Nástupce žiga

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Miči

Nástupce žiga

Příspěvek od Miči »

Žigul prošel crashtestem...jako další auto jsem zvolil peugeota 309 1,6 65kw, zatím vyzkoušeno 160km/h na trojku, zatím vyzkoušeno 7200ot.min. v plánu kit sání a chiptuning, závodní svody...další se uvidí
Přílohy
peugeot32.jpg
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11076
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Miči píše:zatím vyzkoušeno 160km/h na trojku, zatím vyzkoušeno 7200ot.min
A nedá si pokoj :roll: . Inu, ať slouží.
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
jakke
Příspěvky: 658
Registrován: ned črc 01, 2007 19:16
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakke »

gratuluju toto auto je na ten rok výroby dobrý myslim že sou i pozinkovaný takže sou dobrý že neshnijou tak rychle :lol: :) :D
zigul01
Příspěvky: 2048
Registrován: pon úno 11, 2008 16:47
Bydliště: Nechanice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zigul01 »

tak at slouzi peugoet a at ti hlavne vydrží :mrgreen: :) :oops:
Lada je nejlepší auto na světě a budu ji mít furt !!! LADA IS THE BEST CAR!


lada 21044 1700i
_____________________________________
LADA 2101.1200 (nastupuje 1600rs)
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

A za měsíc bude tady nadávat, že se mu ozývají divný zvuky od motoru na volnoběhu a že svítí kontrolka oleje a proklínat to auto, že nic nevydrží a že jsou na něj strašně drahý díly... :D

Gratulují ke koupi... A´t vydrží dýl, než lada...
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

jakke píše:toto auto je na ten rok výroby dobrý myslim že sou i pozinkovaný takže sou dobrý že neshnijou tak rychle
Před 14 dny sem jednoho vyvařoval. Debilnější konstrukci jsem neviděl, kolem zadní nápravy a pod kufrem je to katastrofa. Místama jsou i 3 vrstvy plechu provařený přes sebe, různě nepřístupný dutiny, shnije to i kdyby nechtělo. A pozink není nic platnej, když ti auto shnije zevnitř. Oproti tomu jsem v létě dělal nějaký úpravy kamarádovi na Peugeotu 306 a to auto bylo jen o 2 roky mladší a jediný místo, kde to hnilo bylo na střeše kolem šíbru, jinak úplně zdravý a to to auto stojí celej rok na trávě na zahradě. Tímhle nechci nijak děsit Mičiho, jen by to možná chtělo pořádně prostříkat ty dutiny, dokud to drží pohromadě :mrgreen:
Miči

Příspěvek od Miči »

no jo no jo však já to nezkurvím... popravdě doufám, že se to nebude srát...jenže to bychom si nemohli nikdy nic koupit, uvidíme.....důležitý je, že to jede.
Miči

Příspěvek od Miči »

Yellow01 píše:
jakke píše:toto auto je na ten rok výroby dobrý myslim že sou i pozinkovaný takže sou dobrý že neshnijou tak rychle
Před 14 dny sem jednoho vyvařoval. Debilnější konstrukci jsem neviděl, kolem zadní nápravy a pod kufrem je to katastrofa. Místama jsou i 3 vrstvy plechu provařený přes sebe, různě nepřístupný dutiny, shnije to i kdyby nechtělo. A pozink není nic platnej, když ti auto shnije zevnitř. Oproti tomu jsem v létě dělal nějaký úpravy kamarádovi na Peugeotu 306 a to auto bylo jen o 2 roky mladší a jediný místo, kde to hnilo bylo na střeše kolem šíbru, jinak úplně zdravý a to to auto stojí celej rok na trávě na zahradě. Tímhle nechci nijak děsit Mičiho, jen by to možná chtělo pořádně prostříkat ty dutiny, dokud to drží pohromadě :mrgreen:
kastle je celopozink a ve stejným stavu jako jsem měl žigo - už jsou dole všechny tapecy a prohlíží se, teď brousím pryč ochranný nátěry z podvozku atd... no je na tom hodně práce.
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Peugeot ... předohrab - ať slouží . Koukni se hlavně z dálky na zadní nápravu jestli jsou kola rovně (nesmí mít A) . Na fotce visí lanovod ručky proklatě nízko . Mám dojem že předek byl také asi podroben crash testu .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Marek
Příspěvky: 5331
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Uvidíme, Majkle............. :wink:

