Pokračování ótéček z jiných témat, aneb nechceme bludišťáka
Moderátor: Moderátoři
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
NFS hrajem ale tam keď ťuknem do zvodidiel alebo do niečoho iného, tak v hre idem ďalej. V reále to už asi ťažko. S tým volantom je to tak, že ak mi zadok uletí doprava, tak aj volant doprava ?
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
TI TO HRAVAS ???? ja tu hru nahanam po celom nete a nikde nic neuploadujes niekde cele cd viem som narocny
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
S volantem jak Ti radili ale další a jediná rada je najít "ideálně" rovnou travnatou plochu . Nebo počkat na sníh a velkou asfaltovou plochu . POZOR ! Ať tam nejsou patníky a jinné překážky . Hrozí totiž vážné poškození obyčejně zadní nápravy nebo karosérie při nárazu .
Zjištění jak se to či ono auto chová ve smyku (nebo kritické situaci) považuji skoro za nutnost , která zachraňuje životy .
Nesnaž se zprvu "vyvolat" smyk rychlým nájezdem do zatáčky ! Jeď pomaleji aby auto bylo schopno zatáčkou projet zcela normálně ale na výjezdu trochu zatáčku "utáhni" jen takový náznak volantem (do stejné strany co je zatáčka) a trochu přidej plyn a zadní část auta dostane smyk pak volantem kam zadek a další je na tvé reakci .
Věřím že v tom nalezneš zábavu a získáš tím jistotu v řízení . Já se tím bavím i po 23 letech . Hlavně mám obavy z velké většiny lidí ktěří říkají "sněží ono to klouže a já se bojím že dostanu smyk" Takoví řidiči jsou potencionální "kulky" v "bitvě" zvané silniční provoz .
Při smyku nebrzdi , ale to zjistíš .
Zjištění jak se to či ono auto chová ve smyku (nebo kritické situaci) považuji skoro za nutnost , která zachraňuje životy .
Nesnaž se zprvu "vyvolat" smyk rychlým nájezdem do zatáčky ! Jeď pomaleji aby auto bylo schopno zatáčkou projet zcela normálně ale na výjezdu trochu zatáčku "utáhni" jen takový náznak volantem (do stejné strany co je zatáčka) a trochu přidej plyn a zadní část auta dostane smyk pak volantem kam zadek a další je na tvé reakci .
Věřím že v tom nalezneš zábavu a získáš tím jistotu v řízení . Já se tím bavím i po 23 letech . Hlavně mám obavy z velké většiny lidí ktěří říkají "sněží ono to klouže a já se bojím že dostanu smyk" Takoví řidiči jsou potencionální "kulky" v "bitvě" zvané silniční provoz .
Při smyku nebrzdi , ale to zjistíš .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Při smyku je ještě dobrý vyšlápnout spojku, aby motor neměl záběr na kola. Taky jsem se bavil smykem, na opuštěné silnici bez škarp jsme to vždycky rozehnali tak na 80 a pak jsem trhl volantem a vzal za ručku, Kolikrát jsme udělali až čtyři otočky kolem osy. Teď se docela divim, že jsme většinou zůstali na silnici a nikomu se nic nestalo...
Neviem prečo ale toto sa mi nezdá, jednoducho ak sa pri šmyku hráš s plynom môžeš to ovládať, ak kolesá nemajú záber, ideš...Jelen píše:Při smyku je ještě dobrý vyšlápnout spojku
Jasne, napiš mi na icq a pošlem ti torentger007 píše:TI TO HRAVAS ???? ja tu hru nahanam po celom nete a nikde nic neuploadujes niekde cele cd
Puhi píše:ak sa pri šmyku hráš s plynom môžeš to ovládať, ak kolesá nemajú záber, ideš...
to je pravda, len ide o to, ci chces ist driftom alebo sa chces vyrovnat...
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
"Vyšlapávání" spojky se u aut s klasickým (motor vepředu a pohon zadních kol) moc nepoužívá , i když někdy stačí k vyřešení situace .
Je to ovšem nutnost při všech "předohrabech" Po vyšlápnutí spojky kola nebrzdí ani netáhnou a tudíš mají největší přilnavost k vozovce . Je to "poslední" záchraná když dostanete smyk na přední kola předohrabu . Brždění nebo přidání plynu končí vždy stejně a to jízdou jen rovně bez možnosti zatočit .
