Palivove cerpadlo - VYRESENO

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Čerpadlo podle mě nedá tak velký tlak, aby přetlačilo jehlový ventil. Pokud je tedy ventil v pořádku, samozřejmě. Membrána pracuje potom naprázdno, resp. nepracuje asi vůbec. Zůstne v dolní poloze a nevrací se, neboť vratný pohyb vykonává pružina. Benzín z prostoru nad membránou nemá kam uniknout, takže pružina zůstane stlačená. Vačkou se membrána stahuje do spodní polohy.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Funkci přesně popsal Hurikán .
Problém s dosedací (netěsnící plochou) bych vyřešil jednoduše . Rozebrat celé čerpadlo , na rovnou plochu (sklo) nalepit smirkozý papír a zabrousit dosedaci plochu do roviny . Funguje to spolehlivě .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
utia
Příspěvky: 405
Registrován: úte pro 13, 2005 14:57
Bydliště: Praha

Příspěvek od utia »

Tak vyreseno - koupe noveho cerpadla za 350 (na klasiku, jen jsem otocil smer proudeni). Spodek stareho cerpadla byl dost zdevastovany Saso-smirkovym papirem bych to brousil tyden slo snad o 4-5mm ze stan kde byly prostrceny srouby bylo vyhnuto dopredu, zakonite po stranach velke mezery. Vyklepat by to nejspis neslo. Nyni vse v poho, tesni na 100%. Diky vsem za rady, moderatori - prosim VYMAZAT...
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
jaroslav
Příspěvky: 4
Registrován: sob srp 09, 2008 15:27
Bydliště: kosice

Příspěvek od jaroslav »

ja som raz menil na 2101,iba som dal spravne podlozky-papierove tesnenia /hrubka,je predpisana,kolko ma mat potom zdvih tlacna tycka/,namazal olejom tesnenie,a je OK,uz cca 2 roky.
A dosadacie plochy kontrolujem aj u novych-rovinnost,ap.
Jaro
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Napisu to tady.. najde se nekdo kdo vi neco o fordackych motorech? budu totiz davat do sveho Zentoura elektricke palivove cerpadlo, sehnal sem si vracecku z forda 1.6 karbec. Zarazilo me ale ze motor z forda ma take klasickou mechanickou pumpu na bloku, co me zajima je jestli ta vracecka unese takovy tlak z elektrickeho cerpadla Lada, jestlize by nestihala "vracet" tak by se vsechen tlak opiral o jehlovy ventil na plovakove komore, mam strach aby to nedelalo nejaky binec.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

No pokial to ma vratnu trubku tak s tlakom by nemal byt problem pretoze prebytocny benzin ma kde odtekat. Horsie by to bolo ak by si chcel pouzit lada ickove cerpadlo na klasicky karburator.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Trevore nic proti, ale napsal si mi jen to co vim :-D
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

Potom sa ale pytas to co uz vies :D

Elektricke cerpadlo vie vyvinut omnoho vecsi tlak ako mechanicke a preto pri pouziti na karburator bez spetnej trubky je problem pretoze to moze ten ventil pretlacit. Ak je ale karburator urobeny s vratnou trubkou tak tam problem nemoze nastat na kolko prebytok benzinu pojde spet do nadrze a do plavakovej komory pojde iba tolko benzinu kolko ten ventil pusti.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Trevore ty me porad nechapes :-) ja vim co jak ma byt a fungovat, ptal sem se konkretne na tu vracecku z forda jestli je schopna plnit svou funkci na Lada cerpadle.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

no ked vies co ma ako byt a fungovat tak potom musis vediet ze to bude fungovat aj s lada cerpadlom :D
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“