Bakalarska praca 2008/09

Moderátor: Moderátoři

Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

mpi vs spi

Spi je este zdob praveku a je to GM
MPi je je v podstate BOSCH MP7

Rozdielov je tolko ze sa v podstate da hovorit o uplne inom systeme. Jednoduchou zamenou sa to spravit neda a treba tam pouzit komplet system bud nivy mpi alebo z nejakeho ineho auta.
Zase sa ale dostavame na problem ako snimat polohu kluky lebo u spi sa pouziva remenica so 7 zarezmi (6x po 60stupnou a jeden 10stuponou od niektoreho neviem teraz presne) a u mpi je to zubate ako nejake koleso :D

Ako uz bolo spomenute tak 1700mpi ma hydrostely na ventiloch a tak isto aj retaz je napinana tlakom oleja z mazacej sustavy. Kedze na vackovom kolese je snimac tak je pouzita jednoradova retaz cim su aj ine kolesa a cely rozvodovy mechanizmus.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
OndrejGTi
Příspěvky: 125
Registrován: sob pro 03, 2005 14:49
Bydliště: Zilina,Trstena

Příspěvek od OndrejGTi »

Takze doma mi lezi uz par tyzdnov motor z octavie 1.6 100k s prislusenstvom, len sa mi nechcelo pisat a mam teraz skuskove... Potrebujem este RJ, kabel od RJ k diagnostickej zasuvke, palivove cerpadlo a veci k zapalovaniu... tak co potrebne som vlastne kupil? :D Vstrekovaciu rampu, vstrekovace, kabelaz, cidla, sanie s variabilnou dlzkou, 1. vyfukove potrubie, asi aj lambdu, skrtiacu klapku... a motor s poskodenymi ojnicnymi loziskami (vibracie v urcitych otackach), s dobrou hlavou, ten po praci predam dalej... Na rozbor som nemal cas, ale dobre je, ze nebudem musiet vsetko hladat, mam cely system doma a o to jednoduchsie sa bude riesit prehodenie zapalovania a vstrekovania na motor lady. Potrebujem ale este co najviac info o RJ, jej signaloch a praci... neviem ci nebudem musiet zhanat este aj immobilizer atd.
Fotky budu ked ich najdem.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Fíha! :shock:
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

A bude lada MPI... huhaaaaa
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
OndrejGTi
Příspěvky: 125
Registrován: sob pro 03, 2005 14:49
Bydliště: Zilina,Trstena

Příspěvek od OndrejGTi »

Tak dnes sa pitvalo...
ospravedlnujem sa za horsiu kvalitu, je to nocny rezim, koncil som okolo polnoci...
Přílohy
25052008(007) (Medium).jpg
25052008(014) (Medium).jpg
25052008(006) (Medium).jpg
OndrejGTi
Příspěvky: 125
Registrován: sob pro 03, 2005 14:49
Bydliště: Zilina,Trstena

Příspěvek od OndrejGTi »

Uz som ponachadzal snimace a rysuje sa predstava ich noveho umiestnenia... len dufam, ze RJ nebude az prilis chytra a nebudu velke problemy s immobilizerom a signalmi z palubovky + celeho vozidla...
Přílohy
25052008(016) (Medium).jpg
OndrejGTi
Příspěvky: 125
Registrován: sob pro 03, 2005 14:49
Bydliště: Zilina,Trstena

Příspěvek od OndrejGTi »

Tak motor nakoniec nieje 100k, ale 102k novsi typ, konkretne AVU, splnujuci prisnejsiu emisnu normu, pouzivany aj v sucastnosti v octaviach, golfoch a audi A3. Trosku to stazuje situaciu, ale zaroven pracujem este s modernejsim systemom... k Maysnerovi pride palivove cerpadlo a filterbox s vahou vzduchu, no a riadiaca... v porovnani s ostatnymi typmi je toto dost drahy a nedostatkovy tovar. Zatial som jednal z nemecka, ale stale to je cca 80 euro+ 10 doprava :? Dalej mam stiahnuty servisny program ELIT eTECH a zda sa, ze to bude velka pomoc so schemami zapojeni, diagnostikou atd... (z lady je tam samara, pre tych co chcu)

