ten rok výroby dobrý myslim že sou i pozinkovaný takže sou dobrý že neshnijou tak rychle
Peugeot ... předohrab - ať slouží . Koukni se hlavně z dálky na zadní nápravu jestli jsou kola rovně (nesmí mít A) . Na fotce visí lanovod ručky proklatě nízko . Mám dojem že předek byl také asi podroben crash testu .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Jo jede to slušně, páč je lehoučkej jako ty moje papíráky BXka. Jen se divím, že jsi nevolil 1.9 8v, je to výbornej motor. Nebo 16v, ale u něj si nejsem jistej, jestli se do 205/309 vůbec montoval. Ten točí skoro 8000 do omezovače a vmax hodně přes 200Miči píše:no jo no jo však já to nezkurvím... popravdě doufám, že se to nebude srát...jenže to bychom si nemohli nikdy nic koupit, uvidíme.....důležitý je, že to jede.

- Laďuša
- Příspěvky: 12137
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Já teda nevim, pročet jsem to křížem krážem a na rok jsem tu teda nenarazil...jakke píše:na ten rok výroby
Ale ať slouží

Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever



Osa Klatovy-Plzeň-Brno


Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?


No tak auto zažije rozborku, páč je na to spousta věci doslova zkurvenejch od majitele co to měl předemnou...ale jinak se to zatím jeví dobře. Pište co kdo o těch autech víte, ať se mi podaří najít všechny bolesti před zimou.
Auto bylo klepnutý na předek, ale podběhy se jeví původní, uvidíme až sundám přední nárazník apod... tlumiče asi v pořádku, servo jde taky dobře akorát v krajových polohách je slyšet unikající vzduch - nevím jestli to tam patří. Každopádně až bude plnit pojišťovna (podle toho co za žigo dostanu) začnu shánět leštěnku, chci něco starýho do garáže...toto bude jako auto do školy. Žigo pak bude stát s deponovanýma značkama jako uloženka (dvě bych neuživil, ale chci ji).
Ten pežot má spoustu chyb a vad na kráse, je na tom ještě mraky práce, konkrétně ty lanovody jsou vidět, protože to má nový zadní brzdy, ale starý lanovody a urvaný držáky z podlahy...jsou to kraviny, ale s rukou plnou stehů a zavázanejma prstama to musí ještě týden počkat...
Hlavně mi pls napište na co dát pozor a jestli nevíte někdo o nějakých typických závadách...hodně mi to pomůže. O pežotech nic nevím, vyhrál, protože má 65kw a byl ve finančních možnostech.
Parametry udané výrobcem:
309 SX
Pětimístný vůz, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1580 cmł, vrtání 83 mm a zdvih 73 mm, komprese 8,9, výkon 65 kW (89 koní) při 6400 ot/min, točivý moment 128 Nm při 3000 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2469 mm, hmotnost 910 kg, maximální rychlost 175 km/h a zrychlení na stovku za 10,8 s. Model 309 byl vyvinut společností Simca/Talbot a po jejím převzetí automobilkou Peugeot byl zařazen do modelové palety Peugeot. Vyráběl se od roku 1985 do roku 1993, můj je rok výroby 1992 tedy jeden z posledních...
Auto bylo klepnutý na předek, ale podběhy se jeví původní, uvidíme až sundám přední nárazník apod... tlumiče asi v pořádku, servo jde taky dobře akorát v krajových polohách je slyšet unikající vzduch - nevím jestli to tam patří. Každopádně až bude plnit pojišťovna (podle toho co za žigo dostanu) začnu shánět leštěnku, chci něco starýho do garáže...toto bude jako auto do školy. Žigo pak bude stát s deponovanýma značkama jako uloženka (dvě bych neuživil, ale chci ji).
Ten pežot má spoustu chyb a vad na kráse, je na tom ještě mraky práce, konkrétně ty lanovody jsou vidět, protože to má nový zadní brzdy, ale starý lanovody a urvaný držáky z podlahy...jsou to kraviny, ale s rukou plnou stehů a zavázanejma prstama to musí ještě týden počkat...
Hlavně mi pls napište na co dát pozor a jestli nevíte někdo o nějakých typických závadách...hodně mi to pomůže. O pežotech nic nevím, vyhrál, protože má 65kw a byl ve finančních možnostech.
Parametry udané výrobcem:
309 SX
Pětimístný vůz, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1580 cmł, vrtání 83 mm a zdvih 73 mm, komprese 8,9, výkon 65 kW (89 koní) při 6400 ot/min, točivý moment 128 Nm při 3000 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2469 mm, hmotnost 910 kg, maximální rychlost 175 km/h a zrychlení na stovku za 10,8 s. Model 309 byl vyvinut společností Simca/Talbot a po jejím převzetí automobilkou Peugeot byl zařazen do modelové palety Peugeot. Vyráběl se od roku 1985 do roku 1993, můj je rok výroby 1992 tedy jeden z posledních...
Onehdy jsem asi pět kilometrů jel se stejným vozem, jen s motorem 1,4i / 55kW. Můžu zodpovědně říct, že to letělo jak střela. Kdybych to porovnal s mým tehdejším vozem, který měl papírově stejný výkon motoru, je to jako kdybych porovnával Octavii 1,8 turbo s Octavií 1,6. Rapidní rozdíl oproti Ladě 1500, a to nejen ve zrychlení, ale i tahu do kopce - prostě mi přišlo, že ten Peugeot letí jako šíp.
Takže motor 1,6i s výkonem o 15 koní výše musí dupat jako šlak.
Jen jedna maličkost - padlo tu už dvakrát, že je to lehoučké auto. Bohužel to je dle mého soudu slušně zaděláno na průser. To auto nemá nic moc tuhost kastle, rozhodně ne proti čelnímu nárazu. Srovnal bych to asi takto - v takovém autě bude jeho posádka v podobném (ne-)bezpečí jako když si sedne na dvoukolák se dvěma kuchyňskými židlemi. Odolnost proti čelnímu nárazu tohoto vozu je srovnatelná s Felicií či Favoritem - tedy těžce OUT. Lada je proti tomu obrněný vůz - o moderních autech typu Volvo, Mercedes či VW ani nemluvím.................
Takže motor 1,6i s výkonem o 15 koní výše musí dupat jako šlak.
Jen jedna maličkost - padlo tu už dvakrát, že je to lehoučké auto. Bohužel to je dle mého soudu slušně zaděláno na průser. To auto nemá nic moc tuhost kastle, rozhodně ne proti čelnímu nárazu. Srovnal bych to asi takto - v takovém autě bude jeho posádka v podobném (ne-)bezpečí jako když si sedne na dvoukolák se dvěma kuchyňskými židlemi. Odolnost proti čelnímu nárazu tohoto vozu je srovnatelná s Felicií či Favoritem - tedy těžce OUT. Lada je proti tomu obrněný vůz - o moderních autech typu Volvo, Mercedes či VW ani nemluvím.................
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)