Nástupce žiga
Moderátor: Moderátoři
Pežota mám v 1,6, ale jinak pokud bysme se na silnici potkali tak si mě ani nevšimneš, v provozu se chovám spíš opatrně...Hurikán píše:Kopr píše:Proč mám vždycky strach číst tvoje přízpěvky ?? obsah je pořád jeden a ten samý nejede to a pořád se to sereMoje řeč. K tomu už není co dodat.Kopr píše:Tak co s tím hodláš dělat chlape ???? Ale řekni není to supr oprava vyměnit jen jednu součástku a je po problémech ?? já už tě delší dobu čtu ty musíš být strašnej divočák a to jsem tě ještě neviděl stačí to číst a dostávám dojem že by jsi se měl né malinko ale dost krotit a to buď rád že nemáš love na ferrari to už by si nebyl mezi náma tak se seber a přemýšlej nad tím chlape jeden ušatej
Miči píše:z 0 na 100km/h v reálu za 12,73s dle mýho soudu je mizernej čas...chci, aby to šlo z 0 na 100km/h za 11s v reálu pak to bude na hraně, abych přestal nadávat. Optimální je 0 na 100km/h za 9-10s ...Pokud chceš tyto parametry, tak si nemáš kupovat 14náctistovku, navíc předohrab a Peugeota k tomu. Měl sis koupit třeba Sierru 2.0 DOHC. Výkon 125 k; toč. moment 180Nm; zadní náhon; nezávislé zavěšení zadních kol na delta ramenech; dif standartně se zvýšenou svorností, nebo někdy i přímo zcela samosvorný. S tím bys neměl problém udělat z 0 na 100 kolem 9.Miči píše:... ovšem teda ten pežot je těžce nedotáčivej a není to s tím ono,
Ovšem co vím na 1.000.000.000%, tak je to, že bych tě na silnici potkat určitě nechtěl.
Nevím jestli to popíšu dobře, ale alespoň podle toho, jak mě to vysvětloval jeden fachman přes Fordy, tak dif se zvýšenou svorností by neměl dovolit přenos momentu 0-100%, ale třeba 10-90% Samosvorný se pohybuje od 50-50% do třeba max. 35-65%Malda píše:Alberte, jakej je, prosim, rozdil mezi diferakem se zvysenou svornosti a samosvornym?
Tak to je fakt "velký" rozdíl 1,6 a 1,4 No podle toho co popisuješ, si právě to nevšimnutí neumím moc dobře představit.Miči píše:Pežota mám v 1,6, ale jinak pokud bysme se na silnici potkali tak si mě ani nevšimneš, v provozu se chovám spíš opatrně...
Tak to je fakt "velký" rozdíl 1,6 a 1,4 No podle toho co popisuješ, si právě to nevšimnutí neumím moc dobře představit. [/quote]Miči píše:Pežota mám v 1,6, ale jinak pokud bysme se na silnici potkali tak si mě ani nevšimneš, v provozu se chovám spíš opatrně...
tak v případě těch 309 je to 10kw ... no jo asi je to tu moc divoký, sakra Marku se mě zastaň ne?
Tak další závada....při podřazení na trojku s hodně hlubokým meziplynem v asi 145kmh/ (odpovídá 6000ot na trojce) mi bouchnul zadní tlumič výfuku....bylo to velice nepříjemné neboť náhlý pocítelný pokles výkonu se mi vůbec nehodil...nicméně po asi vteřině to bylo jakoby seplo turbo....podařila se úspěšná degradace 3kamionů a borec v audině:
A3 1.9 TDI
Pětidvéřový čtyř až pětimístný vůz, motor vpředu a pohon předních kol. Naftový řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1896 cmł, vrtání 79,5 mm a zdvih 95,5 mm, komprese 19,0, přeplňování turbodmychadlem, výkon 74 kW (100 koní) při 4000 ot/min, točivý moment 240 Nm při 1800 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2513 mm, hmotnost 1185 kg, maximální rychlost 188 km/h a zrychlení na stovku za 11,0 s
netušil....a po dalších asi 5km došlo i něj...
