II prírastok v zbierke Sida a Doktora

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

A šte to chromované zrkadielko. Stále sme sa nepohli s tým naštelovaním , motor stále drhne na stredných otáčkach.
Přílohy
OBRÁZOK 0351.JPG
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Tento týždeň sa chceme znova pustiť do pokusu o oživenie motora. Dúfam, že to k niečomu bude.
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

ten karburator bude asi pekne na picu :P ze nezozenies nejaky iny :?
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

To nieje môj štýl práce odkedy sme mali poprve problém s nabíjaním. Menili sme altíky, reglery, relátka kontrolky a stále nič. Potom sme prišli na to, že uhlíky musia dobre dosadať a treba to nastaviť a všetky zlé súčiastky boli zrazu dobré. A navyše opraviť starý vyjde skoro nič a druhý by stál peniaze. Išiel fajn, zrazu ho jeblo a ámen. Niekde v ňom je závada, už aj tip mám, ale treba to ešte odskúšať. A najhoršie je, že je všetko podľa parametrov a furt to je na piču. :?
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

tak ak mas vyrobne natryskovanie tak je to jasne :-D

ja skor tipujem ze su poohybane jednotlive priruby a prisava to falosny vzduch
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Tuším, že trysky sú od výroby, ale keď na nich jazdil aj zelený a ten motor bežal super, prečo by Nikola nie. Príruby boli k sebe tak priondiate, že sme ich ledva rozlepili. Nevidel sa nám skôr taký bázmek akc. pumpičky, ktorý má hore zárez na plochý šróbovák a dierka cezeň má byť zaliata a hentam to bolo iba zapatlané a možno to povolilo. Vraj aj toto má vplyv na prechod otáčok, čo je problém. Vymenili sme ho, no nebolo kedy vyskúšať, lebo baterka je len odvčera.
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Stále bolo na piču. Tak sme cez voľný deň ve Slaném uvažovali, či sme azda takí kokoti, že na posratú závadu nevieme prísť mesiace. A tu nás napadlo, že sacie potrubie nieje typu 2101 ale 2103 a podtlak je upchatý špeciál Majovou zátkou home made. A čo ak pri práci na motore to povolilo. Tak sme sa rozhodli, že prehodíme správne potrubie a možno to bude krok vpred. Aj tak to už horšie byť nemôže. A to trefa do čierneho. dnes to Doktor zhodil a tesnenie pod sacím potrubím na 3. a 4.valci prepálené a tade to asi prisávalo. Nieje to ešte poskladané, ale už asi iným to byť nemôže. Niejaké tesnenia máme, ale zdá sa mi to byť šmejd. Nemáte niekto fotku kvalitného tesnenia.

:partyman: Až to stále bude na piču, tak už neviem, čím to je.
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

A* je to stále na piču. Doktor to dnes poskladal a zmeny nikde :cry: Po pridaní plynu sa z výfuku valil hustý modrý dym :?: Ajaj.... Kukli sme sa na sviečky a z dvojky bola zamastená. Asi krúžky v piči, neviem. Pravdepodobne bude najlepšie ho z auta vyhodiť von a rozobrať. Pomení sa všetko a bude pokoj a možno to aj pôjde. A aspoň si urobíme obraz ako to vypadá dnu. Dúfam, že to také zlé, ako zvonka nebude. Tam toho chýbalo...
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

:roll:
zeby ten motor bol na tom az tak zle? ved cestou nam to skoro nedymilo :x
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9394
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

A máme tu dalšího jedince, co chce začínat s opravou od konce. Kluci, naučte se postupovat při opravě správně. Prvně lokalizovat problém a až potom rozebírat. Obzvláště pokud se jedná o rozebírání motoru. Vždyť těsnost kroužků/ventilů jde zjistit během pár minut - tlakoměr do válce, změřit tlaky. Pokud jsou špatné, nalít do válce trochu oleje a změřit znovu. Jak na to a co z toho plyne zjistíš, když pohledáš na foru. Bylo to tu psáno již několikrát.

Co se týká karburátoru, psal jsi, že byl celkem hodně dotažen. Co víčko? Když přiložíš víčko karbu bez těsnění, sedí pořádně nebo se na tělese karburátoru hejbe? Co jsem se s tímto natrápil. Zdánlivě maličkost a co bordelu to nadělalo.

Jinak je fajn, že si s autíkem takto hrajete :wink:
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Pavel V.
Příspěvky: 265
Registrován: úte zář 30, 2008 17:53
Bydliště: Loucká u Velvar
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel V. »

Vašátor píše:A máme tu dalšího jedince, co chce začínat s opravou od konce. Kluci, naučte se postupovat při opravě správně. Prvně lokalizovat problém a až potom rozebírat. Obzvláště pokud se jedná o rozebírání motoru. Vždyť těsnost kroužků/ventilů jde zjistit během pár minut - tlakoměr do válce, změřit tlaky. Pokud jsou špatné, nalít do válce trochu oleje a změřit znovu. Jak na to a co z toho plyne zjistíš, když pohledáš na foru. Bylo to tu psáno již několikrát.

Co se týká karburátoru, psal jsi, že byl celkem hodně dotažen. Co víčko? Když přiložíš víčko karbu bez těsnění, sedí pořádně nebo se na tělese karburátoru hejbe? Co jsem se s tímto natrápil. Zdánlivě maličkost a co bordelu to nadělalo.

Jinak je fajn, že si s autíkem takto hrajete :wink:
Souhlas s Vašátorem, pokud to chodí je to o tom hledat chybku všude tam kde může být! Domnívám se že v motoru až na posled. Karburátor bývá prevít!!!
VAZ 2102 zvaný Žíža
Uživatelský avatar
Malda
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvek od Malda »

Jo souhlas s Vasatorem. Sundej viko a tesneni a vokoukni hlavne zavity pro srouby vika, pri vetsim dotahovani se radi vytahaj a pak to poradne nesedi. Priloz na teleso horni hranou supleru v nekolika smerech a koukni jestli to je rovny.
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4307
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

:shock: Seskládal jsem Hnědému karburátor z toho nejlepšího co jsem doma měl, ale nevytahaný střední díl jsem neměl žádný. Takže malá mezera mezi víkem a komorou, první i druhou je. A protože to chodí dobře, jen při otevření druhé komory to trochu zaškubne, tak to neřeším. Kdyby bylo hůř, přelíznu to zvenku silikonem. Tak já nevím. :dontknow:
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Malda
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvek od Malda »

Plochej pilnik a zapilovat do rovna :D
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4307
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Pilníkem se to dělá jen z nejhoršího, pak se dává brusný papír na rovnou podložku (tj silnější skleněná tabulka, nebo lépe zrcadlo a nebo rovná pracovní deska např. srovnávačky-hoblovky). :P
Bílý LADA a okřídlená spol.
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“