Tommelova EX, Majova súčasná :)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

proste jen prkotiny :lol:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
fakír
Příspěvky: 82
Registrován: úte čer 26, 2007 10:52
Bydliště: Desná v Jiz.horách
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fakír »

to: Tommel

Nedej se oni tomu nerozuměj já to měl taky jen pár prkotin :lol:

možná, že si někteří z Vás vzpomenou jak jsem opravoval a vyměňoval
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3265
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

Majo píše:tak prijimaju sa stavky, co Tommel utrhne prve.
-tazne
-pridavnu prevodovku
-predny diferak
-ine: dopln.........
Tak to zatim byla jen zastěrka a spz :lol: ale vlastně ja v pořadnem terenu ještě nebyl no :oops:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vik2 »

Nojo, neslo to kdyz ti zadni naprava drzi na aute silou vule
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

Príprava na Tisovec 2009 v plnom prúde:
Zatiaľ vyvarené úchyty zadnej nápravy, použité vyztužené dlhšie ramená(origo 62cm, tieto 80), vrchné zatiaľ pôvodné, prevarené úchyty tlmičov kvôli aspoň decentnému zlepšeniu kríženia(bohužiaľ tlmiče sú aj tak krátke), zadok zdvihnutý o 10cm metôdou patrnou z fotiek. Zadný nárazník prirazený nadoraz ku karosérii kvôli nájazdovému uhlu. Vedľa prahov jaklovina 40x60 kvôli vyztuženiu(vyvárať origo prahy by bolo nadlho). Vzadu dorobený úchyt na ťahanie s niekoľkými výztuhami, snáď to niečo vydrží...
A ešte nahodnené 2,5cm rozširovacie podložky pod kolesá...
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
ObrázekObrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Ešte nás čaká výmena zadných brzdových trubiek a obmedzovača pretože ten zahrdzavel v takom stave, že prepúšťa minimum kvapaliny a správa sa to tak že natlakuje valčeky a už neodbrzdí....
Samozrejme ešte zdvihnutie prednej nápravy, výmena manžiet homokĺbov, prirazenie predného nárazníka bližšie k autu a nejaké drobnosti na podvozku....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vik2 »

No teda makli jste si 8)
I Tomas :shock:

-delsi zadni tyce, nenafotil jsi, kde jsou uchycene na kasly. predpokladam ze jinde ?
-ta pruzina, tvoje klasicka metoda, no jsem zvedav esli to vydrzi. Vypada to super, zadne vypadavani. Typuju spravne ze druha cast je mekkci?? (sedan)
-kolik mista ma kolo ktere zalejza? prijdou tam Lassy, jsou vetsi. Ale s tim jsi asi pocital.
-ty vyztuhy,,,, snad to bude stacit
-narazniky,, pjekný .

Kdybys tlumice prodlouzil navazenim jeste jednoho oka, a dovnitr pruzin dal doraz(silentblok motor skoda) ziskas po secteni rozdilu vetsi krizeni. odzkouseno.
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

Tie uchytene tyce nafotime snad este dnes, pruziny - druha cast je z kombika, moc mekci to neni...
tie tlmice uz takto robia horny doraz a nepustia napravu na doraz(ani keby sme tam dali 1 skodovacky silentblok museli by prist 2.... Tie tlmice sme vlastne neporovnavali ci nemaju este kratsi chod alebo co :roll:
A s tym okom mi to napadlo akurat som od toho upustil prave kvoli tomu ze to chodi prilis malo.... Vzdy sa to da doladit ked tam budu Lassy - zrejme to mrkneme bezprostredne pred Tisovcom.
Uz sme posunuli aj predny naraznik a ide sa na testovacie jazdy :twisted:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vik2 »

OK. jsem zvedavej jak jste to udelali

Horni dorar pri krizeni? nebo pri normalni jizde?
tlumice bejvaji v rozmezi 49-51cm

a predek jste zvedly????
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

Zadny doraz len pri krizeni, normalne na ceste to nan nedosadne nikdy.
Predok sme este nezdvihli musime dokupit nejake drobnosti. Momentalne ma zadok vyssie nez ja o nejaky centimeter, to sa dorovna ked zdvihneme predok. Zadne tlmice maju len 48, chce to nieco poriadnejsie na krizeni je rozdiel 9cm oproti mojej.
nejake dalsie fotky:
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Netopýr
Příspěvky: 288
Registrován: úte pro 16, 2008 09:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Netopýr »

lidi moc pěkná práce :c)

jsem strašně zvědavej jak to bude vypadat s Lassama a vyšším čumákem :c)

BTW Tommele máš moc pěknou barvu Nivky :cD

Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Netopýr
Příspěvky: 288
Registrován: úte pro 16, 2008 09:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Netopýr »

podložky pod čepama, nebo jen srovnaná pružina do roviny?

BTW chtělo by to ten čumák ještě o chloupek vejš, ať to máš v rovině :c))

Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vik2 »

takze Tomova Nivka je pripravena na Tisovec, parada!!!
Este dobreho mitfáru, pockat toho uz ma vlastne slibeneho
hmmmmmmmmm
Majo to bude met tezky :lol:


No a abych zachoval tradici svych prispevku. FtipněRejpavych dodam...

""" Pekna prace kluci, mate to SKORO tak vysoke jako Net, a SKORO tak vam to i krizi """"
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

nooooo
pri krizeni zadku by sa dalo polemizovat kedze ma tom nahovno tlumice....

ale o vyske a krizeni predku neni pochyb :P
dodam:
prahy: vpredu 40cm, vzadu 43cm
predny diferak 30cm

podotykam ze tam ma male kola, navyse podfoukle(vzdialenost od asfaltu po okraj disku(origo 16") bola smiecnych 10cm

pre obraznost dodam ze ja mam pod prahmi vpredu 43 a vzadu 45, pod diferakom 35cm, a vacsie kola, takisto podfoukle - vzdialenost od zeme po okraj disku 13,5cm)


btw, zadok ma byt vyzsie nez predok - auto ma byt v rovine ked je nalozene 50-60percentami uzitocneho zatazenia....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Netopýr
Příspěvky: 288
Registrován: úte pro 16, 2008 09:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Netopýr »

:c))))

jsem zvědavý, co řekne metr na diferák, až nahodí konečně ty lassy :c)

Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“