Je to ovšem nutnost při všech "předohrabech" Po vyšlápnutí spojky kola nebrzdí ani netáhnou a tudíš mají největší přilnavost k vozovce . Je to "poslední" záchraná když dostanete smyk na přední kola předohrabu . Brždění nebo přidání plynu končí vždy stejně a to jízdou jen rovně bez možnosti zatočit .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
u feldy se mi podarilo projet na snehu rizenym smykem zatacku. kdyz jsem do ni najizdel zatah jsem rucku at se to utrhne a pak trocha plynu a volantem to korigovat. to bylo lonsky blbnuti na nove postavenym parkovisti. doufam ze letos tam moc aut zas stavat nebudeSaša píše:Brždění nebo přidání plynu končí vždy stejně a to jízdou jen rovně bez možnosti zatočit .
kazdopadne si to chce vyzkouset. ne jen jednou ale tak proste nekdy kdyz je nalada si jit zablbnout, vyzkouset.
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
To už je ale z "vyšší" pilotáže a s tím musíš počítat už před zatáčkou .Maysner píše:kdyz jsem do ni najizdel zatah jsem rucku at se to utrhne a pak trocha plynu a volantem to korigovat.
Obvykle se řeší "náhlá" situace .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem prolejzal téma o Prioře a nalez jsem tam příspěvky, který se zpětně jeví jako docela zajímavý...
Z http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... torder=asc
Diskuze o deformačních zónach Kaliny a Orecha
Z http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... torder=asc
Diskuze o deformačních zónach Kaliny a Orecha
Tak aspoň, že jsi si ty zóny spravil pořádně...Majo píše:na Orecha mi nesahaj, tam som si deformacnu zonu robil samLaďuša píše:věz, že bude lepší, naž na tvým Orechovi
.....
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Tak jstejně jako ve vlacích se objevilo toto
Nikoho do ničeho nenutím, konejte dle svého uvážení
Nejdříve se podívejte sem: http://www.ticha.sk/otichej.htm
A potom můžete přejít sem:
http://www.ekoforum.sk/peticia/chemia/
A je na to už jen dnešek.
A zde jeden pořad ČT věnující se této problematice http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/11 ... 17:25.html
i já něco mám.JirkaHagen píše:http://www.stop-demolici.wz.cz/
Nikoho do ničeho nenutím, konejte dle svého uvážení
Nejdříve se podívejte sem: http://www.ticha.sk/otichej.htm
A potom můžete přejít sem:
http://www.ekoforum.sk/peticia/chemia/
A je na to už jen dnešek.
A zde jeden pořad ČT věnující se této problematice http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/11 ... 17:25.html
Pokračování z:
Jura Baran, suhlasím, až na toto:
Jenže úspora v ceně výroby auta s předním náhonem se neodvíjí od cen kloubů/hardy spojek a pod. Úspora se vytváří menším počtem součástek náročných na vyvážení (kardan), jednodušší a rychlejší montáží, atd...
Jura Baran, suhlasím, až na toto:
Právěže koncepce předního náhonu je podstatně levnější a jednodušší řešení. Proč si myslíš, že na něj přešli skro všichni výrobci. Určitě ne pro jeho "vysoké kvality", nýbrž pro jeho výrobní jednoduchost. Zadní náprava se dá udělat značně úsporně, netřeba drahého kardanu a tunelu pro něj, motor, převodovka a náprava tvoří jeden ucelený blok, který se jako kus zamontuje do kastle. Ale to už je OT.Jura Baran píše:(koncepce motor vpředu a náhon dozadu je ze své podstaty výrobně levnější
JJ, moderátor si to přesune, když už s tím začal.zelvotron píše:Souhlas, i když na druhou stranu schválně by mě zajímalo cenový porovnání 4ks stejnoběžných kuličkových kloubů vs. 2ks křížových kloubů + případně 1ks Hardy spojky...Hurikán píše:Právěže koncepce předního náhonu je podstatně levnější a jednodušší řešení. Proč si myslíš, že na něj přešli skro všichni výrobci. Určitě ne pro jeho "vysoké kvality", nýbrž pro jeho výrobní jednoduchost. Zadní náprava se dá udělat značně úsporně, netřeba drahého kardanu a tunelu pro něj, motor, převodovka a náprava tvoří jeden ucelený blok, který se jako kus zamontuje do kastle. Ale to už je OT.
No sice OT, ale začal s ním moderátor, tak postih snad nehrozí a kdyžtak si to přesune
Jenže úspora v ceně výroby auta s předním náhonem se neodvíjí od cen kloubů/hardy spojek a pod. Úspora se vytváří menším počtem součástek náročných na vyvážení (kardan), jednodušší a rychlejší montáží, atd...