PS.: Uz bola prva kriza, ostal po nej na papieri inzerat na predaj celej lady aj motora a dielov co som kupil... chcel som so vsetkym skoncit urobit obycajnu bakalarku ako ini, bez nakladov a kupit peknu samaru... ale polovicka kazala cakat 3 dni kym nieco urobim a po prvom som sa z toho vyspal :) Teraz pre zmenu pozeram dalsie auto na diely s nahradnym motorom, napravami a 5Q :wink:
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

tak co uz je po projekte?
OndrejGTi
Příspěvky: 125
Registrován: sob pro 03, 2005 14:49
Bydliště: Zilina,Trstena

Příspěvek od OndrejGTi »

Budiky s palubnym pocitacom budu zaplatene koncom tyzdna, potom ratam do 10 dni dojdu Maysnerovi. Ten mi tiez na zraze da filterbox, vahu vzduchu a palivove cerpadlo, ktore uz ma. Riadiaca jednotka, kabelaz a zapalovaci modul sa riesili, lenze majitelia buranych octavii cuvaju hned ako im ponuknem ceny za ktore diely idu na trhu... ked mi niekto navrhne za riadiacu jednotku 8000, pricom NOVA stoji 4900 bez DPH a z nemecka ma vyjde nova cca 75 Euro+ doprava, tak ho mozem s prepacenim jebat... chcel som kupit budiky, RJ a aj kluc ako komplet, nemusel by som do toho zasahovat diagnostikou koli imobilizeru, ale asi to pojde predsalen po dieloch. Dalej mam uz vymontovany motor 1.6 z Lady a cakam na jej predaj, peniaze treba. Zaujemcov bolo asi 7, niekto sa len opytal (BA...), dalsi po nu mal rovno prist za 3 dni a jeden ostava na jul... ale kto prv pride, ten prv berie. Buduci tyzden dam asi ponuku nasim spoluobcanom zbierajucim zelezo.
OndrejGTi
Příspěvky: 125
Registrován: sob pro 03, 2005 14:49
Bydliště: Zilina,Trstena

Příspěvek od OndrejGTi »

AKTUALNY STAV: Auto predane, budiky, palivove cerpadlo, filterbox, vaha vzduchu a aj elektronicky plynovy pedal su uz doma. Teraz riesim uz len riadiacu, zapalovaci modul a asi 1 zvazok k budikom. Pomaly som si zacal oznacovat zvazky co mam z motora a motoroveho priestoru.... ked som videl diskusiu o prehodeni 1.7i do klasiky, zlozitosti jej elektroniky a fotku toho zvazku... spomenul som si na blikac, co sme robili na strednej :lol:
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

OndrejGTi píše:AKTUALNY STAV: Auto predane, budiky, palivove cerpadlo, filterbox, vaha vzduchu a aj elektronicky plynovy pedal su uz doma. Teraz riesim uz len riadiacu, zapalovaci modul a asi 1 zvazok k budikom. Pomaly som si zacal oznacovat zvazky co mam z motora a motoroveho priestoru.... ked som videl diskusiu o prehodeni 1.7i do klasiky, zlozitosti jej elektroniky a fotku toho zvazku... spomenul som si na blikac, co sme robili na strednej :lol:
prehozeni ickovy elektriky v ramci zigula je sranda. popisy nejsou treba :P
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
OndrejGTi
Příspěvky: 125
Registrován: sob pro 03, 2005 14:49
Bydliště: Zilina,Trstena

Příspěvek od OndrejGTi »

Dodatocne dakujem Maysnerovi za preberanie zasielok pre moju pracu a udelujem to one za pomoc :D
Dalsiu sancu na "to one" mate uz teraz, vsetci prazaci. Potrebujem prebrat a vizualne skontrolovat poslednu vacsiu zasielku, ratam najneskor do konca buduceho tyzdna. Viac info na: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=8911
OndrejGTi
Příspěvky: 125
Registrován: sob pro 03, 2005 14:49
Bydliště: Zilina,Trstena

Příspěvek od OndrejGTi »

Patrilo by sa ozvat, ked som tu uz zacal pisat...

