Eště k těm ruským krávam 3TE10 ..... Na vysílačku ta zadní rozhodně ne, takový věci se ve východním bloku tehdy nenosily. Ono vlastně ani teď ne a ne jenom na východě. Když už, tak to bylo (je) na kabel, ale to se spřahovaly 2 lokomotivy za sebou, protože tahat káble podýl celýho vlaku by bylo takový vcelku naprd. Teda většinou to bylo řešený na 2, max 3 spřažený stroje (x-dílná se považovala za 1 lokomotivu, tudíž třeba ty 4 6 sekcí šlo spojit do mnohačlennýho řízení). Takže postrková lokomotiva měla svýho fíru a ten se s předním dorozumíval buď vysílačkou a nebo signálama houkačky

Tomu, že by to nepřežil, bych zase nevěřil, uvědomme si to, že parní mašiny taky tahaly tunelama a komínem dopředu, kabiny nebyly uzavřený a četa to přežila.
A častý tankování ...no ve srovnání třeba s Tranzistorama to asi bylo častějš, ale ty vlaky, co to natahalo....navíc nedivil bych se, kdyby objem nádrží se blížil k 10 000 litrom nafty....x3 na jednu loko....

Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever

►Stodolní II◄

Estonian-czech crazy night

Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno

Tři sestry <|||> Ladagang

°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?

keréklampás