Největší bolest těchto vozů jsou zadní brzdy a uložení zadních ramen, takže bacha na to. Jinak motory jsou nezničitelné.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Pavel V.
Příspěvky: 265
Registrován: úte zář 30, 2008 17:53
Bydliště: Loucká u Velvar
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel V. »

No druhé bude???????????????
VAZ 2102 zvaný Žíža
citron
Příspěvky: 39
Registrován: ned črc 15, 2007 13:18
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od citron »

Miči píše:no jo no jo však já to nezkurvím... popravdě doufám, že se to nebude srát...jenže to bychom si nemohli nikdy nic koupit, uvidíme.....důležitý je, že to jede.
Jo jede to slušně, páč je lehoučkej jako ty moje papíráky BXka. Jen se divím, že jsi nevolil 1.9 8v, je to výbornej motor. Nebo 16v, ale u něj si nejsem jistej, jestli se do 205/309 vůbec montoval. Ten točí skoro 8000 do omezovače a vmax hodně přes 200 :twisted:
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12137
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

jakke píše:na ten rok výroby
Já teda nevim, pročet jsem to křížem krážem a na rok jsem tu teda nenarazil...

Ale ať slouží :wink:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Miči

Příspěvek od Miči »

No tak auto zažije rozborku, páč je na to spousta věci doslova zkurvenejch od majitele co to měl předemnou...ale jinak se to zatím jeví dobře. Pište co kdo o těch autech víte, ať se mi podaří najít všechny bolesti před zimou.

Auto bylo klepnutý na předek, ale podběhy se jeví původní, uvidíme až sundám přední nárazník apod... tlumiče asi v pořádku, servo jde taky dobře akorát v krajových polohách je slyšet unikající vzduch - nevím jestli to tam patří. Každopádně až bude plnit pojišťovna (podle toho co za žigo dostanu) začnu shánět leštěnku, chci něco starýho do garáže...toto bude jako auto do školy. Žigo pak bude stát s deponovanýma značkama jako uloženka (dvě bych neuživil, ale chci ji).

Ten pežot má spoustu chyb a vad na kráse, je na tom ještě mraky práce, konkrétně ty lanovody jsou vidět, protože to má nový zadní brzdy, ale starý lanovody a urvaný držáky z podlahy...jsou to kraviny, ale s rukou plnou stehů a zavázanejma prstama to musí ještě týden počkat...

Hlavně mi pls napište na co dát pozor a jestli nevíte někdo o nějakých typických závadách...hodně mi to pomůže. O pežotech nic nevím, vyhrál, protože má 65kw a byl ve finančních možnostech.

Parametry udané výrobcem:

309 SX

Pětimístný vůz, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1580 cmł, vrtání 83 mm a zdvih 73 mm, komprese 8,9, výkon 65 kW (89 koní) při 6400 ot/min, točivý moment 128 Nm při 3000 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2469 mm, hmotnost 910 kg, maximální rychlost 175 km/h a zrychlení na stovku za 10,8 s. Model 309 byl vyvinut společností Simca/Talbot a po jejím převzetí automobilkou Peugeot byl zařazen do modelové palety Peugeot. Vyráběl se od roku 1985 do roku 1993, můj je rok výroby 1992 tedy jeden z posledních...
Marek
Příspěvky: 5331
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Onehdy jsem asi pět kilometrů jel se stejným vozem, jen s motorem 1,4i / 55kW. Můžu zodpovědně říct, že to letělo jak střela. Kdybych to porovnal s mým tehdejším vozem, který měl papírově stejný výkon motoru, je to jako kdybych porovnával Octavii 1,8 turbo s Octavií 1,6. Rapidní rozdíl oproti Ladě 1500, a to nejen ve zrychlení, ale i tahu do kopce - prostě mi přišlo, že ten Peugeot letí jako šíp.

Takže motor 1,6i s výkonem o 15 koní výše musí dupat jako šlak.


Jen jedna maličkost - padlo tu už dvakrát, že je to lehoučké auto. Bohužel to je dle mého soudu slušně zaděláno na průser. To auto nemá nic moc tuhost kastle, rozhodně ne proti čelnímu nárazu. Srovnal bych to asi takto - v takovém autě bude jeho posádka v podobném (ne-)bezpečí jako když si sedne na dvoukolák se dvěma kuchyňskými židlemi. Odolnost proti čelnímu nárazu tohoto vozu je srovnatelná s Felicií či Favoritem - tedy těžce OUT. Lada je proti tomu obrněný vůz - o moderních autech typu Volvo, Mercedes či VW ani nemluvím.................
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Odpovědět

Zpět na „Volné klábosení - všechny ostatní značky“