Pokračování ótéček z jiných témat, aneb nechceme bludišťáka

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

NFS hrajem ale tam keď ťuknem do zvodidiel alebo do niečoho iného, tak v hre idem ďalej. V reále to už asi ťažko. S tým volantom je to tak, že ak mi zadok uletí doprava, tak aj volant doprava ?
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Marek89 píše: s tým volantom je to tak, že ak mi zadok uletí doprava, tak aj volant doprava ?
JJ.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

Krásne to je vychytané v NFS Porsche starej, tam si nastavíš mäkkšie pneu do zadu a už to máš pretáčavé jak sviňa :lol: Preto ju hrám, nové niesu až take namakane :roll: :P
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

TI TO HRAVAS ???? ja tu hru nahanam po celom nete a nikde nic neuploadujes niekde cele cd :D viem som narocny
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

S volantem jak Ti radili ale další a jediná rada je najít "ideálně" rovnou travnatou plochu . Nebo počkat na sníh a velkou asfaltovou plochu . POZOR ! Ať tam nejsou patníky a jinné překážky . Hrozí totiž vážné poškození obyčejně zadní nápravy nebo karosérie při nárazu .
Zjištění jak se to či ono auto chová ve smyku (nebo kritické situaci) považuji skoro za nutnost , která zachraňuje životy .
Nesnaž se zprvu "vyvolat" smyk rychlým nájezdem do zatáčky ! Jeď pomaleji aby auto bylo schopno zatáčkou projet zcela normálně ale na výjezdu trochu zatáčku "utáhni" jen takový náznak volantem (do stejné strany co je zatáčka) a trochu přidej plyn a zadní část auta dostane smyk pak volantem kam zadek a další je na tvé reakci .
Věřím že v tom nalezneš zábavu a získáš tím jistotu v řízení . Já se tím bavím i po 23 letech . Hlavně mám obavy z velké většiny lidí ktěří říkají "sněží ono to klouže a já se bojím že dostanu smyk" Takoví řidiči jsou potencionální "kulky" v "bitvě" zvané silniční provoz .
Při smyku nebrzdi , ale to zjistíš .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Při smyku je ještě dobrý vyšlápnout spojku, aby motor neměl záběr na kola. Taky jsem se bavil smykem, na opuštěné silnici bez škarp jsme to vždycky rozehnali tak na 80 a pak jsem trhl volantem a vzal za ručku, Kolikrát jsme udělali až čtyři otočky kolem osy. Teď se docela divim, že jsme většinou zůstali na silnici a nikomu se nic nestalo... :twisted:
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

Jelen píše:Při smyku je ještě dobrý vyšlápnout spojku
Neviem prečo ale toto sa mi nezdá, jednoducho ak sa pri šmyku hráš s plynom môžeš to ovládať, ak kolesá nemajú záber, ideš... :?
ger007 píše:TI TO HRAVAS ???? ja tu hru nahanam po celom nete a nikde nic neuploadujes niekde cele cd :D
Jasne, napiš mi na icq a pošlem ti torent :wink: :mrgreen:
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Puhi píše:ak sa pri šmyku hráš s plynom môžeš to ovládať, ak kolesá nemajú záber, ideš... :?

to je pravda, len ide o to, ci chces ist driftom alebo sa chces vyrovnat...
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

jasne, ak chceš aby ti auto išlo kam chceš, stačí pusitiť plyn... veď pamätáš na ten nepodarený výjazd od tesca skoro na obrubník čo? :mrgreen:
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

"Vyšlapávání" spojky se u aut s klasickým (motor vepředu a pohon zadních kol) moc nepoužívá , i když někdy stačí k vyřešení situace .
Je to ovšem nutnost při všech "předohrabech" Po vyšlápnutí spojky kola nebrzdí ani netáhnou a tudíš mají největší přilnavost k vozovce . Je to "poslední" záchraná když dostanete smyk na přední kola předohrabu . Brždění nebo přidání plynu končí vždy stejně a to jízdou jen rovně bez možnosti zatočit .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

