Diagnostika
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 203
- Registrován: pon led 01, 2007 10:10
- Bydliště: okres Břeclav, ČR
- Kontaktovat uživatele:
dotaz 1700i
nevím kam to napsat, tak to píši jsem (motor 1700i, palivo benzín Natural 95)
1. motor po startu jde do otáček cca. 2000 - 2500 ot.
většinou se to zpraví až po novém startu, ale když se chci rozjet otáčky padnou, motor chcípne (nemá to prostě sílu), při přeřazování na vyšší rychlost po puštění spojky zacuká a pak teprve jede
2. motor je ve velmi nízkých otáčkách ostatní viz. bod. 1.
první dva body - tento přízrak se projevuje nepravidelně - někdy jede super, někdy se s.re
3. zapalovací svíčky - nějak jsem nikde nenašel jaké svíčky s jakým odtrhem mají být u 1700i
za inteligentní a věcné odpovědi děkuji
1. motor po startu jde do otáček cca. 2000 - 2500 ot.
většinou se to zpraví až po novém startu, ale když se chci rozjet otáčky padnou, motor chcípne (nemá to prostě sílu), při přeřazování na vyšší rychlost po puštění spojky zacuká a pak teprve jede
2. motor je ve velmi nízkých otáčkách ostatní viz. bod. 1.
první dva body - tento přízrak se projevuje nepravidelně - někdy jede super, někdy se s.re
3. zapalovací svíčky - nějak jsem nikde nenašel jaké svíčky s jakým odtrhem mají být u 1700i
za inteligentní a věcné odpovědi děkuji
majitel dvou Lad
1. 21053 původně systém AXTEC nyní WEBER a 1700 ccm a od 31.12.2009 ohořelá od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi
5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
1. 21053 původně systém AXTEC nyní WEBER a 1700 ccm a od 31.12.2009 ohořelá od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi
5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
Ohledně těch svíček. Na stránkách Brisku doporučujou LR15YC-1, vzdálenost 1,1mm.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 203
- Registrován: pon led 01, 2007 10:10
- Bydliště: okres Břeclav, ČR
- Kontaktovat uživatele:
kontrolka nesvítí a na svíčky mrknu zítra a zrovna je vyměním a budeLuděk Ondrůch píše:Svítí ti při běžícím motoru oranžová kontrolka "check engine"?
aktualizace 27.08.2008
tak včera jsem byl v Brně za Ondrou, ale málem jsem tam nedojel - cca. 1 km před odbočkou z dálnice na Brno-Bohunice jsem uvařil 1700i (že teplota leze nahoru jsem si všimnul, ale zastavit na dálnici a bez vody by mi stejně nepomohlo a navíc v autě děti, tak jsem zastavil u první benzínky)
olej i vodu jsem kontroloval před cca. týdnem a ujel jsem od té doby až do uvaření do 200 km a normálně se tam voda ztrácí jen trošku.
těsnění to má asi za sebou - teď dolévám na 50 km tak 0,1-0,2 litru destilky
časem zajedu změřit tlaky, ale asi to bude v pr...i, na zimu jde stejně na špalky a hlavu jsem chtěl sundat taky tokhle mě LADA ještě nikdy neudělala, duševně mě to celkem rozhodilo
tak jsem doplnil fotku svíček
majitel dvou Lad
1. 21053 původně systém AXTEC nyní WEBER a 1700 ccm a od 31.12.2009 ohořelá od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi
5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
1. 21053 původně systém AXTEC nyní WEBER a 1700 ccm a od 31.12.2009 ohořelá od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi
5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
Svíčky vypadají na výměnu, nicméně už jsem viděl i mnohem horší. Nic tak strašného na nich vidět není.
To cukání a nepravidelnosti chodu motoru, o čem píšeš, mi dělaly svíčky BOSCH. Nevím proč, ale Lada se prostě s imperialistickými BOSCHkami nikdy neuměla srovnat. Dal jsem je do Lady několikrát (samozřejmě typ podle katalogu) a nikdy motor nejel jak měl (buď cukání v nízkých otáčkách nebo nemožno nastartovat teplé, někdy i vynechávání - prostě děs). Nejlepší zkušenosti jsem vždy měl s BRISKy a po několika pokusech o experiment s jinou značkou jsem se k BRISKu nakonec vždy vrátil (a vždy spokojenost).
Pokud fouklo těsnění hlavy, je to jasné - demontáž, oprava a montáž. Nicméně osobně doporučuji vyměnit i simeringy ventilů, neb po přehřátí motoru to mají jistě za sebou, a zabrousit ventily korundovou pastou.
Navíc (tohle platí všeobecně) přehřátí motoru může mimo poškození hlavy způsobit ještě jednu (ještě mnohem méně příjemnou) závadu - popraskání nebo vyžíhání pístních kroužků. Na Ladě se to sice často nestává, u škodovek je to běžnější věc, nicméně i s tím je třeba počítat (kdyby se třeba i po opravě hlavy vyskytoval problém se ztrátou výkonu či spotřebou oleje, pak jednoznačně víme, kam sahnout).
To cukání a nepravidelnosti chodu motoru, o čem píšeš, mi dělaly svíčky BOSCH. Nevím proč, ale Lada se prostě s imperialistickými BOSCHkami nikdy neuměla srovnat. Dal jsem je do Lady několikrát (samozřejmě typ podle katalogu) a nikdy motor nejel jak měl (buď cukání v nízkých otáčkách nebo nemožno nastartovat teplé, někdy i vynechávání - prostě děs). Nejlepší zkušenosti jsem vždy měl s BRISKy a po několika pokusech o experiment s jinou značkou jsem se k BRISKu nakonec vždy vrátil (a vždy spokojenost).
Pokud fouklo těsnění hlavy, je to jasné - demontáž, oprava a montáž. Nicméně osobně doporučuji vyměnit i simeringy ventilů, neb po přehřátí motoru to mají jistě za sebou, a zabrousit ventily korundovou pastou.
Navíc (tohle platí všeobecně) přehřátí motoru může mimo poškození hlavy způsobit ještě jednu (ještě mnohem méně příjemnou) závadu - popraskání nebo vyžíhání pístních kroužků. Na Ladě se to sice často nestává, u škodovek je to běžnější věc, nicméně i s tím je třeba počítat (kdyby se třeba i po opravě hlavy vyskytoval problém se ztrátou výkonu či spotřebou oleje, pak jednoznačně víme, kam sahnout).
Naposledy upravil(a) Marek dne pát zář 05, 2008 06:54, celkem upraveno 1 x.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Jen doplním: Pokud se motor provozuje na LPG, je vzdálenost 1,1 mm strašně moc (pak doporučuji koupit běžné Laďácké svíčky LR14YC se vzdáleností elektrod 0,7 mm).Ivo píše:Ohledně těch svíček. Na stránkách Brisku doporučujou LR15YC-1, vzdálenost 1,1mm.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
k icku sezenes u palickove od magnet marelli, nebo jak se to pise, cena cca 600 za sadu. ale bytelnejsi se mi zdaji ty puvodni. jeste ze je mam ok
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Tomáš - kabely zapalování - vyrábí Tesla Blatná. Objednáš přes jejich e-obchod.
http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovac ... 56#results
http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovac ... 56#results