-Upravil som kabelaz z pod palubovky, pricom som z nej dostal plnu igelitku nepotrebnych drotov. Stale stahujem servisne programy, prislusenstvo... odhadujem, ze momentalne mam na disku cca 10-12GB servisnych programov a informacii ktore vyuzivam pre svoju pracu.

-Na skusku pripojena motorova kabelaz, upravena kabelaz z pod palubovky, budiky, RJ motora a odskusana diagnostika. Dalej som prekodoval RJ aby vo vybave nebolo ABS ani ABG... zbytocne chybove hlasky. RJ motora je momentalne v nudzovom rezime koli nepripojenej skrtiacej klapke a plynovemu pedalu. Dalej je blokovana imobilizerom.

-Tycinku imobilizeru budem mat od povodneho majitela z ceska, treba mi este snimaciu cievku a spinacku. Tieto 2 diely budem ale mozno mat zajtra zo skoly...

Domov pojdem 24.10. a dufam, ze zacnem s montazou cidiel, sania, vstrekovania...
Datum odovzdania je sice az jun 2009, ale som rad, ze som zacal pracovat uz pred 5. mesiacmi... a rovnako nemozem spomalit ani teraz. Musim byt pripraveny aj na to, ze bude mozno treba vymenit motor (2106- co ak ne v prilis zlom stave? bude treba znizit hlavu koli KP? prebrusit vacku?...) , dat na zakazku upravit RJ... pretoze uz nie je cesty spat... vid foto. Tento projekt musi byt dokonceny, nech stoji kolko chce.

No a ked uz maju vsetci albumy, aj ja som presiel na modernejsiu uroven:
http://ondrejgti.rajce.idnes.cz/Fotky-Bakalarka/ :wink:
Přílohy
Oficialne schvalenie temy
Oficialne schvalenie temy
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Moc ti fandim chlape, jestli to das do kupy a bude to fungovat tak by se podle tveho postupu dali upgradovat vsechny motory lada, otazka vsak na kolik takova sranda vyjde? jaky mas rozpocet, kolik stala ta elektronika. Psal jsi i o prepsani RJ, to bude drahe jako cert nebo ne? Snizeni hlavy zalezi jaky potrebujes kompresni tlak. Vacku prebrusovat, myslis naostrit? Proc?
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
OndrejGTi
Příspěvky: 125
Registrován: sob pro 03, 2005 14:49
Bydliště: Zilina,Trstena

Příspěvek od OndrejGTi »

-Uz na tom robim par mesiacov a dost bolo zatial o zhanani dielov, pretoze som nechcel platit cenu aku si vymyslia sasovia na SK vrakoviskach. Tak sa mi podarilo doviezt celkom slusne ocidlovany motor octavia za 2000Sk z BA, dohodnut diely z ceska, vyhrat nejake aukcie... zatial je v tom odhadom do 10000 a myslim, ze ked sa zbavim nevyuzitych dielov (1 budiky navyse, hlava octavia, blok, niektore diely...) tak 10 by mohla byt konecna suma za material. Takato uprava motorov lada by bola jednoznacne neekonomicka a narocna, preto zdravym ludom velmi odporucam klasicku 1.7i (ale jednoznacne to i !).
-Kompresiu ma octavia vyssiu, tak uvidime ci budem menit... jedna vec je bakalarka, kde to musim teraz dat na 1.6, rozbehnut, pomerat, ale moje dalsie plany su samozrejme prehodit na slusnu 1.7 a ak bude treba, investovat az do nej. S vackou som myslel zmenu casovania, ale to si este musim prestudovat jeho podrobnejsi vyznam...

Taktiez rozmyslam ako do buducnosti. Jedna vec je postavit peknu ladu s dobrou spotrebou, nadpriemernym vykonom a druha tuzba za nejakym tym poharom... tak neviem. Na lestenku nemam, tuning neviem co presne je a sprinty... tam sa stavia ak dobre viem prave tvoje auto.
Napadlo ma este urobit tuto na jazdenie a potom jednu cistu bez papierov s 2.0T, ale samozrejme silnejsim ako mas ty, aby vyhravala pohare :mrgreen: No myslim, ze rozumnejsie bude, ked urobime skupinku aut so zvysenym vykonom a dohodneme sa, kde kto postupne vyhra :lol:
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“