Saša píše:Brždění nebo přidání plynu končí vždy stejně a to jízdou jen rovně bez možnosti zatočit .
u feldy se mi podarilo projet na snehu rizenym smykem zatacku. kdyz jsem do ni najizdel zatah jsem rucku at se to utrhne a pak trocha plynu a volantem to korigovat. to bylo lonsky blbnuti na nove postavenym parkovisti. doufam ze letos tam moc aut zas stavat nebude :lol:

kazdopadne si to chce vyzkouset. ne jen jednou ale tak proste nekdy kdyz je nalada si jit zablbnout, vyzkouset.
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Maysner píše:kdyz jsem do ni najizdel zatah jsem rucku at se to utrhne a pak trocha plynu a volantem to korigovat.
To už je ale z "vyšší" pilotáže a s tím musíš počítat už před zatáčkou .
Obvykle se řeší "náhlá" situace .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12128
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Tak jsem prolejzal téma o Prioře a nalez jsem tam příspěvky, který se zpětně jeví jako docela zajímavý... :mrgreen:

Z http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... torder=asc

Diskuze o deformačních zónach Kaliny a Orecha :P
Majo píše:
Laďuša píše:věz, že bude lepší, naž na tvým Orechovi ;) :P
na Orecha mi nesahaj, tam som si deformacnu zonu robil sam :mrgreen:
.....
Tak aspoň, že jsi si ty zóny spravil pořádně...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3826
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Tak jstejně jako ve vlacích se objevilo toto
i já něco mám.
Nikoho do ničeho nenutím, konejte dle svého uvážení 8)
Nejdříve se podívejte sem: http://www.ticha.sk/otichej.htm
A potom můžete přejít sem:
http://www.ekoforum.sk/peticia/chemia/
A je na to už jen dnešek.

A zde jeden pořad ČT věnující se této problematice http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/11 ... 17:25.html
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Pokračování z:

Jura Baran, suhlasím, až na toto:
Jura Baran píše:(koncepce motor vpředu a náhon dozadu je ze své podstaty výrobně levnější
Právěže koncepce předního náhonu je podstatně levnější a jednodušší řešení. Proč si myslíš, že na něj přešli skro všichni výrobci. Určitě ne pro jeho "vysoké kvality", nýbrž pro jeho výrobní jednoduchost. Zadní náprava se dá udělat značně úsporně, netřeba drahého kardanu a tunelu pro něj, motor, převodovka a náprava tvoří jeden ucelený blok, který se jako kus zamontuje do kastle. Ale to už je OT.
zelvotron píše:
Hurikán píše:Právěže koncepce předního náhonu je podstatně levnější a jednodušší řešení. Proč si myslíš, že na něj přešli skro všichni výrobci. Určitě ne pro jeho "vysoké kvality", nýbrž pro jeho výrobní jednoduchost. Zadní náprava se dá udělat značně úsporně, netřeba drahého kardanu a tunelu pro něj, motor, převodovka a náprava tvoří jeden ucelený blok, který se jako kus zamontuje do kastle. Ale to už je OT.
Souhlas, i když na druhou stranu schválně by mě zajímalo cenový porovnání 4ks stejnoběžných kuličkových kloubů vs. 2ks křížových kloubů + případně 1ks Hardy spojky...

No sice OT, ale začal s ním moderátor, tak postih snad nehrozí a kdyžtak si to přesune :mrgreen: :oops:
JJ, moderátor si to přesune, když už s tím začal. :D

Jenže úspora v ceně výroby auta s předním náhonem se neodvíjí od cen kloubů/hardy spojek a pod. Úspora se vytváří menším počtem součástek náročných na vyvážení (kardan), jednodušší a rychlejší montáží, atd...
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Poklábosme“