Nestartuje
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: sob říj 28, 2006 18:16
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Nestartuje
Chci se zeptat co může bejt v nepořádku když mi ani necvakne startér při otočení klíčkem.
Večer to ještě fungovalo a pak jsem dal dobít baterku a trochu mi tam napršelo a už to nešlo. Mylim že startér by mohl bejt dobrej ale spíš jestli tam neni nějaký relátko nebo tak něco.
Večer to ještě fungovalo a pak jsem dal dobít baterku a trochu mi tam napršelo a už to nešlo. Mylim že startér by mohl bejt dobrej ale spíš jestli tam neni nějaký relátko nebo tak něco.
Re: Nestartuje
nevytahl sis kabel, ktery vede do starteru signal o tom, ze ma starter neco delat? obcas tam je kabel nasunut jen tak zlehka a casem pochoduje a pochoduje a pak naraz nickrtek píše:Chci se zeptat co může bejt v nepořádku když mi ani necvakne startér při otočení klíčkem.
Večer to ještě fungovalo a pak jsem dal dobít baterku a trochu mi tam napršelo a už to nešlo. Mylim že startér by mohl bejt dobrej ale spíš jestli tam neni nějaký relátko nebo tak něco.
VAZ 2104 1.3 1989
me taky nestartuje, pres startovaci kabely se zapnou kontrolky ale jak pootocim klickem na uplne startovani, vsechno zhasne a nic. pojistky jsou ok. dal sem nabijet baterku ale tusim nejakej vetsi problem.
pri premistovani auta na lane sem zkousel nahodit ale vubec nic.
ke svickam proste nejde zadny proud.
kabely jsou na svych mistech.
pri premistovani auta na lane sem zkousel nahodit ale vubec nic.
ke svickam proste nejde zadny proud.
kabely jsou na svych mistech.
Mondeo MKIII 2,5 V6
--------------
Ladajede.cz - prejeli sme z Brna na cinsky hranice a zpet v 05
--------------
Ladajede.cz - prejeli sme z Brna na cinsky hranice a zpet v 05
Jde o to jaké kabely používáš . Obvykle vypadají pěkně ale uvnitř je tak 2.5mm mněď a ta startovací proud nepřenese a vše se zmnění v teplo a na konci není ani volt . Nabíj baterku a dej vědět . Podívej se i na kostření motoru . Je u pracovního válečku spojky a vede na kastli .stezii píše:me taky nestartuje, pres startovaci kabely se zapnou kontrolky ale jak pootocim klickem na uplne startovani, vsechno zhasne a nic. pojistky jsou ok. dal sem nabijet baterku ale tusim nejakej vetsi problem.
Ke svíčkám "proud" nejde Je tam pulzně napětí cca 20KV ! Změř jestli je 12V na indukční cívce .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Tak opet se ozyvam, este sem to nespravil, sem lempl nejvetsi... Civka je OK, vypada to na problem se starterem.
Kdyz chcu nastartovat, je slyset jedno cvaknuti jakoby zpod sani (je tam started nekde?) Jinak elektricky vse vypada ok. jedno cvaknuti a NIC. Nejake napady? Je to urco starterem?
Kdyz chcu nastartovat, je slyset jedno cvaknuti jakoby zpod sani (je tam started nekde?) Jinak elektricky vse vypada ok. jedno cvaknuti a NIC. Nejake napady? Je to urco starterem?
Mondeo MKIII 2,5 V6
--------------
Ladajede.cz - prejeli sme z Brna na cinsky hranice a zpet v 05
--------------
Ladajede.cz - prejeli sme z Brna na cinsky hranice a zpet v 05
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Jo, startér je umístěnej na pravej straně motora pod výfukovýma svodama
Jistliže tě cívka cvaká, tak to může bejt něco se startérem, ale třeba taky jenom blbej (nebo žádnej) kontakt na silový části. To cvakání dělá cívka, která spojuje silový kontakty a posouvá s pastorkem. Jestliže teda cvaká, chyba může bejt na silovým vedení, kontaktech, špatných uhlíkach, spáleným vinutí.... Případně nevim, jestli na to nemá 05 ňáký relé či pojistku, chytrý knihy na koleji u sebe nemam.
Asi nezbyde, než se na to mrknout.
Jistliže tě cívka cvaká, tak to může bejt něco se startérem, ale třeba taky jenom blbej (nebo žádnej) kontakt na silový části. To cvakání dělá cívka, která spojuje silový kontakty a posouvá s pastorkem. Jestliže teda cvaká, chyba může bejt na silovým vedení, kontaktech, špatných uhlíkach, spáleným vinutí.... Případně nevim, jestli na to nemá 05 ňáký relé či pojistku, chytrý knihy na koleji u sebe nemam.
Asi nezbyde, než se na to mrknout.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- MacGyver
- Příspěvky: 1541
- Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
- Bydliště: Plzeň/Prášily
- Kontaktovat uživatele:
Mě se občas stane cca 1x z 10 startů že místo toho, aby se začal točit startér ozve se jen zde popisované cvaknutí. Přestanu tedy startovat a hned zkusím znovu otočit klíčkem ozve se zase jen cvaknutí. Potřetí už většinou startér funguje zase normálně. Asi se kouknu na kontakty.
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Vcera sem startoval zigulika po trech dnech (docela zima byla) a vubec to neslo... sytic, nesytic, neslo to vubec chytnout a kdyz uz to chytlo tak vubec zadny otacky. "pumpovani" plynovym pedalem pomahalo chvilku. asi na 20. pokus to chytlo, pedal plynovej zacal reagovat normalne a uz sem to turoval... nevite nekdo co s tim ? na svicky sem se nedival, neni cas. starter se toci pekne. jo a lip to startuje se seslaplou spojkou (studeny olej?)
