II prírastok v zbierke Sida a Doktora
Moderátor: Moderátoři
To nieje môj štýl práce odkedy sme mali poprve problém s nabíjaním. Menili sme altíky, reglery, relátka kontrolky a stále nič. Potom sme prišli na to, že uhlíky musia dobre dosadať a treba to nastaviť a všetky zlé súčiastky boli zrazu dobré. A navyše opraviť starý vyjde skoro nič a druhý by stál peniaze. Išiel fajn, zrazu ho jeblo a ámen. Niekde v ňom je závada, už aj tip mám, ale treba to ešte odskúšať. A najhoršie je, že je všetko podľa parametrov a furt to je na piču.
Tuším, že trysky sú od výroby, ale keď na nich jazdil aj zelený a ten motor bežal super, prečo by Nikola nie. Príruby boli k sebe tak priondiate, že sme ich ledva rozlepili. Nevidel sa nám skôr taký bázmek akc. pumpičky, ktorý má hore zárez na plochý šróbovák a dierka cezeň má byť zaliata a hentam to bolo iba zapatlané a možno to povolilo. Vraj aj toto má vplyv na prechod otáčok, čo je problém. Vymenili sme ho, no nebolo kedy vyskúšať, lebo baterka je len odvčera.
Stále bolo na piču. Tak sme cez voľný deň ve Slaném uvažovali, či sme azda takí kokoti, že na posratú závadu nevieme prísť mesiace. A tu nás napadlo, že sacie potrubie nieje typu 2101 ale 2103 a podtlak je upchatý špeciál Majovou zátkou home made. A čo ak pri práci na motore to povolilo. Tak sme sa rozhodli, že prehodíme správne potrubie a možno to bude krok vpred. Aj tak to už horšie byť nemôže. A to trefa do čierneho. dnes to Doktor zhodil a tesnenie pod sacím potrubím na 3. a 4.valci prepálené a tade to asi prisávalo. Nieje to ešte poskladané, ale už asi iným to byť nemôže. Niejaké tesnenia máme, ale zdá sa mi to byť šmejd. Nemáte niekto fotku kvalitného tesnenia.
Až to stále bude na piču, tak už neviem, čím to je.
Až to stále bude na piču, tak už neviem, čím to je.
A* je to stále na piču. Doktor to dnes poskladal a zmeny nikde Po pridaní plynu sa z výfuku valil hustý modrý dym Ajaj.... Kukli sme sa na sviečky a z dvojky bola zamastená. Asi krúžky v piči, neviem. Pravdepodobne bude najlepšie ho z auta vyhodiť von a rozobrať. Pomení sa všetko a bude pokoj a možno to aj pôjde. A aspoň si urobíme obraz ako to vypadá dnu. Dúfam, že to také zlé, ako zvonka nebude. Tam toho chýbalo...
A máme tu dalšího jedince, co chce začínat s opravou od konce. Kluci, naučte se postupovat při opravě správně. Prvně lokalizovat problém a až potom rozebírat. Obzvláště pokud se jedná o rozebírání motoru. Vždyť těsnost kroužků/ventilů jde zjistit během pár minut - tlakoměr do válce, změřit tlaky. Pokud jsou špatné, nalít do válce trochu oleje a změřit znovu. Jak na to a co z toho plyne zjistíš, když pohledáš na foru. Bylo to tu psáno již několikrát.
Co se týká karburátoru, psal jsi, že byl celkem hodně dotažen. Co víčko? Když přiložíš víčko karbu bez těsnění, sedí pořádně nebo se na tělese karburátoru hejbe? Co jsem se s tímto natrápil. Zdánlivě maličkost a co bordelu to nadělalo.
Jinak je fajn, že si s autíkem takto hrajete
Co se týká karburátoru, psal jsi, že byl celkem hodně dotažen. Co víčko? Když přiložíš víčko karbu bez těsnění, sedí pořádně nebo se na tělese karburátoru hejbe? Co jsem se s tímto natrápil. Zdánlivě maličkost a co bordelu to nadělalo.
Jinak je fajn, že si s autíkem takto hrajete
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Pavel V.
- Příspěvky: 265
- Registrován: úte zář 30, 2008 17:53
- Bydliště: Loucká u Velvar
- Kontaktovat uživatele:
Souhlas s Vašátorem, pokud to chodí je to o tom hledat chybku všude tam kde může být! Domnívám se že v motoru až na posled. Karburátor bývá prevít!!!Vašátor píše:A máme tu dalšího jedince, co chce začínat s opravou od konce. Kluci, naučte se postupovat při opravě správně. Prvně lokalizovat problém a až potom rozebírat. Obzvláště pokud se jedná o rozebírání motoru. Vždyť těsnost kroužků/ventilů jde zjistit během pár minut - tlakoměr do válce, změřit tlaky. Pokud jsou špatné, nalít do válce trochu oleje a změřit znovu. Jak na to a co z toho plyne zjistíš, když pohledáš na foru. Bylo to tu psáno již několikrát.
Co se týká karburátoru, psal jsi, že byl celkem hodně dotažen. Co víčko? Když přiložíš víčko karbu bez těsnění, sedí pořádně nebo se na tělese karburátoru hejbe? Co jsem se s tímto natrápil. Zdánlivě maličkost a co bordelu to nadělalo.
Jinak je fajn, že si s autíkem takto hrajete
VAZ 2102 zvaný Žíža
Jo souhlas s Vasatorem. Sundej viko a tesneni a vokoukni hlavne zavity pro srouby vika, pri vetsim dotahovani se radi vytahaj a pak to poradne nesedi. Priloz na teleso horni hranou supleru v nekolika smerech a koukni jestli to je rovny.
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Calling name Bastl One
- Teepee
- Příspěvky: 4307
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Seskládal jsem Hnědému karburátor z toho nejlepšího co jsem doma měl, ale nevytahaný střední díl jsem neměl žádný. Takže malá mezera mezi víkem a komorou, první i druhou je. A protože to chodí dobře, jen při otevření druhé komory to trochu zaškubne, tak to neřeším. Kdyby bylo hůř, přelíznu to zvenku silikonem. Tak já nevím.
Bílý LADA a okřídlená spol.