no a teď někdo poraďte co dál, na netu jsem našel toto:
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6767065
A3 1.9 TDI
Pětidvéřový čtyř až pětimístný vůz, motor vpředu a pohon předních kol. Naftový řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1896 cmł, vrtání 79,5 mm a zdvih 95,5 mm, komprese 19,0, přeplňování turbodmychadlem, výkon 74 kW (100 koní) při 4000 ot/min, točivý moment 240 Nm při 1800 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2513 mm, hmotnost 1185 kg, maximální rychlost 188 km/h a zrychlení na stovku za 11,0 s
netušil....a po dalších asi 5km došlo i něj...
no a teď někdo poraďte co dál, na netu jsem našel toto:
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6767065
Miči píše:v provozu se chovám spíš opatrně...
Miči píše:podřazení na trojku s hodně hlubokým meziplynem v asi 145kmh/ ...nicméně po asi vteřině to bylo jakoby seplo turbo....podařila se úspěšná degradace 3kamionů a borec v audině
neber to špatně, ale jsem docela rád, že v okolí Třebíče nejezdím
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Teepee
- Příspěvky: 4314
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Nevím no, napadlo mně vrátit papíry. Když to vysvětlím, tak po takové nehodě jako se Ti stala bych už NIKDY v životě, ze zásady, nepředjížděl.Miči píše:no a teď někdo poraďte co dál
Ostatně to jsem se naučil už dřív a není s tím problém. Žádná ušetřená minuta, nebo třeba i hodina mi nestojí za to, abych nedojel s úsměvem na rtech a jistotou, že jsem dodržel ze zákona dané Neohrozit, Neomezit.
A ještě něco. Právě kvůli takovým závodníkům jako tady čtu, bych si přál mít ještě silnější auto. Protože by bylo kolem mne ještě více slabších pekáčů, ve kterých sebevědomí předjíždějících řidičů je vlastně syrovým vajíčkem pod mým plynovým pedálem. A už jen tohle vědomí mi dopřeje bezpečnější jízdu, protože si nemusím nic dokazovat.
Jak už tu dvakrát zaznělo, tak potkat na silnici bych Tě též nechtěl.
Má rada zní. Kup si pořádný auto (více než 100-110kW), pak pochopíš o čem tu píšu.
Jak praví přísloví, z "Hovna bič neupleteš", tím že si nedáš pokoj, zamažeš se brzy zas.
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Laďuša
- Příspěvky: 12130
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Opravdu je při předjíždění kamionů nutno podřazovat ve 145km/č na trojku? Nebylo by lepší jí tam dát už v 80 a pak radši za 4?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
když vono něco jede do protisměru, je potřeba rychle zmizetLaďuša píše:Opravdu je při předjíždění kamionů nutno podřazovat ve 145km/č na trojku?
Jinak Miči, zapisueš se dobře čeče
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Miči píše:Tak další závada....při podřazení na trojku s hodně hlubokým meziplynem v asi 145kmh
Miči píše:Marek mi to říká taky, že prej stačí vyměnit jedna součástka - mezi sedačkoua volantem....a je po problémech..
Miči píše:...po asi vteřině to bylo jakoby seplo turbo....podařila se úspěšná degradace 3kamionů a borec v audině...
Miči píše:...a jinak si vyloženě chodím zajezdit,když jsou prachy na palivo...prostě mimo dopravní špičku, na silnice s nulovým provozem...
Je mi líto, ale dle výše zmíněného mě opravdu nezbývá nic jiného, než souhlasit s tímto:Miči píše:ale jinak pokud bysme se na silnici potkali tak si mě ani nevšimneš, v provozu se chovám spíš opatrně...
A ještě jednou napsat:zelvotron píše:neber to špatně, ale jsem docela rád, že v okolí Třebíče nejezdím
Hurikán píše:Ovšem co vím na 1.000.000.000%, tak je to, že bych tě na silnici potkat určitě nechtěl.
to není fér, copak jste nikdy nikdo nepředjeli kamion? Nemůžu za to že jeli tři za sebou....
OK, od dnešního dne tedy 4.11.2008 prohlašuji, že budu jezdit na spotřebu, tedy nebudu využívat pole otáček spalovacích motorů nad 3500ot.min. To vše proto, že mi furt všichni sice nepřímo, ale přece říkají, že jsem debil a už mě to štve....
OK, od dnešního dne tedy 4.11.2008 prohlašuji, že budu jezdit na spotřebu, tedy nebudu využívat pole otáček spalovacích motorů nad 3500ot.min. To vše proto, že mi furt všichni sice nepřímo, ale přece říkají, že jsem debil a už mě to štve....
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
to nikdo nemusí říkat, chování na silnici je odrazem Tvé (nejen)duševní vyzrálosti...nech to dozrát, to časem přijde. Každopádně kam jsi jel že jsi musel za cenu zničení výfuku a možnosti eliminace sám sebe předjet ty 3 kamiony? Ono totiž sem dříve znal pár takových, co jezdili od vesnice k vesnici a předjížděli co se dalo. Strašně spěchali, aby pak mohli ve vesnici zastavit a otočit se, případně zajet na benzínku a vzít za neuvěřitelných 100kč benzín. Nebo takoví, co předjedou poklidně jedoucí kolonu a pak odbočují za pár metrů doleva a zdrží tuto kolonu...prostě na řízení by se měly dělat psychotesty, jinak to nevidímMiči píše:To vše proto, že mi furt všichni sice nepřímo, ale přece říkají, že jsem debil a už mě to štve....
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Na spotrebu jezdit nemusis, ale musis umet jezdit . Coz ty o sobe tvrdis ze umis, pricemz si poslal VAZa pres strechu . Mam kolegu, ten tu jizdu neproziva jako ty, presto ma cestovni prumernou rychlost kolem 100 km/h mimo dalnice a podle odhadu najel 1200000 km bez nehody. Jezdi tak, jak dovoluji tve schopnosti. To, ze nehoda nebyla primo tva vina, neznamena, ze tve schopnosti rizeni jsou dokonale. Naopak. Pokud by jsi nehode zabranil, pak bys byl king. Nevim kolik km mas najezdeno, ale pocitam, ze moc to nebude. Ja toho taky moc nenajel. Tak neco pres 100 000 km za 10 let. Jsou lide, co najedou 40 - 50 000 rocne. O tech se pak da rict, ze maji zkusenosti. My jsme jen takovy sedy prumer. Je potreba si to uvedomovat. S tim, jake uzivas otacky motor, to nema co delat. Klidne ten pezotacky motor zase znic, jako vsechny predchozi
VAZ 2104 1.3 1989
- Teepee
- Příspěvky: 4314
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Miči píše: To vše proto, že mi furt všichni sice nepřímo, ale přece říkají, že jsem debil a už mě to štve....
Drobek píše: Ono totiž sem dříve znal pár takových, co jezdili od vesnice k vesnici a předjížděli co se dalo. Strašně spěchali, aby pak mohli ve vesnici zastavit a otočit se, případně zajet na benzínku a vzít za neuvěřitelných 100kč benzín. Nebo takoví, co předjedou poklidně jedoucí kolonu a pak odbočují za pár metrů doleva a zdrží tuto kolonu...prostě na řízení by se měly dělat psychotesty, jinak to nevidím
Správná úvaha, patříš-li mezi ty, které popisuje Drobek, pak i já říkám, že jsi debil.
Jinak každý si musí vyzkoušet, kolik to snese, ale ne tím, že se bude snažit dostat (Ohrozit, Omezit) průměrně výkonné auto, jako bylo to Audi. V silničním provozu jsme všichni účastníci. Nikdo není predátor a nikdo není kořist.
Jen na okruhu, nebo uvážlivě na nějakém prázdném a přehledném úseku ať lítají saze a špóny.
Naposledy upravil(a) Teepee dne čtv led 01, 1970 01:00, celkem upraveno 6 x.
Bílý LADA a okřídlená spol.