Mondeo MKIII 2,5 V6
--------------
Ladajede.cz - prejeli sme z Brna na cinsky hranice a zpet v 05
--------------
Ladajede.cz - prejeli sme z Brna na cinsky hranice a zpet v 05
Ano, studeny olej, roztocit prevodovku v mrazu da docela zabrat.
Podivej se na to, jak funguji tahla okolo sytice. Motor si sam podtlakem sytic otvira a k tomu, aby to pracovalo musi byt ok membranka sytice a musi se volne pohybovat patricna tahla. Pokud ot nikdo dlouho nemazal novym olejem, stare tuhe mazivo v zime zatuhne a podltak nema silu se syticem hybat. Zkus overit, jestli je zde vsechn ok.
Podivej se na to, jak funguji tahla okolo sytice. Motor si sam podtlakem sytic otvira a k tomu, aby to pracovalo musi byt ok membranka sytice a musi se volne pohybovat patricna tahla. Pokud ot nikdo dlouho nemazal novym olejem, stare tuhe mazivo v zime zatuhne a podltak nema silu se syticem hybat. Zkus overit, jestli je zde vsechn ok.
VAZ 2104 1.3 1989
jeslti to nekoho zajima:
Bylo to svickama. jely jenom dva valce, takze po spusteni spojky se to namoci do toho ztuhlyho oleje a motor na takovej vykon to nema sanci roztocit. pripadlo mi to dost divny, ze to muze klast takovej odpor, ale je tomu tak.Svicky vymeneny. Vsechno ok.
Bylo to svickama. jely jenom dva valce, takze po spusteni spojky se to namoci do toho ztuhlyho oleje a motor na takovej vykon to nema sanci roztocit. pripadlo mi to dost divny, ze to muze klast takovej odpor, ale je tomu tak.Svicky vymeneny. Vsechno ok.
Mondeo MKIII 2,5 V6
--------------
Ladajede.cz - prejeli sme z Brna na cinsky hranice a zpet v 05
--------------
Ladajede.cz - prejeli sme z Brna na cinsky hranice a zpet v 05
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Dneska se mne stal taky problém se starterem,teda nejsem si jistej že to je starter a v tom bycxh potřeboval poradit. Přijdu k autu chci nastartovat a cvaká jenom cívka na starteru, při tom poklesne napětí, který odpovídá jen odběru cívky, motor se samozřejmě nepohne. Nakonec jsme museli auto roztáhnout. Dojel sem domů asi 30km a za běhu motru sem zkusil zastartovat a starter se točil. Po chcípnutí startoval už normálně, resp. se točil. Od půlky cesty alternátor podle budíku přebíjel až začala ručička skákat na dorazu - konec červenýho je někde kolem 16,5V myslím. Tak otec vymyslel tezi že za všechno může baterka - ve vnitř je už bordel z desek který občas, jak se přelívá elektrolil vyzkratuje nějaký článek a tudíž se ze zdroje proudového stává zdroj napěťový. No prostě že baterka nepustí proud kterej by roztočil starter i když napětí na ní je. Jednou se mne něco podobného stalo na Trabanto-traktoru, vždy stačilo protřepat baterku. No a alternátor se snaží dorovnat ten zkrat proto přebíjí. Je to vůbec možný
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Toť první "nevím jak Tě (to) nazvat" .... Můžeš tím zničit pastorek nebo věnec . Ono to něco vydrží ale né věčně .Stanley__001x píše:za běhu motru sem zkusil zastartovat a starter se točil.
To se může stát (velký vnitřní odpor baterie) ale odporuje to Tvé větěStanley__001x píše:No prostě že baterka nepustí proud kterej by roztočil starter i když napětí na ní je.
To spíš svěčí o poruše silového stykače v cívce nebo opotřebeným (krátkým) uhlíkům startáru .Stanley__001x píše:cvaká jenom cívka na starteru, při tom poklesne napětí, který odpovídá jen odběru cívky, motor se samozřejmě nepohne.
Kdyby šlo o vadu baterie (i jenom vybití) tak by při pokusu o start byl pokles napětí značný a zhasly by i kontrolky .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Sašo, dík za nápad
Taky sem si hned myslel že cívka nebo uhlíky (na starter nebylo 100tis šáhnuto). Dnes sem na tom byl chvilinku dělat a ještě jedna možnost tam je, on je tam totiž odpojovač baterky na mínusu, jestli on nebude nějakej vypálenej a je na ňom přechoďák při zatížení - odpor * teplota, odpojovač sem zkusil eliminovat připojením stratovacího kabelu na svorku baterky a držák motoru a ejhle rozdíl mezi svorkou a tím kabelem na motoru byl 1,5V takže asi opravdu to bude přechoďák v tom odpojovači. V práci vemu 16tku zemnící lanko Cu a udělám komplet novou kabeláž od baterky bez odpojovače a pak uvidím. Na starter teď už sázím tak 10%.
Taky sem si hned myslel že cívka nebo uhlíky (na starter nebylo 100tis šáhnuto). Dnes sem na tom byl chvilinku dělat a ještě jedna možnost tam je, on je tam totiž odpojovač baterky na mínusu, jestli on nebude nějakej vypálenej a je na ňom přechoďák při zatížení - odpor * teplota, odpojovač sem zkusil eliminovat připojením stratovacího kabelu na svorku baterky a držák motoru a ejhle rozdíl mezi svorkou a tím kabelem na motoru byl 1,5V takže asi opravdu to bude přechoďák v tom odpojovači. V práci vemu 16tku zemnící lanko Cu a udělám komplet novou kabeláž od baterky bez odpojovače a pak uvidím. Na starter teď už sázím tak 10%.
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto